Heeft ie toch niet.
En als er wat wordt gepost is het waarschijnlijk wel iemand die we allang kennen
wat heb jij een gote bek zeg de hele tijd al wat voor autotje heb jij dan zekker golf 1 beetje verlaagt paaskleurig zo als idereen hahaha tjonge jonge
hoe weet jij dat die dat niet heeft dan ?
hoe weet jij dat die dat niet heeft dan ?
vw mk 1 vr 6 met turbo kompressor
vw r 36 hachback
Zo jij bent echt fucking dom.
Dus volgens jou kan iemand van 18 dit bezitten ???
op gaan hallen
ge haald
je staart vebaast te kijken
ge kregen
werled
vekerd
zo vukkig dom
HAHA hoe zo vukkig dom dan ik ben ook 18 en als ik echt graag zou willen mag ik ook een auto bij mij pa op gaan hallen maar dat vind ik jammer en hij ook dus ik heb eerst maar is een 440 ge haald nou en alles kan jonge je staart vebaast te kijken soms mijn zus heeft ook meteen een auto van me pa ge kregen nou en wat kost nou zown autotje een vw golf 3 ook niet alle werled of heb ik het vekerd ?
Pff je bent nog dommer dat ik dacht.
Misschien als je eerst een degelijke school zou afmaken kan je het straks zonder je papa ( misschien kan je papa voortaan beter reageren, dan is het nog enigszins leesbaar
maar een tigra is echt 3 x niks, typisch geval 'wil wel, kan niet' Gewoon een wijvenbak
Probeer de motorkap dan
Als je motor heb gelopen heb je nog een lekkere warme kont ook
niet dan ik een moff ben
zelf al is bekeken turk
jah raar he als je je eerste 14 jaahr in deutsland hebt gewoond niet dan ik een moff ben hoor
HAHA hoe zo vukkig dom dan ik ben ook 18 en als ik echt graag zou willen mag ik ook een auto bij mij pa op gaan hallen maar dat vind ik jammer en hij ook dus ik heb eerst maar is een 440 ge haald nou en alles kan jonge je staart vebaast te kijken soms mijn zus heeft ook meteen een auto van me pa ge kregen nou en wat kost nou zown autotje een vw golf 3 ook niet alle werled of heb ik het vekerd ?
gelukkig wel ja
idd,bekeken worden door een halfe mof is ook niet alles
nou 100 keer beter dan een turk
haha ik doe mijn best
nou 100 keer beter dan een turk