Partyflock

Forumonderwerp · 775159
12758x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik hoor om me heen dat steeds meer mensen pillen snuiven omdat je daar 3x zo erg van uit je dak gaat.
Nou was mijn vraag wie dit doet en waarom.
Ik bedoel, er is genoeg ander spul om te snuiven, dus waarom pillen?

Niet dat ik het uit ga proberen, maar meer omdat ik er nieuwsgierig naar ben waarom juist pillen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toen ik nog pillen at gebruikte ik het meestal sameen met speed maar als de speed op was ging ik pillen snuiven; daar word je bewuster vaag vaag van maar tog wel vetter dan slikken.
in vorm vasn poeder werkt het veel sneller .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~* J L Z *~ op donderdag 12 mei 2005 om 15:49:
Ik bedoel, er is genoeg ander spul om te snuiven, dus waarom pillen?

ik heb het wel is gedaan toen me pillen helemaal verkruimeld in het zakje zaten.. maar het is echt goor bah bah en ik heb geen idee of ik extra waus werd :vaag:

Waarschuw beheerder
Pfff stelt niks voor :no:
Waarschuw beheerder
Geen aanrader, werkt wel maar daar is ook alles mee gezegd :D
Waarschuw beheerder
zieke mense die da doen pff

Waarschuw beheerder
Wist niet eens dat dat kan. weer iets geleerd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 00:04:
Wist niet eens dat dat kan. weer iets geleerd!

Ik raad het je niet aan, die smaak is wel zo ongeloofelijk smerig die in je keel blijft hangen en boven in je neus, echt te ranzig voor woorden en bovendien doet het ook nog is veel pijn als je het snuift. Maar goed ieder zijn ding :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je MDMA gaat snuiven, kun je het beter met kristallen doen en deze eerst met een mortier en een stamper tot gruis malen. En na het snuiven (wanneer je een loopneus krijgt) even een zakdoek door je neusgaten halen, dat hielp bij mij iig wat tegen het branden.
Volgens mij is het niet de meest effectieve manier om het middel tot je te nemen en het voelt ook niet echt fijn voor je neus.