]whahaha dan heb je toch niet goed gelezen en gekeken, Lees de topics maar eens terug wat ik naar het feest geschreven heb, en bij de beoordeling heb toevallig goed staan.
Ten tweede heb ik direct het feest verwijderd toen ik die belachelijke prijs van 42 euro zag en dat maar voor een drie uur set, Waarvan de helft van zijn set uit eigen hits zou bestaan.
Jullie komen trouwens ook niet voor de muziek van tiesto, jullie komen er alleen maar voor om het mannetje tiesto achter de draaitafels te zien, Kom maar op 9 en 10 september naar de ocean diva, Dan weet je weer wat echte trance is en daaar mag tiesto een voorbeeld aan nemen met zijn techno sound in z'n sets
Waarom staat tiesto niet op sensation? Omdat die schooier veels te veel geld vraagt voor een set. hij staat liever voor 5000 euro meer in een discotheek in Dominicaanse Republiek, Kan hij daar weer fans krijgen, zodat hij toch weer nummer 1 komt in de dj lijst, Want in Engeland zijn ze Tiesto zat getuigen de weinige giggs die tiesto in Engeland heeft staan
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 21:37:
Wat loop jij dom te zwetsen zeg. eerst prijs je ISOS 4 in de hmh helemaal de lucht in, van dat het zo geweldig was. Ik kan me toevallig ook nog herinneren dat er een geweldig in je lijst stond, en nu oppeens nadat het feest is uitgesteld vind je zijn vorige feest een stuk minder goed . En dat jij armin beter vind draaien is een kwestie van SMAAK.
En volgens mij keek je wel erg uit naar dit feest, gezien jou opening van dit topic.
Volgens mij weet je zelf niet eens wat je nou eigenlijk van tiesto vind. En wat doe je als je iets nie weet????...... Heel goed JE MUIL HOUDEN!!!
En trouwens ik vind 42 euries voor een avondje met tiesto echt niet duur.laatste aanpassing 13 juni 2005 21:39
wahhaha, Als je nu eerst eens effe terugleest in de topics die ik geschreven heb na dat feest in de hmh, en kijk wat ik bij de beoordeling van dat feest heb staan gewoon goed en niet meer.
Ten tweede heb ik direct het feest verwijderd uit me agenda toen ik zag dat het 42 euro koste, gewoon belachelijk voor een drie uur set van tiesto, Waarvan de helft van zijn set zal bestaan uit eigen hits. Kom maar op 9 en 10 september naar ocean diva waar armin 2 keer een armin only gaat geven, weet je weer wat echte trance is
En hoe duur 7 uur set voor 25 euro en 7 uur lang compleet gekkenhuis en de sfeer op ocean diva is veel beter dan in hmh, maar daar gaan jullie niet op in
Waarom staat tiesto niet op Sensation>
Juist omdat die schooier te veel geld vraagt, Hij staat liever voor 5000 euro meer in een discotheek in Zuid Amerika. Kan hij daar fans scoren, want in Engeland is iedereen Tiesto mooi getuige het weinge giggs dat tiesto heeft in Engeland.