Partyflock

Forumonderwerp · 776817
920x bekeken
Waarschuw beheerder
wie van jullie doet dit wel eens trippies
en wat zijn jullie ervaringen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No Excuse op donderdag 19 mei 2005 om 14:18:
zorgt lsd er niet voor dat er bepaalde poorten in je hersenen geopend worden waardoor je uiteindelijk die dingen gaat zien en voelen?

Ja ja, dat zei ik toch al met die filters ?

Doors of perception
Waarschuw beheerder
donateur
LSD roeleert, als ik er tijd voor heb tenminste :p

Waarschuw beheerder
DOM is dus echt niet sterker dan hyoscamine
Waarschuw beheerder
ga er toch wel is mee experimenteren denk ik, grenzen zijn er om verlegd te worden, maar verder nog tips??geen pep snuiven erbij dus, ook geen alcohol?
een vriend v me zij dat hij de staf van die engerd van alladin op zn muur zag met allemaal lijnen eromheen in verschillende kleuren die weer meebewogen over de muur, gewoon op een blanco muurtje wheheh kk bruut

Waarschuw beheerder
Lijkt me niet verstandig, afgaande op de hoeveelheid doden die al door het eten van de datura stramonium gevallen zijn.. Haha doe ik idd nog liever DOM..

Waarschuw beheerder
donateur
Neem voor je begint gewoon nix.

Als je eenmaal in je trip zit voel je vanzelf wel wat je wel en niet moet nemen.

Dit is mijn ervaring tenminste! Kan natuurlijk per persoon verschillen.
Waarschuw beheerder
DOM is dus echt niet de meest potente drug!

Bromo-DragonFLY
Chemical name
Bromo-benzodifuranyl-isopropylamine or
(1-(8-bromobenzo[1,2-b;4,5-b']difuran-4-yl)-2-aminopropane
Chemical formula
C13H12BrNO2
Molecular mass
294.15 g/mol
Melting point
decomposes at 240 °C (hydrochloride)

CAS number
-
N[C@H](C)CC1=C(OC=C2)C2=C(Br)C3=C1C=CO3 (R-isomer)

Bromo-DragonFLY is a psychedelic hallucinogenic drug of the phenethylamine family. Bromo-DragonFLY is considered an extremely potent hallucinogen, comparable in dosage to LSD, and it has an an extremely long duration of action. Bromo-DragonFLY has a stereocenter and R-(-)-bromo-DragonFLY is the more active stereoisomer.
Pharmacology
The hallucinogenic effect of bromo-DragonFLY is mediated by its partial agonistic activity at the 5-HT2A serotonin receptor, but bromo-DragonFLY also has a high binding affinity for the 5-HT2B and 5-HT2C serotonin receptor.

History
Bromo-DragonFLY was first synthesized by Matthew A. Parker in the laboratory of David E. Nichols in 1998.

Dit is EEN van de potentste dopes die er is. Qua/Kwa dosis vergelijkbaar met LSD maar duurt veel langer en is veel intensiever..

De "Dragonflies" zijn nieuwe soorten hallu's die heel sterk zijn..BROMO is al op de markt te verkrijgen!

o-dragonfly should be more potent than bromo-dragonfly if that family follows the same SAR as DOX-series, since DOI is more potent than DOB.

En zo blijft het doorgaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A Boy Named Sue op donderdag 19 mei 2005 om 12:47:
jaah lekker boeiendlaatste aanpassing 19 mei 2005 12:53

Je wilt toch meer info weten? Lees die topic dan!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van A Boy Named Sue op donderdag 19 mei 2005 om 16:34:
maar verder nog tips??

Ooit Salvia geprobeerd? Gewoon bij de smartshop te halen, ik zou eerst 5x extract pakken en als je het leuk vindt, kun je de 10x extract pakken. De Salvia-trip duurt niet erg lang, maar is een paar minuten erg heftig en daarna kom je in een aangename roes, waarin kleuren enzo nog wel intens zijn. De rook moet je wel ECHT LANG binnen houden, anders werkt het niet goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 16:57:
Neem voor je begint gewoon nix.

Als je eenmaal in je trip zit voel je vanzelf wel wat je wel en niet moet nemen.

Dit is mijn ervaring tenminste! Kan natuurlijk per persoon verschillen.

Helemaal mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
Dit is EEN van de potentste dopes die er is. Qua/Kwa dosis vergelijkbaar met LSD maar duurt veel langer en is veel intensiever..

als we het over dosis hebben heb je gelijk, echter de sterkte van de trips is weer een heel ander verhaal..

Waarschuw beheerder
Salvia is wazige shit ja:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 19:40:

Eh? Licht toe?

Waarschuw beheerder
nou hoewel van DOM heel weinig nodig is voor een trip, wekt hyoscyamine veel 'moeilijkere' trips op.
Waarschuw beheerder
Jij hebt het toch over Datura plant, waar hyoscyamine in zit?

Ik beschouw dat niet eens als een psychedelic :no: Troep.

Edit: en hyoscyamine is giftig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
well there you have it.

(een heleboel stoffen zijn trouwens giftig als je er genoeg van inneemt)

Waarschuw beheerder
Paddo's en LSD zijn toch ook giftig? Alleen vrijwel niet schadelijk bij normaal gebruik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn ook geftig ja, alleen wij hebben daar een natuurlijk afbreeksysteem voor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zaik op donderdag 19 mei 2005 om 15:58:
LSD

LSD daar red je levens mee!

Waarschuw beheerder
relaxte shit