5663x bekeken
| Betreft: | evenement: Hardcore Gladiators, zondag 25 december 2005 om 20:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Line up is niet geweldig maar iig beter dan die van de laatste editie...
Blijft toch gaan om de garantie van een goed feest, wat PTP altijd neerzet in de Turbinehalle...
Sluit ik me helemaal bij aan
Maar Vince en Rob in de oldschool, Akira in de terror (hopelijk net zo lekker als op de third fight
Komt helemaal goed
Line up is niet geweldig maar iig beter dan die van de laatste editie...
Ik niet helemaal...
Maar hier ga ik mezelf ook wel amuseren denk ik
donateur
Mij een te saaie line-up, ik ga lekker naar Pokke-Kerst-Herrie 
donateur
idd aardig
Jammer dat noize suppressor dr niet bij is
Maaar géén Angerfist (ondanks dat ze bij the fith wél goed waren)
Het waren nog niet eens de "echte" mannen van angerfist de vorige keer........
Ze hebben toch geen "gezette" man in de crew????
laatste aanpassing
Nooit politie daar gezien hoor
jij word in Amsterdam al aangehouden
Binnekort maar is ff VIP kaarten halen ..
Maar ik weet nogsteeds niet (precies) waar dat ken
Organisatie heeft mij verteld dat er zowiezo in arnhem bij de Dance Drugstore - Arnhem (achter de V&D)
Paul, zullen wij als zwarte pieten gaan? Vind ik nog wel stuk orgineler dan kerstmannen (warm)
Ik heb de knoop doorgehakt trouwens, ik ga ZEKER
Organisatie heeft mij verteld dat er zowiezo in arnhem bij de Dance Drugstore - Arnhem
Zou voor het eerst zijn ... normaal werden ze alleen via www.rige.nl verkocht in NL ... maar eens bij Dance Drugstore gaan kijken ... en anders maar gewoon weer kaartje aan de deur halen .. .uitverkocht is het nog nooit geweest daar
Alleen het klote is, je kan via Rige niet VIP bestellen....teminste de vorige keer waren we op het op laatst van plan, 1 week van te voren.
Als ze dan nog die kaarten moeten opsturen dan schiet het helemaal geen drol op
Maar goed, ik denk dat het dit keer wel ICE word. Of heb jij weer vervoer eventueel tijm?
Als ze dan nog die kaarten moeten opsturen dan schiet het helemaal geen drol op
Maar goed, ik denk dat het dit keer wel ICE word. Of heb jij weer vervoer eventueel tijm?
Ben er nog mee bezig
Anders wordt het idd gewoon ICE ...
Ben er nog mee bezig ... maar moet ff zien of het lukt om iemand met auto mee te krijgen die wil rijden
Ik kan je wel vertellen dat ik die avond niet nuchter blijf
Anders wordt het idd gewoon ICE ...
wel reserveren...kost je weer 10 euro minder....
wel reserveren...kost je weer 10 euro minder....
zal eraan denken
die samenreiskorting bestaat niet meer toch
Patrick (tha dodge) heeft kortingskaart voor NS internationaal, scheelt je weer 40 % kosten
Oe .. goed dat je 't zegt
Oe .. goed dat je 't zegt .. dan wordt de trein ineens weer stuk interessanter dan moeite doen voor het regelen van een chauffeur
Maar hij heeft ook auto, maar of hij ging was nog niet zeker, hij moest nog kijken of Inge ook mee ging.
Vorige keer heeft ie 400 euro betaalt voor taxi
Naja... ik zie t wel ... morgen eerst maar ff kaartjes halen voor een zooi feesten, en zien of ze HC Gladiators-kaartjes bij DDS hebben
Tijm, die voorverkoop voor S.I.N.A.S, heb je die kaarten al?
En ik wil t-shirts drukken voor Fear, weet jij nog adresjes?
Tijm, die voorverkoop voor S.I.N.A.S, heb je die kaarten al?
haal nooit vvk voor S.I.N.A.S.
En voor t-shirts ... hmm, weet zo geen adresje nee
Hoi!
Nog 1 maandje
Zijn er nog mensen die behoefte hebben om liever vanuit arnhem met de bus naar Oberhausen te gaan? Scheelt jullie allemaal een hoop aangezien de ICE duur is!
Ik hoor het wel via: Tha.aicon@gmail.com
Groeten
Niels!
Nog 1 maandje
Zijn er nog mensen die behoefte hebben om liever vanuit arnhem met de bus naar Oberhausen te gaan? Scheelt jullie allemaal een hoop aangezien de ICE duur is!
Ik hoor het wel via: Tha.aicon@gmail.com
Groeten
Niels!