Partyflock

Forumonderwerp · 775864
2071x bekeken

Waarschuw beheerder
hoop topics over moeders ,zwanger zijn ,en jonge moeders .
ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar ervaringen van vaders en toekomstige vaders :)
ikzelf word in aug vader ,voor de eerste echo was het allemaal een beetje warrig je begrijpt het wel allemaal maar drong niet egt tot me door.tothet eerste echo filmpje
en hoe stoer je dan ook bent ,dan zie je voor het eerst die kleine en kan het tog weleens emotioneel uitpakken :yes:
vanaf toen ben ik helemaalgaan veranderen ,kinderkamerskijken kleren kopen ,kleintjes opstraat ga je anders tegen aan kijken ,praatje met moeders die rondwandelen in het park ,ervaringen uitwisselen.
je gaat er ineens anders tegenaan kijken .
ikzelf ben niet egt bang voor de vaderrol die gaat komen
heb zelf 5 broertjes en een zusje ,weet wel beetje hoe en wat allemaal,en wat ik kan verwachten .
je hoort vaak verhalen van alleenstaande moeders .en ben ook benieuwd wat de vaders drijft om dan de moeders in de steek te laten (buiten ruzie tussen beide dan )
zal het tog een beetje angst wezen?

ben benieuwd :yes: brand los :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
staat hier op de markt altijd zo'n leuk kraampje met voetbalspulletjes van allerlei clubs :jaja:
altijd ff kijken als ik er ben O:)
Waarschuw beheerder
gaat niet over voetbal maar ik zag in de largecatalogus zon speen met tanden whahahahah die is gaaf!!!!!! :-D

Waarschuw beheerder
heb dr al drie :)
pappa is the best
mamma is the best
en i love my mom
Waarschuw beheerder
donateur
jupz die met mama heb ik ook :)
ook 1 met i love mama
1 met een beertje erop..en 1 met een vliegtuigje...maarja...meneer heeft een voorkeur voor plattere spenen...dus de i love mama enzo...die hoeft hij vaak niet :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zondag 15 mei 2005 om 01:16:
maarja...meneer heeft een voorkeur voor plattere spenen...dus de i love mama enzo...die hoeft hij vaak niet

hij wet wat goed is voor hem :)
mooie eigenschap zo jong al :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
gaat nu alleen steeds meer duimen....dus nog ff proberen btje af te leren :D maar komt vanzelf wel :jaja:
gaan nu ook richting de tandjes he....dus stopt nu echt alles in zijn mond :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zondag 15 mei 2005 om 01:20:
gaan nu ook richting de tandjes he

word die beetje huilerig ook :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
NOG niet...maar komt er zeker aan :jaja:
alle bijtringen liggen koud en klaar :p
de druppels voor in zijn mondje om de pijn te verzachten ook....dus laat de tandjes maar komen 8)

Waarschuw beheerder
inderdaad . op naar ze melkgebitje (y)
Waarschuw beheerder
donateur
nog iets minder als 3 weekjes...en dan mag hij ook vast voedsel gaan eten.....verheud me nu al op de luiers :vaag: hehehe

Nu is t allemaal maar vloeibaar en ruik je niet veel....prima te doen...maar straks? :/

*zucht*

:9 snel zindelijk maken :jaja: :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zondag 15 mei 2005 om 01:28:
snel zindelijk maken

had ik nog niet bij stilgestaan :)
krijg ik ook natuurlijk .heb wel me hond zindelijk gekregen binnen een week ,maar laat ik de methode maar niet op die kleine toepassen :no:
:)
Waarschuw beheerder
donateur
hahahah nee denk nie echt dat dat gaat werken ;p

duurt denk wel ietsje langer ;p

Waarschuw beheerder
denk het ook :yes:
succes dr mee in ieder geval
Waarschuw beheerder
donateur
gaat wel lukken denk ik zo :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt een haags gezin super, vader met 2 kids helemaal in de kleuren en bier! en echt zo'n haagse vrouw. hoog blond gehalte!

haha (Y)

kijk die kleine in die kinderwagen O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haagser ken t nie :no:
Waarschuw beheerder
Zou dolgraag kids willen :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=125 height=125]http://www.kickinit.nl/images/ado/speen.gif[/img]

;)

ja mooi he dat gezin!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=550 height=431]http://www.fanshopdenhaag.nl/catalog/plaatjes/fanartikel38.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Baby Shirt Shortsleeve

meisje:

