Partyflock

Forumonderwerp · 776767

Hoever ga je in een relatie.. En dan bedoel ik niet dat je alles voor een ander over hebt..

De vraag is eigenlijk, hoeveel invloed heeft je lover?

Stel, je vriend haat de kleur geel.. doe jij dan je favo gele broek nog aan als je bij hem bent of niet?

ik doe wa ik wil... en daar heb niemand ... echt niemand wat over te zegge
Ik heb het voor m'n vriend over om mezelf te zijn :yes:

Mij maakt t nie uit om beetje te veranderen. Ik pas me gwoon aan hem aan. Da doet hij dan ook als mij iets niet bevalt. Je bent toch altijd wel jezelf, dus wa boeit t dan als je je aan elkaar aanpast. Als hij iets niet aantrekt omdat ik dat niet wil, is nog steeds die eigenwijze jongen waar ik voor ben gevallen duss
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 mei 2005 om 19:24:
nah, ik trek toch echt wel een broek over mijn mooie benen hoor

Dat zou zonde zijn ;) maarde zomerkomt erweeraan dus ze mogen weer gezien worden.

En om nog even iets zinnigs te zeggen over je vraag. Je kan niet verwachten dat iemand precies hetzelfde doet en denkt zoals jij, dus je zult je aan elkaar moeten aanpassen. Maar op het moment dat 1 van jullie je zo ver aanpast dat jejzelf ook niet meer herkent in de dingen die je doet dan is de grens al bereikt. Pas je alleen in de dingen aan waarin je je kan vinden en die je voor je vriend over hebt. Als je verder gaat denk ik niet dat het een lange relatie gaat worden.

Uitspraak van Case© op woensdag 18 mei 2005 om 14:35:
En om nog even iets zinnigs te zeggen over je vraag. Je kan niet verwachten dat iemand precies hetzelfde doet en denkt zoals jij, dus je zult je aan elkaar moeten aanpassen. Maar op het moment dat 1 van jullie je zo ver aanpast dat jejzelf ook niet meer herkent in de dingen die je doet dan is de grens al bereikt. Pas je alleen in de dingen aan waarin je je kan vinden en die je voor je vriend over hebt. Als je verder gaat denk ik niet dat het een lange relatie gaat worden

:respect: Eindelijk een antwoord waar ik op zat te wachten.
Oh ja sorry dat ik je dan zo lang heb laten wachten...ik zat maar met die benen in m'n hoofd ;)
me vriendin moet gewoon accepteren zoals ik ben. maar als ze vraagt, wil je dat en dat aandoen, dan doe ik dat ook :)

:P

heel ver:P
vastbinden en de mond snoeren :P

Ik zou wel rekening houden met mijn vriend, wat hij wel of niet leuk vind!

Mijn ex had héél veel invloed op alles.
Hij hield niet van donkere kleding, ik droeg licht, hij hield niet van knuffelen, handje vasthouden, kussen e.d. in 't openbaar, ik ook niet meer...(maar wel dus)
En heb nu besloten dat never nooit meer te doen..:no:
Nou ik laat me zowieso niet zo snel beinvloeden door anderen en als me vriend bv de kleur oranje niet mooi vind doe ik toch nog steeds iets aan met de kleur oranje

Het gaat te ver als je jezelf niet meer bent .. :no:

Je hoort je aan elkaar aan te passen :yes:
Geven en nemen he!!

Tot hoe ver ik ga? Tot ik niet veder kan!!:D

Ik verken altijd mijn grenzen. Daarom heb ik ook een sterke vrouw nodig

Idd ChantalXX!!zo is het wel!!

Uitspraak van Gila Selectah op zondag 22 mei 2005 om 13:48:
Gaat te ver als je je vrienden inruilt voor je vriendin.

Inderdaad! :yes: Maar er zijn er veel die het wel doen!

jip je moet toch geven en nemen!!en lukt dat niet,
dan houdt het op!!! Toch??

hmm dan ga ik dus niet ver.. :\
ik doe wat ik wil en trek aan wat ik mooi vind..
laat me geen regels voorschrijven

Oke, andere vraag,

Zou je iets aantrekken omdat je vriend(in) je dat vraagt, omdat hij/zij dat mooi vind?

alles suppers ver gaan :yes:

voor mijn wijffie ga ik tot het uiterste
ik trek toch aan wat ik wil daar heeft die echt niets over te zege
Jahoor :yes: hij moet me maar nemen zoals ik ben incl mijn eigenaardigheden :)
Ieder zijn/haar mening maar als ik de kleur geel mooi vind (wat ook zo is) en mijn vriendin vind geel echt vreselijk dat kan maar dan moet er niet zo'n ophef over worden gemaakt :no:
Smaken verschillen eenmaal en niemand is precies hetzelfde

iK doe gewoon wat ik zelf wil trek me van een ander niks aan