Partyflock

Forumonderwerp · 774917

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie van jullie dames hebben wel eens meegemaakt dat een relatie ten einde liep door het verliefde gevoel verdween en het wel houden van was maar dan op een broer/zus relatie manier?

Wederom de gedachte dit is hem en dit gaat wat worden, maar na een aantal maanden of jaren is de omgang op een andere manier.
Of zou het betekenen dat het gewoon niet de ware is? Komt het trouwens bekend voor dat broer zus relatie gevoel?

Waarschuw beheerder
Dan is het gewoon niet de ware, heb het wel al paar keer mee gemaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet, bij mij verhinderd dat gedeelte altijd de relatie :vaag:
Waarschuw beheerder
heb ik bij mijn relatie ook gehad heel kut...hield nog echt van hem..maar dan heel anders..jammergenoeg:( :-(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja precies, eigenlijk wil je hem niet kwijt, hou ej van hem, maar op een andere manier :(

en eigenlijk als goeie vriend willen aanhouden maar dat kan dan in de meeste gevallen ook weer niet :(

Waarschuw beheerder
donateur
Beroerdste is waarschijnlijk dat het beter is om er een einde aan te maken, terwijl je dat eigenlijk zelf nog niet wil.. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 mei 2005 om 22:02:
en eigenlijk als goeie vriend willen aanhouden maar dat kan dan in de meeste gevallen ook weer niet

neej is bij mij ook nie gelukt ene kant wou ik dat het uitging maar andere kant ook nie ik hield nog van hem wou hem nog om me heen hebben maar besefte nooit dat dat een andere manier van houden van was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 22:03:
Beroerdste is waarschijnlijk dat het beter is om er een einde aan te maken, terwijl je dat eigenlijk zelf nog niet wil..

ja daar ben ik het mee eens, want als je er een einde aan maakt dan raak je de broer/zus relatie dus ook kwijt en daarom zul je dan altijd met een dubbelgevoel zitten :\

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waardeloos he, je wilt het zo graag maar het kan gewoon ni.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 mei 2005 om 22:12:
waardeloos he, je wilt het zo graag maar het kan gewoon ni.

nee want geen van beide is goed, aanhouden niet om dat je geen echte liefdesrelatie meer hebt en uitmaken ook niet, omdat je dan je broer/zus relatie kwijt raakt :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 22:14:
nee want geen van beide is goed, aanhouden niet om dat je geen echte liefdesrelatie meer hebt en uitmaken ook niet, omdat je dan je broer/zus relatie kwijt raakt

lose-lose situatie :yes: (n)
Waarschuw beheerder
ja beter is het niet te verwoorden :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Zodra je dat gevoel krijgt is het tijd dat je er een punt achter zet!

Waarschuw beheerder
Zodra ik dat krijg maak ik het uit en blijf ik goeie vrienden :yes:

Waarschuw beheerder
Heb ik gehad :)
Had het alleen zelf niet echt door, iedereen om ons heen wel..
Nu zijn we gewoon hele goede vrienden :D
Waarschuw beheerder
Nog nooit meegemaakt, maar lijkt me heel moeilijk toe te geven en te accepteren.

Een broer-zus band is ook heel intens en bijzonder ..

Eigenlijk verlies je op het moment dat je het ontdekt een superbijzonder persoon waar je veel om geeft en goed mee op kan schieten als geliefde.
Lijkt me heel verwarrend, want je geeft megaveel (als een broer/zus) om die persoon, kan goed met die persoon opschieten en veel delen, maar je mist dat ene gevoel ..
Lijkt me heel tegenstrijdig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
komt dus bij meer mensen bekend voor :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 mei 2005 om 23:19:
komt dus bij meer mensen bekend voor

ik heb nog nooit gehad

Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd als je dat gevoel hebt, dan schiet het niet op.

