Partyflock

Forumonderwerp · 774836

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Waarschuw beheerder
donateur
Welke (inter)nationale hardtechno DJs zou je graag op een volgende Innovate willen zien? :)

We zijn bezig om eind van 't jaar een dikke Innovate te plannen, word iets unieks voor nederlandse begrippen!

Zou graag van iedereen een Top10 ontvangen. Je kan deze sturen aan: info@2-dance.com

Alle ingezonden Top10's zullen serieus genomen worden en hieruit zal deels de line-up worden samengesteld.

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Misschien voor nog weer een Innovate verder...

Een DJ waar ik persoonlijk al tijden helemaal weg van ben en die al jaren op het punt van doorbreken staat:

Verdine Bel

Deze jongen heeft echt veel in zn mars en heeft ook vaak het wat "stevige" werk gedraait...
Waarschuw beheerder
bellie is zeker goed (vind bellie toch wat lekkerder in de mond klinken) verder ook een aardige jongen :)

aantal x gezien en gehoord. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 14:06:
Verdine Bel

Hij draaide vorig jaar in de chill-out ruimte van Q-Base, 3 uur lang geloof ik. Zo dat was lekker, en hard :)

Verdine Bell is sindsdien ook favoriet van mij :)

Waarschuw beheerder
donateur
Verdine is zeker OK! Heeft in een ver verleden ook al eens op 2-dance gedraaid. :D Toen was idd nog Bellie. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Goed feestje!!

veel innovaters hihiihihih

leuke mensen goeie sfeer!! klasse gedraaid... al mocht het wel wat schranziger van mij!! maar laatste uurtje was errrrugg goedf!!!

alleen om kwart voor zes het ligt aan....

IK vind de bedrijfsleider van de poema echt een ZAK sorry maar... bah!!
echt een eiekeltje!!

PS. Droenezz goed werk!!

leuk je nog ff gezien te hebben dimmisch

schrans ray en co Thnks!!

Up to the next

Waarschuw beheerder
donateur
Was errrrugggg gezellig! Kan niet wachten tot september, dan gaat 't dak er pas echt af!!! :D (6)

Waarschuw beheerder
ACID FLUX die MOET komen... :D

Waarschuw beheerder
wanneer maak je wat meer bekend Jeroen?

Waarschuw beheerder
donateur
Acid flux is wel dik ja, maar beetje ver weg. :(

Voor me vakantie (31/07) wil ik alles rond hebben. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Bijnaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 20:36:
Voor me vakantie (31/07)

Joepieeee!! Vakantiee!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Doe maar zo :(

Veel plezier (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 18:45:
Doe maar zo

Geen vakantie voor jou weggelegd dit jaar??

Waarschuw beheerder
donateur
Jawel... 80 km van sharm el sjeik vandaan...... :(

en moet nog wachten tot eind augustus!
Waarschuw beheerder
donateur
Hurghada ofzo??

Eind augustus..ben je zo! :YES:

Waarschuw beheerder
maakt mij niet uit als je er goed op ken gaan :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
OT'er!!! :D

OT Al het publiek uit de Poema.. op een paar jongens en meisje na... hihiihhih

@ kizzme... nee boven hurgadda recht tegenover sharme el sjeik enkel dan aan da linker kust...
dus hoop dat het negatieve reisadvies uitblijft en dat het er weer rustig wordt.... anders wordt het omboeken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 18:57:
OT'er!!!

De wattes??

Waarschuw beheerder
donateur
hiihhi OnTopicer..... hihihi
Waarschuw beheerder
Meeste namen zn al genoemd maar toch wil ik 2 namen nog ff noemen: DJ O.B.I. die zou ik zo graag willen zien..en tja Kr!z beviel me ook zeer zker goed op de laatste editie Innovate wat n skillz heeft deze man zeg!
Verder ben k benieuwd naar de datum van t laatste Innovate feestje eerder werd genoemd 5 nov maar later werd weer gesuggereerd naar n andere datum..kan niet w88 eigenlk tot het bekend gemaakt word..mede omdat 12 nov ILT is en 19 nov Subsurface Label Night..
voorheen was ook Teqnology in nov maar daar hoor je helemaal niks meer van...iemand die wat meer daar over kan vertellen..?
Waarschuw beheerder
ja november is een drukke maand ja, 3 weken achter elkaar hardtechno :)

ilt en tct gaan zoiezo voor mij door, moet nog kijken of ik daarna nog naar subsurface ga.

heb ook nog zoiets gehoord van een innovate in tivoli, maar hoe dat verder zit weet ik niet.

en dat teqnology-verhaal, lijkt beetje op shockers, opeens kappen ze ermee, jammer. wachtook nog steeds op shockers :(
Waarschuw beheerder
indd daar begint t wel op te lijken onze groteee vrienden van Q-dance kunnen niet eens antwoord geven op n vriendelijk mailtje wat ik ze meerdere malen heb gestuurd...vreemd vreemd vreemd maar k denk tog helaas dat t over is met teqnology mja er komen genoeg andere hard-techno feesten..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Poepzak op woensdag 17 augustus 2005 om 10:22:
en dat teqnology-verhaal, lijkt beetje op shockers, opeens kappen ze ermee, jammer. wachtook nog steeds op shockers

Gelukkig (ik vind dat erg fijn) is de techno en helemaal de harttechno nog niet zo ingeburgerd bij het commerciele -clubkutten publiek!

vind het jusit heel bijzonder dat op Innovate steeds het zelfde kliekje verschijnd! Een klein besloten clubje die het voorrecht hebben te mogen genieten van mussici die hun instrument meester zijn!

Heerlijk vorige editie in de poema..... Dj's die aan het spelen zijn met the wheels en het publiek! dat maakt Innovate bijzonder!

Ben zelf 2003 naar technology geweest.... en heb eignelijk alelen Miss Djax dat feest gewardeerd... de rest vond ik erg neutraal en commercieel draaien! shockers ook geweest! werd goe gedraaid maar beheerst en zonder lef! daar hou ik niet van!

maar goed ieder zijn mening! Ik vind in ieder geval dat je innovate niet kan vergelijken met iets commercieels als shockers en technology! ik ben blij dat deze feesten neit egt aansloegen en dus weer verdwenen zijn! straks is de techno net zo massaal als de hardcore! en komen er dus net zoveel mensen die niks van muziek snappen naar techno als naar de hardcore! willen we dat als tecnoliefhebbers?
Waarschuw beheerder
Ben t zeker met je eens.. maar Teqnology heeft toch iets de sfeer de lokatie..k vond t afgelopen editie n super feest..en wilde dit graag nog eens meemaken..

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me op teqnology ook altijd prima vermaakt moet ik zeggen, maar vind de kleinere feestjes vaak stuk gezelliger tegenwoordig. :)

Vorige keer in de poema was super! Errug gezellig! En Tsja, Kr!z, die moet je gewoon horen! :respect: Maar Innovate zal voortaan wel puur hardtechno worden, word anders errug verwarrend, maar voor Kr!z zullen we nog wel een keer een uitzondering maken. ;)

Na Innovate in 't Gele Kasteel gaan dingen in eens erg snel en makkelijk, hebben positieve gesprekken gehad bij diverse lokaties. Beloofd een erg leuk jaar te gaan worden! Wat 1 geslaagd feest al niet teweeg kan brengen zeg. Echt maf! :D

Errug veel zin in 23 september! (6)

Waarschuw beheerder
Jeroen, hartstikke bedankt nog voor het cd'tje man (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Graag gedaan! (Y)

De livesetjes van 15 juli zullen 23 september gratis op CD te krijgen zijn bij 't kraampje. Heb geen dataverkeer meer over om ze online te zetten. :)

Waarschuw beheerder
Mooie regeling toch (Y)
Was Kr!z zelf een beetje te spreken over de opgenomen set?

Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem ook een CDtje toegestuurd, maar nog niet gesproken eigenlijk. Ben er ook 2 weekkies tussen uit geweest, moet m nog ff mailen. :)

Waarschuw beheerder
Ik heb hem ook al een tijdje niet meer gesproken, hij was iig na afloop zelf wel redelijk tevreden (bescheiden ;))..

Wij gaan iig 10 september naar hem toe (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Hij was inderdaad erg bescheiden, maar wel errug tevreden over hoe alles verlopen was. :)

Oh ja, dan is Atmoz Jubilieum toch?

Waarschuw beheerder
Kozzmozz (Y)

Wordt wel een dope feestje, maar we komen stiekem wel een klein beetje alleen voor Kr!z ;)
Gewoon beetje contact houden en wederom genieten...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 13:56:
Hij was inderdaad erg bescheiden

Echte Belg (Y)
Waarschuw beheerder
Maar wanneer wordt alles bekend gemaakt? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis C. op donderdag 18 augustus 2005 om 12:00:
Maar wanneer wordt alles bekend gemaakt?

Indd ben benieuwd...;) misschien dat jij alvast een voorproefje kan geven..zo heel stiekem:D
Waarschuw beheerder
Begin nu ook wel nieuwsgierig te worden ja..

Vertel vertel...

Waarschuw beheerder
Volgende info wordt volgens mij (als ik het me goed herinner) om en nabij de volgende Innovate bekend gemaakt (Y)
Waarschuw beheerder
dan pas? ik dacht begin september al
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martijn op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:28:
dan pas? ik dacht begin september al

Dat klopt ook...geloof over 2 weken.
Waarschuw beheerder
(Y) das mooi, ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Jeroen,

Heb je mijn reservering al van 4 naar 5 kaarten gedaan?? vroeg het je op Decibel weet je nog...:D

Nogmaals Bedankt (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn kaartje ligt in ieder geval al gereserveerd!

thnks Droenezzz

Waarschuw beheerder
donateur
NP! Dat had ik natuurlijk allang aangepast Lennard, maar goed dat je 't nog even zegt. ;)
Waarschuw beheerder
(y).. ok dan... gaat een super feestje worden..

kheb er iig zin in,. maar eerst me verjaardag dan A.S.S.. En dan helemaal uit me dak op INNOVATE :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zie je nog wel op ASS dan denk. (Y) :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op maandag 1 augustus 2005 om 00:04:
Tek Surgeons !!

helemaal met je eens dude...
Waarschuw beheerder
yeah dude... haha

Ik ga toch lieVer voor:

*Frank Kvitta
*Mario Ranieri
*Tadox
*Svennnie Wittekind
*Kaoz
*Arkus p VS Robert Natus
*Gayle San
*Misstress Barbara
*Amok
*SORCE!!! :respect:
*Marco Remus
* nja dat was het wel!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hardtechnotonjie!!!!!!

milos gaat komende innovate ook ......keertje kijken of herdtechno me nog gek kan maken...zou dope zijn:D
Waarschuw beheerder
KEREL.. ga mee man..

een keertje helemaaaaal los gaan kan geen kwaaad! (y)