[img width=483 height=303]http://www.fanshopdenhaag.nl/catalog/plaatjes/fanartikel73.jpg[/img]

jongen:

[img width=475 height=429]http://www.fanshopdenhaag.nl/catalog/plaatjes/fanartikel74.jpg[/img]

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=475 height=377]http://www.fanshopdenhaag.nl/catalog/plaatjes/fanartikel72.jpg[/img]

[img width=500 height=532]http://www.fanshopdenhaag.nl/catalog/plaatjes/fanartikel71.jpg[/img]

kicke he

Waarschuw beheerder
en teregggg :yes:
vind dat dr te weinag op de markt is ,mis de black ninja parka jasjes en de mutsjes met opdruk
:bier:

Waarschuw beheerder
ik heb echt de leukste vader die er is! hij staat altijd voor me klaar, ook al is die soms op uitzeding, als er wat is kan ik altijd bij hem terecht! en hij is ook in voor geintjes! lachen en huilen! en ruzie, nog nooit gehad met hem. je weet waar zijn grensen zijn en je weet dat je er niet overhene komt. die grens heb ik nog nooit bereik, want mijn vader kan veel van zijn kinderen verdragen!

als ik ook eenkind krijg, hoop ik dat zijn/haar vader net zo is als die van mij!

Waarschuw beheerder
Leuk joh Ricardo!!! :D
Wist het al een tijdje, maar zet toch ff een post hier neer!

Inderdaad goed idee als vaderzijnde een topic te openen :yes:
Vooral gezien het woord emancipatie hier erg veel voorbij komt he :D

:kusje2:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 04:10:
Vooral gezien het woord emancipatie hier erg veel voorbij komt he

heb ik niks op tegen whuahahahahah
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 04:15:
heb ik niks op tegen whuahahahahah

Haha... Als het maar van beide kanten komt he :yes:

Dus ongeveer te denken aan:
Vrouwen meer aan sex, eventueel met een 2e man :D
En mannen zouden dan maar eens aan strijken moeten beginnen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 04:17:
Vrouwen meer aan sex, eventueel met een 2e man
En mannen zouden dan maar eens aan strijken moeten beginnen

met een thaise huishoudster :yes:

Waarschuw beheerder
jij weer met je thaise
geloof me nou vergeet het maar!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 00:18:
Hoe gaan we het doen! als het geboren is....

hahaha :respect: helemaal goed (y)
en zo hoort et :D

Waarschuw beheerder
Mooiste wat me ooit is overkomen, vader worden.

Geniet er elke dag van, maar hij is ook nog maar 9 maanden m,n kameraadje!

En waar ik wel moe van word is die moedermafia!!!

Alles gaat over de moeder, is voor de moeder, hele boeken, en dan 2 pagina,s voor de mannen! :(

Waarschuw beheerder
heb je gelijk in

maar is het je nie opgevallen dat je vrouw meer word gefeliciteerd.
en zelfs ook alleen zij misschien wel onbedoeld maar toch
Waarschuw beheerder
nahja, mannen lopen geen 9 maanden met een kindje in de buik en hoeven et er niet uit te persen ;) zo is het ook weer :P

maar idd, aan papa's wordt te weinig aandacht besteed...
Waarschuw beheerder
hahahahaha ja hallo wij vrouwen verdienen ook wel wat meer complimenten hoor o:) 9 maanden rampjes,kwaaltjes en er niet uit zien en dan eindstand ook nog even een kind eruit persen en dan nog herstellen ervan en postnatale depressies enzo .........EN last but not least borstvoeding!!

en de man: ff zaadje erin knallen en DONE en vervolgens met natte washandjes klaarzitten bij de bevalling dus nee niet zo piepen jullie :no: 8) ;-p

Waarschuw beheerder
ja ha ok ik moet het met jullie eens zijn
Waarschuw beheerder
overigens gaat dat jonge moeders over mij????????Ik vind mezelf niet jong ofzo hoor vroeger was de gemiddelde leeftijd 20 :-) en mag ik even benadrukken dat ik BEWUST voor een kindje gekozen heb????zoveel lanterfanters om me heen die vragen: "was zeker een ongelukje he??" :vaag: NEE STERF :[

zo moest het ff kwijt o:) :-D verder ben ik heel lief hoor.........

