Partyflock

Forumonderwerp · 775405
1526x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik train elke dag in de sport school met mijn broer en die is zich zelf nu droog aan het trainen .
Hier voor gebruikt hij stackers zodat hij meer energie heeft en zijn verbranding sneller gaat .

Ik ging is lezen wat er op de verpaking stond want hij had een illegale versie die uit de winkel is gehaald . Zat er gewoon een andere form van ketamine in .

Dus ik zo`n stacker proberen : Zelfde gevoel kreeg ik als een bommetje pep of een paar grote lijnen pep achter elkaar.
Alleen het duurde wel langer voor dat je het voelde .

Iemand hier ervaring mee?>
Waarschuw beheerder
2 it is l** nee daar deed ik het ook niet voor maar ik las die reacties over mensen die ervan afvielen ik had daar geen last van :no: gelukkig maar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op vrijdag 13 mei 2005 om 15:30:
Maar wat had je gebruikt en hoeveel dan?

stack II
zeker 3 x in de week
Waarschuw beheerder
Stackers zijn ranzig je moet ze per 3 nemen ze zijn zo groot als een zetpil en je gaat er gruwelijk van uit je muil stinken, nee dank je er zijn beter alternatieven.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 21:23:
stack II
zeker 3 x in de week

Ik weet niet hoeveel je mag maar dat zal wel te veel zijn dan ja... Ik doe het maar 1x in de zoveel tijd, en dan ook maar eentje, dan zal de schade wel mee vallen. Elke week alcohol is ook slecht dus ja...
Waarschuw beheerder
Oja en je krijgt er hartkloppingen van, je maag raakt over de zeik en je kan niet meer pissen.
Waarschuw beheerder
Maar die tintelingen zijn wel chill.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pieter Baan op vrijdag 13 mei 2005 om 21:26:
Stackers zijn ranzig je moet ze per 3 nemen ze zijn zo groot als een zetpil en je gaat er gruwelijk van uit je muil stinken, nee dank je er zijn beter alternatieven.

Nou ik weet niet welke jij gebruikt, maar ik heb er maar 1 nodig op een hele avond (en dan ben ik de volgende dag vaak nog hyper) en ik ga er zeker niet van uit mn mond stinken!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op vrijdag 13 mei 2005 om 21:31:
Nou ik weet niet welke jij gebruikt, maar ik heb er maar 1 nodig op een hele avond (en dan ben ik de volgende dag vaak nog hyper) en ik ga er zeker niet van uit mn mond stinken!!

Tja, ieder mens reageert er anders op, ik had er minstens een paar nodig om wat te voelen. Ik gebruikte die rooie per 4 stuks in een zwarte verpakking en die stonken erggg..

Waarschuw beheerder
ja heb er wel ervaring mee heb zo ook een tijdje gegeten maar kan niet echt zeggen dat het bevordelijk is.
het is dus echt kut spul niet aan te raden je kan beter een lijtje pep snuiven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 21:37:
je kan beter een lijtje pep snuiven

juistem

pep pep :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pieter Baan op vrijdag 13 mei 2005 om 21:35:
Tja, ieder mens reageert er anders op, ik had er minstens een paar nodig om wat te voelen. Ik gebruikte die rooie per 4 stuks in een zwarte verpakking en die stonken erggg..

Die van mij zijn blauw met rood, Stacker 4, World's Most Extreme Fat Burner staat er op het potje.. Ze ruiken een beetje naar drop vind ik..

Waarschuw beheerder
ik vind ze naar salmiak ruiken