Partyflock

Forumonderwerp · 776285
2 volgers · 2957x bekeken
Betreft: evenement: Shadowblaster, vrijdag 30 september 2005 om 22:00
Werkzaam bij I & M productions
Artiest {SHOWLIST artist 618, 63550}
Waarschuw beheerder
Beste Noremac, t is natuurlijk ook nooit verkeerd om zelf nog s een mailtje te sturen ons en om ons er aan te herrineren dat we je beloofd hebben om de mainstage een keer te openen....We zijn de flauwste niet dacht ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whehehe da word lache... Als Sceletor in area 2 moet draaien is area 1 ineens leeg whehehe
wel vet idee ja :p
Artiest {SHOWLIST artist 64951, 7068}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van noremac op donderdag 14 juli 2005 om 09:16:
Degene die die avond het beste gedraaid had, zou de volgende shadowblasters mogen openen in de hoofdzaal..

nooit meer iets van gehoord... vage bedoeling

inderdaad. ik heb daar iemand van de organisatie voor gebeld, en die zei ook dat ze dat dit keer niet deden. het is dus niet per ongeluk ofzo. maar een echte reden kon ik niet echt vinden, alleen dat ze vanuit de reacties niet echt een duidelijke winnaar konden aanwijzen en dat ze dit keer iemand van Nightmare Outdoor hadden gevraagd.

beetje jammer, maarja. is geen onoverkomelijke ramp..

Waarschuw beheerder
donateur
maak je niet druk mensen... als hun dat beloofd hebben, dan zal dat vast wel goed komen! Gaat Zeker een mooi feestje worden.. kben helaas nie aanwezig!

Waarschuw beheerder
2de keer Voor shadowblaster Word Zkkr Bruut

The PitBull Hooligans Will Be There!!

Hup Na SHADOWBLASTER!!
Waarschuw beheerder
ja ja ik ben ook van de partij
zekers

Waarschuw beheerder
ben cker weer van de partij lkkr stampen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 23:50:
The PitBull Hooligans Will Be There!!

*rent alvast naar mammie toe..
Waarschuw beheerder
hopen dat deze editie weer net zo knalle wordt als de vorige edities.Weet iemand overigens al wat meer over een eventueele shadowblaster in de Zenith???

Waarschuw beheerder
5e keer shadowblaster voor mij:d
altijd vet(Y)
Waarschuw beheerder
miss dak ok wel kom... moek ff kijke:[
Waarschuw beheerder
waar kun je overal kaartjes krijgen voor dit feest ?
Werkzaam bij PFSquad
Artiest PFSquad MC
Waarschuw beheerder
donateur
geretti helmond dat ik zeker weet heb ik ze gehaald

www.pfsquad.nl

Heeft toestemming gekregen van de organisatie om foto's te komen maken tijdens Shadowblaster !!!

We zijn dus aanwezig en zoals het er nu uitziet met alle 4 de members !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ja we hebben er weer zin in whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Waarschuw beheerder
Introductie
Op 30 september a.s. vind inmiddels alweer de 5e editie plaats van Shadowblaster in de Steeg in Leunen Venray. Waarschijnlijk zal dit de laatste keer zijn dat Shadowblaster plaats vind in de oude Steeg zoals we die kennen alvorens over te gaan naar de nieuwe Steeg, de Zenith genaamd, gelegen aan de A73 bij Venray . Opening van deze locatie staat gepland voor aankomende december. Het is nog niet bekend wanneer de volgende Shadowblaster daar plaats kan vinden, maar we doen ons best voor het begin van 2006. Rede natuurlijk om op 30 september flink te gaan uitpakken met de volgende programmering verdeeld over 3 area’s

Area 1 Shadowblaster hardcore
Zoals jullie van ons gewend zijn zal weer een keur van artiesten de revue passeren.wij streven er elke keer weer naar om een zo goed mogelijke opbouw van de avond te verzorgen zodat alle verschillende stylen van hardcore aan bod komen. Met deze keer als absoluut hoogtepunt de live act: Evil Activities deze gasten zullen de steeg op haar grondvesten doen schudden.Verder zullen hun opwachting maken, Dj Red Alert, Dj X-ray,Ernesto,D-Spirit, Partyraiser, Endymion, Mc D en natuurlijk Dj Vince. Er wordt deze keer extra gelet op de decoratie,en het geluid zal zoals altijd weer oorverdovend zijn.