Waarschuw beheerder
hihi je hebt groot gelijk.
ik kan je geen antwoord geen op je eerste vraag

Uitspraak van sassie(f) op zondag 15 mei 2005 om 14:01:
overigens gaat dat jonge moeders over mij????????

aan mij vragen ze ook veel hoe oud ik ben.
ik werk in een winkel en de omgeving heeft veel "jonge" stellen maar hun leeftijd ligt gemiddeld rond de 30 denk ik. daar is ook een enorme babyboom.
Waarschuw beheerder
nou weet je wat het is ik durf te wedden dat ik meer levenservaring heb dan de gemiddelde 20-er hier :-) ben 9 jaar samen met mn partner en zijn best lang met een kindje bezig geweest. ben ik eindelijk zwanger krijg je dat soort flauwekul daar kan ik zoooo kriegel van worden...

zelfde als mensen met hun goedbedoelde opmerkingen als: het kan nog wel fout gaan hoor :/ ja HALLO zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zondag 15 mei 2005 om 14:16:
nou weet je wat het is ik durf te wedden dat ik meer levenservaring heb dan de gemiddelde 20-er hier

ik denk dat je dat pas kan zeggen als je de mensen persoonlijk kent.

ben ik eindelijk zwanger krijg je dat soort flauwekul daar kan ik zoooo kriegel van worden...

dat heb je altijd.
mag je best kriegel van worden das logisch.

zelfde als mensen met hun goedbedoelde opmerkingen als: het kan nog wel fout gaan hoor ja HALLO zeg

ik bedoelde het niet als goedbedoelde opmerking
ik vertelde het uit mijn ervaring.
het is nooit leuk om dat te horen maar helaas gebeuren die dingen ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zondag 15 mei 2005 om 13:33:
en de man: ff zaadje erin knallen

:)
mooi werk heh :yes
verdient ook wel een complimentje
feliciteer de vrouw ,complimenteer de man bijv goed gedaan :yes: altijd leuk om te horen :) hhehehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zondag 15 mei 2005 om 14:01:
vragen: "was zeker een ongelukje he??"

ik heb niks anders gehoord :(
alsof ik niet gericht heb geschoten ofzo ,wist heel goed waar ik mee bezig was :yes:
Waarschuw beheerder
was ook niet persoonlijk tegen jou gericht Esther ook al zou jij beter moeten weten ;-)

en over die levenservaring had ik het over de gemiddelde pf-er dus dat geldt natuurlijk niet voor iedereen

ben gewoon gevoelig voor dat soort opmerkingen omdat het kindje juist meer dan welkom is en wij bewust voor hem/haar gekozen hebben en ons dat ook nog es een godsmoeite heeft gekost :-)

maar zoals ik zei ik doelde niet op jou hoor meis (f)

Waarschuw beheerder
weet ze :yes:
moek eff doorgeven :)
Waarschuw beheerder
gelukkig ;-)

was gewoon in t algemeeen bedoeld en vooral vriendinnen komen met dat soort meuk aanzetten :/
Waarschuw beheerder
Angst om vader te worden geld bij alle vaders (vooral de eerste baby)
Je moet het over je heen laten komen (niet nadenken wat er gaat gebeuren, dan word je stapelgek om niks)
En als je bang bent om je vrouw te verlaten, licht dat aan de relatie met je vrouw.
Maar je hoeft niet bang te zijn dat je bij je vrouw en kind weg gaat vanwegen het kind.
Wantje gaf al aan je heb het al een keer meegemaakt met je 5 broertjes en een zusje (Dus wees niet bang dat je die kleine verlaat omdat jke bang bent voor binding angst, want die heb jij volgens mij niet )

Succes met je nieuwe gezinnetje :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DEvilmayCry1 op maandag 16 mei 2005 om 13:42:
Succes met je nieuwe gezinnetje

(y) bedankt :o

Waarschuw beheerder
nou ik was 17 en moet zeggen idd jong.. maar ik kijk steeds om me heen en ook hier op pf zie ik het.. toch veel mensen 20-25 met een kindje..
Nu vinden ze dat vroeg, vroeger was dat normaal.. ach ja!!

wij zij happy!!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 10:05:
jij weer met je thaise
geloof me nou vergeet het maar!!!!!!!

ziet dr beter uit dan je moeder die af en toe dan in het huishouden helpt:o
(L) Je Weet Tog?