Waarschuw beheerder
nog nooit gehad
Waarschuw beheerder
nee nooit gehad... zou het eigenlijk ook niet mee willen maken.. Zonde van mijn tijd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 mei 2005 om 23:19:
komt dus bij meer mensen bekend voor :(

De uitspraak "You'll never walk alone" is niet uit de lucht komen vallen hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
heb t na bijna zes jaar verkering wel gehad,en zijn toen uit elkaar gegaan
samen opgegroeid was denk ik de boosdoener,zijn nog altijd wel goeie maatjes hoor
maar zelfs nu zie ik r meer als zus dan ex....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
best lang 6 jaar Don
Waarschuw beheerder
zelf niet meegemmakt maar wel mijn beste vriendin

toen heb ik er de ogen geopend en r gekoppeld

met die gozer is ze inmiddels getrouwd en ze krijgen in december hun eerste kindje

ze zijn me beide eeuwig dankbaar dat ik dat geregelt heb
Waarschuw beheerder
donateur
helaas ook meegemaakt ja:/
erg jammer, en het doet veel pijn, maar je kunt in zo'n situatie beter eerlijk zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mel B) op donderdag 12 mei 2005 om 06:14:
helaas ook meegemaakt ja
erg jammer, en het doet veel pijn, maar je kunt in zo'n situatie beter eerlijk zijn...

ja idd.. Heb het dus ook meegemaakt. Heb het er met hem over gehad, en nu zijn we uit elkaar!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zijn toch aardig wat mensen die het meegemaakt hebben dus.

Waarschuw beheerder
Blijkbaar wel :-)

Goeiemorgen trouwens :-p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
middag :)
Waarschuw beheerder
avond :P

maar gelijk uitmaken, want je wordt er niet beter van als je er gewoon zo mee blijft lopen :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is misschien wel de beste oplossing maar wel de moeilijkste
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 13 mei 2005 om 20:41:
dat is misschien wel de beste oplossing maar wel de moeilijkste

ja dat is zeker de moeilijkste maar als je er mee doorgaat heb je alleen maar meer kans op het eind met ruzie uitelkaar te gaan :yes:
Waarschuw beheerder
:yes: ken het...

Waarschuw beheerder
Yep, 2 jaar relatie gehad.. Hield nog wel van m, maar door de irritaties e.d. wist ik gewoon dat t niet ging werken..
Voelde idd meer als broer/zus dan als vriend/vriendin..
Waarschuw beheerder
Maar dan voel je je toch niet als broer/zus? Lijkt me!! :S Maar meer dat je steeds meer goede vrienden bent geworden i.p.v seskuele gevoelens....
Dat broer/zus gevoel vind ik echt bullshit!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChaLLa op vrijdag 13 mei 2005 om 23:02:
Dat broer/zus gevoel vind ik echt bullshit!!!

is t dus niet :no:

Heb het zelf ook meegemaakt...na 4 jaar dat het echt op het punt was dat ik zelfs geen sex meer wou...omdat ik het het gevoel had dat hij meer mijn broer was dan mijn vriend...:/

Een erg fijne situatie is t niet...en had achteraf er ook veel eerder achter willen komen...maar het heeft 4 jaar geduurd...

En je doet er trouwens vrij weinig aan...gevoelens...rare dingen...hebben een eigen leventje :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan heb je het gewoon nog niet meegemaakt Challa :nee:
maar geloof me het bestaat echt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 14 mei 2005 om 01:01:
me het bestaat echt

Zeker dat het bestaat

Heb vriendin al 12 jaar ontzettend lekker en lief

Maar we willen geen relatie omdat we dan die band kwijt raken

Vriendschap is belangrijk in een relatie zoek je ook respect en een maatje toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt stokkie :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 mei 2005 om 21:55:
Wie van jullie dames hebben wel eens meegemaakt dat een relatie ten einde liep door het verliefde gevoel verdween en het wel houden van was maar dan op een broer/zus relatie manier?

Dat heb je mooi gezegd

Ik heb het vaker gehda je word een soort ja hoe moet je het noemen hele goeie vrienden de verliefdheid is weg het houden van zit er nog wel maar op een andere manier...

En wat het ergere is je krijgt dat verliefdheid ook niet meer terug..