Area 2 X-Factor vs Shadowblaster
Om zaal 2 weer een extra demensie te geven is er een samenwerking gezocht met een gastorganisatie die sterk actief is in die regio en daar zeer succesvolle feesten geeft. Dat kan er in onze ogen maar één zijn en dat is X factor events. Door X factor een zaal te laten hosten en in deze zaal de deejays van X factor: Affix, Teaser, Highlander, Mc Lunatick en de deejays van Shadowblaster: Sceletor, XrazZ, Ernesto, Tango & Cash een battle te laten uitvechten,wij denken dat er hierdoor een sterke impuls gegeven wordt aan die betreffende zaal. Tevens zal X factor deze zaal voorzien van de typische decoraties waar hen eigen feesten bekend om staan.. We zullen in de toekomst zeker nog vaker met X factor events, maar ook met andere organisaties de samenwerking zoeken, omdat wij denken dat hierin een deel van de toekomst
ligt om succesvolle feesten te kunnen blijven geven.

Area 3 Jumpstyle / Oldstyle
Om de afwisseling compleet te maken, is er deze keer niet gekozen voor een talentroom area, maar voor een jump – oldskool area. Een van de toonaangevende Jump oldskool artiesten is de uit Rotterdam afkomstige deejay Genius, bekend van Hardbeat cafe, zino, audio attack en nog veel meer. Als sterattractie van de jump – oldskool area zal hij een mix van het betere jump en oldskool werk ten gehore brengen verder zullen in deze zaal Robbie magura, Pita, Marco Joosten en Mc Square hun opwachting maken.

Stand
Ook deze keer is er weer een speciale stand van Geretti, waar de bezoeker tegen zeer gunstige evenementtarieven van alles kunnen kopen,van de merken Hooligan, Cavello, Llonsdale, Nike en nog veel meer. Deze keer zal er tevens een uitgebreid assortiment aan Nike Classics schoenen in de aanbieding zijn.

Vrijkaarten / Gastenlijst
Ter gelegenheid van Shadowblaster zullen er 5 X 2 gastenlijst plekken verloot worden onder de leden van Partyflock,

Entree
Kaarten zijn te koop bij bekende voorverkoopadressen voor € 14,50 (ex fee) en tevens aan de deur voor € 20,-

Tot de 30ste
Waarschuw beheerder
2 nick
Ik denk dat de wipp in in liessel het dichste bij is voor jou
Waarschuw beheerder
oke bedankt!

Waarschuw beheerder
o ja!!!!

Zeker rielekst feesie!!!!

gaat weer helemaal goed komen :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me kaartje allang :D

Hadft het eerste verkochtte kaartje in Helmond ;)

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk zal dit de laatste keer zijn dat Shadowblaster plaats vind in de oude Steeg zoals we die kennen alvorens over te gaan naar de nieuwe Steeg, de Zenith genaamd, gelegen aan de A73 bij Venray

Dat gaat dan wel een heel vet feesje worden

Waarschuw beheerder
donateur
rent vlug met richard mee

rent bijna te laat achter tim en richard aan ;)
Waarschuw beheerder
ben nog aan het twifelen:O....
tussen punishment in hell... ill-notion, en shadowblaster?
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb er zin:woep:

