Partyflock

Forumonderwerp · 776413

Ik wilde laatst met een stel vrienden ook marokkanen naar dicotheek zak.
Voordat ik daar heen ging ben ik eerst op hun site gaan kijken en toen kwam ik dit stukje tegen.

ZAK is absoluut niet discriminerend, maar omdat we in het verleden vaker
problemen gehad hebben met allochtonen, wordt tegenwoordig slechts een
bepaald percentage allochtonen binnen gelaten. Wanneer de allochtoon in
kwestie bekend is bij ons personeel en/of de kleding past bij de rest
van onze bezoekers, dan is er geen probleem. Is dit niet het geval, dan
kan het gebeuren dat de toegang wordt geweigerd.

Na het lezen van dit schrijven vraag ik me af, kom je nu wel of niet binnen als allochtoon zijnde?
laatste aanpassing

Gewoon weren die gasten

En wat ben jij dan als Nederlander in Duitsland?

Verklaar je nader, als je jezelf ook zo uitdrukt aan de deur van die disco , begint het probleem me te dagen..

Kan je lezen?

Dat gaat me prima af.

Als het je zo prima afgaat, dan zou je het antwoord wel weten.
laatste aanpassing

Bijdehandte buitenlanders weren (Y)

Waar heb je het over?

Bijdehandte????????????????????
Ik heb me ook prima vermaakt gisteren, kijk ik begrijp best wel dat jullie voor een deel vraagtekens erbij zetten, misschien was het slimmer geweest om gewoon te zetten dat ze geen grote groepen in het algemeen binnenlaten, dat lijkt me toch genoeg? En dan hoeft er niet de nadruk op een bepaalde groep gelegd te worden :)
het is inderdaad waar dat er soms wel eens getinte mensen worden geweigerd. Wat betreft dat woordje buitenlanders ja sorry maar wij nederlanders zijn daar ook buitenlanders. En ik zie ook genoeg mensen in zak met sportschoenen lopen of petjes zelfs wel met voetbalshirtjes, natuurlijk niet super veel maar wel wat.
Ik snap het stukje wel alleen staat het er een beetje knullig, ik zal het even doorgeven. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe een aantal turkse jongeren uit waren op ruzie. Maar dat doen nederlanders ook wel dus ja het is maar wat je er zelf van maakt.

Het is idd waar. Een tijd geleden, vlak voordat ik naar binnen ging, vroeg een stel jongens waaronder een buitenlander, of er in de buurt nog iets anders zat omdat ze wegens hem geweigerd zijn... Vervelend als je een eind voor een leuk avondje hebt gereden en het al zo begint.

In de R&B zaal zijn bijna alleen maar buitenlanders.. ach je hebt er geen last van dus waarom weigeren.. zolang ze zich maar gedragen!

BabyGirl...hoe bedoel je buitenlanders...die "duitsters" zijn gewoon thuis...wij zijn daar de buitenlanders...

Maare die regel wat de TS zei klopt precies.

Als er nix te bijzonders te doen is in zak, en de "vaste" groep is er een beetje, dan is er nooit maar dan ook nooit gedonder of gezeik, komen er in 1x veel volk daar voor het eerst, is het altijd weer matte.

Ik snap heel goed dat de Directie van Zak er zo over denkt...