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dat ook gehad.... en een jaar van mn leven verkloot door t steeds maar weer te proberen

mijn advies daarom is ook: meteen mee kappen :jaja: dat gevoel gaat niet meer veranderen namelijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2005 om 09:49:
mijn advies daarom is ook: meteen mee kappen dat gevoel gaat niet meer veranderen namelijk...

Idd hoe erg het ook is je krijgt het gewoon niet meer terug hoe graag je het ook zou willen..

En het moeilijkste is het om aan die gene uit te leggen..

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig heb ik dat nog NOOIT mee gemaakt:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2005 om 09:53:
Gelukkig heb ik dat nog NOOIT mee gemaakt

Heb je geluk want dat is echt het vervelndste wat ik ooit heb mee gemaakt en het moeilijkste...

Want weet je wat het is je ebnt diegene kwijt terwijl je wel van hem houd maar als ja broer...Maar die gene is nog gek op jou dus ja dan kan je geen vriendschap beginnen he
Waarschuw beheerder
heb et gelukkig nie meegemaakt

Waarschuw beheerder
tijd voor wat anders dan lijkt me. tenzij je in epe woont. daar schijnen ze dat soort dingen juist leuk te vinden

Waarschuw beheerder
donateur
is dat zo is Epe zo apart hahaha:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goeiuh morgen Girlie :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorge Krystyn(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mellie(K) op zaterdag 14 mei 2005 om 09:51:
Idd hoe erg het ook is je krijgt het gewoon niet meer terug hoe graag je het ook zou willen..

En het moeilijkste is het om aan die gene uit te leggen..

:yes: ook het moeilijkste om het op zo'n moment te begrijpen:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb ook een relatie gehad met mijn zus, maar dat wort niet bedoelt volgens mij!

relatie was trouwens puur lichamelijk dus niet getrouwd ofzo
Waarschuw beheerder
Ja dat is misschien wel allemaal zo, maar dan is het toch eerder een gevoel van een te goede vriend of vriendin geworden en niet van een broer/zus... dat lijkt me iets heel anders..

Ik kan wel begrijpen dat je niks met je beste vriendin begint omdat je bang bent dat de band kapot gaat maar dat is wel wat anders dan broer/zus gevoelens..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee Challa je snapt uhm ff niet :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 14 mei 2005 om 13:21:
relatie was trouwens puur lichamelijk dus niet getrouwd ofzo

Dan boeit die niet. Niets op papier dit dat geen problemen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh dan is goed, in irak gebeurd wel vaker, maar wel alleen als zusje of zus mooi is

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Broer/Zus relatie betekend (neem ik aan) geen sex... of uit gewoonte ofzo, maar goed...
Dat loopt toch op een gegeven moment niet goed meer...
Je leeft dan langs elkaar heen op een gegeven moment...
Waarschuw beheerder
Leef jij langs je broers/zussen heen dan ?

En loopt het niet goed tussen jou en je broers/zussen dan ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geloof dat je Drone niet helemaal goed begrijpt BratmaN...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat Drone niet helemaal begrijpt wat de topicstartster bedoelt met broer/zus liefde ...

Dat er dus niks fout is in de relatie opzich, dat er ook nog een hoop liefde is, maar een ander soort liefde ..

Waarschuw beheerder
:s ik zeg gewoon dat je met een broer/zus relatie vaak geen sex hebt... en je relatie dus gewoon op een gegeven moment niet meer wil ... :/:\:/
Waarschuw beheerder
Geen mij meer om je laatste opmerking, over dat langs elkaar heen leven :)

Als je geen sex meer hebt of als dat niet goed meer voelt hoeft dat nog niet te betekenen dat je langs elkaar heen leeft :)

Wat ik van andere heb gehoord, is dat je juist een superband met elkaar hebt, maar het gevoel klopt niet meer, het voelt als broer/zus, maar je kan nog wel super met elkaar opschieten :)