Waarschuw beheerder
donateur
Genieuske!!! (L) :respect: :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
kaartje is binnen
Waarschuw beheerder
is er nergens te vinden hoelaat de dj's draaien toevallig??
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt er ook nog een timetable vrij gelaten ?
Waarschuw beheerder
Wordt weer feestje bouwen!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Hoeveel mensen passe der in die zaal
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
ik zal net zoals anders weer foto's maken maar helaas niet meer voor partyarea.nl

maar dit x voor

www.gnq.nl
en
www.thepartysite.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 17:08:
Hoeveel mensen passe der in die zaal

ongeveer 2500 alles bij elkaar (heel de Steeg

Waarschuw beheerder
donateur
time table pleazzzz o:)
Waarschuw beheerder
time table komt eraan

Niet alles verraaien toch
Een beetje spannend houden

Een ding
Endymion sluit deze editie af

Waarschuw beheerder
donateur
kreeg net een reclamebericht met dit erin...dus lijkt me dat het nu wel bekend mag worden en zal ik het maar verraaien?! :cheer: :D

Area 1: Hardcore

22.00 – 23.00 X-Ray
23.00 – 00.00 Red Alert
00.00 – 01.00 Ernesto
01.00 – 02.00 D-Spirit
02.00 – 03.00 Partyraiser
03.00 – 03.30 Evil Activities (live)
03.30 – 04.30 Vince
04.30 – 05.30 Endymion
host mc D

Area 2: X Faxtor vs. Shadowblaster
22.00 – 23.00 Ernesto
23.00 – 00.00 Highlander
00.00 – 01.00 XrazZ
01.00 – 02.00 Teaser
02.00 – 03.00 Sceletor
03.00 – 04.00 Affix
04.00 – 05.00 Tango & Cash
host mc LunaTick

Area 3: Jump - Oldskool
22.00 – 23.30 Pita
23.30 – 01.00 Marco Joosten
01.00 – 03.00 Genius
03.00 – 05.00 Robbie Magura
host mc Square
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sjiek , letste fiesje in de Steeg. Hoeven pas om twee uur daar te zijn, Sceletor, Evil Activities, Vince, Endymion. Had alleen gehoopt op een Jappo of Tieum, dat zou wel te sjiek zijn geweest. maar die kunnen de nieuwe locatie natuurlijk ook wel openen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *bastard046* op donderdag 22 september 2005 om 13:00:
ben nog aan het twifelen....
tussen punishment in hell... ill-notion, en shadowblaster?

gewoon alle 3, doe ik ook :D

Waarschuw beheerder
Hoe zit het eigelijk met de kaartverkoop gaat het druk worden ??

Waarschuw beheerder
donateur
kweet dat bij mid-town eindhoven al erg veel kaarten verkocht zijn....en hier in gemert ook, maarja das logisch ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 18:52:
kweet dat bij mid-town eindhoven al erg veel kaarten verkocht zijn....en hier in gemert ook, maarja das logisch

Eindhoven kan ik nog wel inkomen maar Gemert?? ;)

Waarschuw beheerder
juujj kaartje op gasten lijst kom dus zeker kijken... whoeiii word avondje flink ragguh
Waarschuw beheerder
Klik hier :'(

We zijn nu aan het regelen of er een min stilte kan worden ghouden
Waarschuw beheerder
donateur
Wtf doet de organisatie mij aan !!!

Sceletor & Partyraiser tegelijk in 2 verschillende area's nu moet ik het toch leren me eigen op te splisten :s

PF Squad is aanwezig met camera !!!

www.pfsquad.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sssst:[ op maandag 26 september 2005 om 11:44:
We zijn nu aan het regelen of er een min stilte kan worden ghouden

ja da fixe we lijn..

ternagedachtenis aan steefke.. die eigenlijk ook op dit feestke aanwezig zou zijn..Gvd..
Waarschuw beheerder
heb het al voor elkaar mop (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sssst:[ op maandag 26 september 2005 om 21:54:
heb het al voor elkaar mop

goed zo meiske..bel je strax ff :kusje2: