Partyflock

Forumonderwerp · 774813

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nieuw hoofd Supportersbeleid & Veiligheid

Ronald Roelofs (43) treedt per 1 juli in dienst van FC Utrecht als Hoofd Supportersbeleid & Veiligheid. Roelofs is nu nog directeur van Stadion Galgenwaard. Vanuit deze ervaring kent hij de gang van zaken binnen FC Utrecht van nabij. In zijn nieuwe functie is hij naast supportersbeleid en veiligheid ook verantwoordelijk voor de wedstrijdorganisatie.

De afdeling Supportersbeleid & Veiligheid komt in de plaats van de huidige afdeling Organisatie & Events. Diederik Meijntjes blijft als veiligheidscoördinator actief binnen deze nieuwe afdeling van FC Utrecht. Doordat supportersbeleid in het betaalde voetbal en de veiligheid in en om de stadions steeds meer aandacht krijgen, heeft FC Utrecht gemeend hierop te anticiperen door hiervoor een speciale afdeling te creëren. Door een hoge prioriteit te geven aan veiligheidszaken rondom wedstrijden van FC Utrecht hoopt de directie ook in de toekomst op een goed verloop van de wedstrijden. Roelofs rapporteert in zijn functie rechtstreeks aan de voorzitter van de directie.

Ronald Roelofs kent FC Utrecht al jaren van dichtbij. 'FC Utrecht heeft zich de laatste jaren buitengewoon ontwikkeld. De beleving bij supporters in Galgenwaard kom je in geen enkel ander stadion in Nederland tegen. Die beleving moet blijven bestaan in een veilige omgeving en daar ga ik me voor inzetten binnen FC Utrecht', aldus Roelofs.

Ook de afdeling Marketing & Verkoop krijgt een nieuwe voorman. Cor Willemsen verhuist van de huidige afdeling Organisatie & Events naar de functie van hoofd Martketing & Verkoop. Willemsen is vele jaren succesvol actief geweest als verantwoordelijke voor veiligheids- en supporterszaken, aanvankelijk als vrijwilliger naast een andere werkkring en later professioneel. FC Utrecht heeft gemeend hem met de andere functie een nieuwe uitdaging te kunnen bieden.

In overleg met Rob Verleg, het huidige hoofd Marketing en Verkoop, is besloten zijn dienstverband te beëindigen. Verleg is tien jaar actief geweest binnen de organisatie en FC Utrecht wenst hem veel succes bij het vinden van een nieuwe uitdaging.

De personele wisselingen vormen de laatste organisatorische aanpassingen binnen FC Utrecht die onder de verantwoordelijkheid vallen van de huidige voorzitter Martin Sturkenboom. 'Deze wijzigingen in de organisatie achtte ik nog van belang voordat ik het stokje aan mijn opvolger Jan Willem van Dop kan overgeven', aldus Sturkenboom
Waarschuw beheerder
dan kan onze schotse vriend het wel vergeten lijers zijn t vooral die stboom

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo vergeten aanpakken zullen we ze

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
No Surrender

Waarschuw beheerder
donateur
:D