Maar ben met je eens, dat als je niet meer met elkaar kan/wil seksen het op een gegeven moment gewoon ophoudt ja :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zit wel wat in Drone :jaja:
Klopt ook.
De sex behoefte's nemen flink af.
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
Waarschuw beheerder
Denk eerder dat je in een sleur zit... Ik las dat je al heel lang een relatie heb. Kijk in het begin is het nieuw, spannend, dus je ontdekt steeds nieuwe dingen. Maar na jaren ken je elkaar door en door. Dus de spanning is minder, alles wordt gewoon, en dan krijg je die broer/zus gevoel. En je merkt dat meerdere mensen dit ken. dus dit is niet wat ongewoon is. Ik zeg altijd zo een relatie beginnen kan elke hannes. maar eentje behouden, daar hebben zelfs de wijste mensen van de wereld moeite mee.
En dan zeggen gelijk stoppen die handel... dat is gemakzucht, een doorzettingsvermogen van nul komma nul. De kunst is dat je samen, ik benadruk samen, weer proberen het vuurtje weer te laten vlammen. Sta open voor nieuwe dingen, Probeer orgineel te zijn tegen elkaar, hoef niet groots, kleins is al voldoende. Liefkoos je partner op momenten die hij/zij niet verwacht.
Nogmaals, dit gevoel ken iedereen, zelfs je ouders!
Waarschuw beheerder
oja amen!! :-9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
O:)
Waarschuw beheerder
heej response!! :-9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LeroyHR op maandag 16 mei 2005 om 15:34:
Ik zeg altijd zo een relatie beginnen kan elke hannes. maar eentje behouden, daar hebben zelfs de wijste mensen van de wereld moeite mee.
En dan zeggen gelijk stoppen die handel... dat is gemakzucht, een doorzettingsvermogen van nul komma nul. De kunst is dat je samen, ik benadruk samen, weer proberen het vuurtje weer te laten vlammen. Sta open voor nieuwe dingen, Probeer orgineel te zijn tegen elkaar, hoef niet groots, kleins is al voldoende. Liefkoos je partner op momenten die hij/zij niet verwacht.

:yes: vind ook dat mensen tegenwoordig te snel opgeven helaas..ben zelf iemand die ergens voor wil vechten,en als het dan echt niet meer kan,opgeeft..heel veel mensen denken dat verliefdheid ook houden van is..en als dat dan verdwijnt,denken ze dat hun gevoel weg is..dan is het juist de kunst om elkaar op een andere manier te bekijken,benaderen zodat er misschien weer wat opbloeit..dat gebeurt natuurlijk niet 1 2 3!maar het zomaar opgeven:no: dan was het misschien geen echte liefde als 1van de 2 niet eens meer wil vechten!
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met je eens Libellula!
Ik vind ook dat er veel te snel opgegeven wordt.
Zelf wil ik ook altijd ergens voor vechten en niet zomaar iets gelijk weggooien. Maarja als je ex daar anders over denkt..ja dan heb je het maar te moeten accepteren..ik heb geen kans gehad om er voor te vechten:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michelle85 op dinsdag 17 mei 2005 om 12:16:
ik heb geen kans gehad om er voor te vechten

ik ook niet :no:of beter gezegt,hij kon en wou het geen kans meer geven.. maar voor mijn doen heb ik er wel voor proberne te vechten,maar als de ander idd niet meer wil,schiet je er nix mee op en maak je het alleen maar erger!ach ja 1troost,heb er van geleerd,want weet nu iig hoe ik het WEL moet aanpakken en zal nooit meer van mn leven achter een jongen zn reet aanlopen,ze lopen nu maar es achter mij!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar het gevoel is gewoon dan opeens anders.
Heel raar allemaal.

Waarschuw beheerder
als dat het gevoel is is hij of zij niet de ware

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja zou het?

Waarschuw beheerder
Ik heb in mn huidige relatie ook niet het gevoel dat we soulmates zijn. Toch houden we erg veel van elkaar, en ondanks dat ik zo nu en dan wel eens denk dat er misschien een soort van 'ware' nog steeds rondloopt, denk ik dat dat misschien ook maar een illusie is.