Ze had het tegen mij
je uitlaat komt niet overeen met dat linker gat in je bumper
Let aub niet op de vreselijke trekhaakdop Zit nu gelukkig een zwarte op! Al blijft een trekhaak lelijk
Mijn Seat Ibiza uit '99, 1.6
2 miljoen keer liever zo een audi () dan een crx
Gefeliciteerd, ken je nagaan wat een gejank je krijgt als je uitlaatpijpje een beetje scheef hangt....
Ik heb een Twingo.. Ja ja.. En een super mooie ook..
Helaas maar een 1.2 had liever een dikke 2.0 gehad. Het liefst 16v maar ja. Dat kan de portomonnee niet aan..
Dus heb ik mijn Twingo maar wat opgesportieft Gepimpt dus Maar ja.. Ook daar weinig geld voor...
Hiervoor had ik een Corsa, dikke sportuitlaat er onder.. En wat doet ie.. Hij scheidt er mee uit.. Gloeiende
tis een kleine moeite om hem recht te hangen toch ?
+ als je nou gewoon gaatjes in je achterlichten boort en je legt ze op de kachel tot ze droog zijn en kit het dan af dan heb je ook geen gezeik meer met water erin
Knap dat sommige mensen met behulp van een foto kunnen zeggen of de auto een wrak is
Ik ga hem gelijk recht hangen zodat de mensen met kritiek vanavond rustig kunne slapen.Deze lampen gaan eruit en de originele gaan erin.
Heb deze crx nog maar net, deze lampen zaten er dus in.
Lijkt me dat je het zelf ook niet fijn vind om met een scheve uitlaat rond te rijden ?
Ja originele lampen zijn veel beter komt tenminste geen water doorheen
Ja dat is waar .Anders viel er nooit meer wat uit te lachen
Hij vind hem er gewoon zuur uitzien
monster bumpers ,m3 spiegels ,2 sjonnie uitlaten, een spoiler waar een hele klas op kan picknicken ,en geld tekort voor mooie velgen .
Ja dat snap ik, maar ik neem aan dat iemand die t op zn diesel heeft wel met een heel verhaal komt van hoe of wat
tis een kleine moeite om hem recht te hangen toch ?
+ als je nou gewoon gaatjes in je achterlichten boort en je legt ze op de kachel tot ze droog zijn en kit het dan af dan heb je ook geen gezeik meer met water erin
Als je zijn Vorige Honda Civic Coupè hadden gezien,
Die was erg strak !!, hij heeft net een Honda CRX Vtec opgehaalt, en op die foto had hij hem net, dus kraak die auto niet af !, als deze auto klaar is (hij word hellemaal JDM als je weet wat dat betekent ) dan is hij egt super strak !
m3 cabrio 3.0
Knap dat sommige mensen met behulp van een foto kunnen zeggen of de auto een wrak is