Partyflock

Forumonderwerp · 774639
750x bekeken

Waarschuw beheerder
Bush ontsnapt aan aanslag in Tbilisi

Uitgegeven: 11 mei 2005 07:17

WASHINGTON - Tijdens zijn bezoek aan Georgië lijkt de Amerikaanse president Bush te zijn ontsnapt aan een aanslag. Terwijl Bush in de hoofdstad Tbilisi een toespraak hield, viel binnen dertig meter van het podium een granaat neer. Het projectiel ging echter niet af en niemand raakte gewond.

Dat heeft de Georgische politie de Amerikaanse geheime dienst verteld, aldus Amerikaanse media woensdagochtend. Het incident deed zich voor terwijl Bush op het Plein van de Vrede in Tbilisi tienduizenden enthousiaste Georgiërs toesprak. Het projectiel raakte een persoon en viel zonder af te gaan op de grond. Een alerte Georgische veiligheidsagent verwijderde de granaat vervolgens.

De beveiliging van Bush heeft tijdens de toespraak niets van het incident gemerkt. Zij werden pas na het vertrek van Bush uit Georgië op de hoogte gebracht. De Secret Service heeft de zaak in onderzoek genomen, maar de granaat nog niet gezien.

Een woordvoerder van het Georgische ministerie van Binnenlandse Zaken heeft het incident in een reactie ontkend. Volgens nieuwszender CNN sprak de zegsman van een "absolute leugen".

.....
Waar of niet waar?? wat denken jullie??

Waarschuw beheerder
is waar, zag het vanmorgen op rtl 4 nieuws.

Waarschuw beheerder
donateur
Het feit dat hij doel heeft gemist is al betreurenswaardig genoeg,ga me niet afvragen of het waar is of niet.

Waarschuw beheerder
Vraag me af of ze het niet gewoon hebben verzonnen :S

Waarschuw beheerder
En wat denken jullie r dan van?
Bedoel zoveel beveiliging en dan kan t nog gebeuren...btje slordig :s
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat ie 30mter van tevoren op de grond pleurde..
Goed dat ie op de grond niet afging anders waren er onschuldige mensen gewond of gedood.
Waarschuw beheerder
donateur
Ladies and gentlemen.. We almost had 'm!
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Het feit dat hij doel heeft gemist is al betreurenswaardig genoeg,ga me niet afvragen of het waar is of niet.

:yes: :yes:

Waarschuw beheerder
Het projectiel raakte een persoon en viel zonder af te gaan op de grond.

ik zou gelijk een lotje van de loterij kopen.. it must be your lucky day!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op woensdag 11 mei 2005 om 09:32:
Ladies and gentlemen.. We almost had 'm!

Had je dat gewild dan???

Waarschuw beheerder
lotje

Een lotje of een lootje? :)

Waarschuw beheerder
zeg.. ik ben net wakker.. doe me een lol
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
een staatslot.

of een stuk lood?

lot dus :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ok sorry ;)
Neem dan eerst lekker ff een bakkie en een peuk! :)

Waarschuw beheerder
lot is goed ja, verklein je het, dan wordt het lootje! ;)

Maar dis offtopic.
Waarschuw beheerder
granaat had af moeten gaan

dag Bush
Waarschuw beheerder
Het feit dat hij doel heeft gemist is al betreurenswaardig genoeg,ga me niet afvragen of het waar is of niet

Pleeg je eigen aanslag, moslima. (N).

Waarschuw beheerder
U. bush is nou ook niet echt de aardigste. Om het nou af te schieten lijkt me ook niet de juiste oplossing, dan breekt de pleuris helemaal uit. Maar hij had nooit herkozen mogen worden!

Waarschuw beheerder
Vraag me af of ze het niet gewoon hebben verzonnen

Volgens mij dus ook. De beveiliging had het anders simpelweg moeten zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Ze zijn de laatste tijd wel erg moordzuchtig op pf lijkt het wel

Hoewel ik net als vele anderen het in grote lijnen niet eens ben met de politieke keuzes van bush moet ie daar dan voor sterven?

Als ik daarop ja zou zeggen zou ik geen haar beter zijn dan een volkert van der g of een mohammed b vind ik zelf dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoewel ik net als vele anderen het in grote lijnen niet eens ben met de politiek en keuzes van bush eens ben moet ie daar dan voor sterven?

Lachwekkend om te zien dat diegenen die normaal zo anti-geweld en pro-bloemetjes zijn, nu lopen te mekkeren dat een terroristische aanslag niet gelukt is.

Waarschuw beheerder
Als ik daarop ja zou zeggen zou ik geen haar beter zijn dan een volkert van der g of een mohammed b vind ik zelf dan

Dat is gewoon zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 09:27:

nou dan is het waar :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat zie je toch wel vaker U.

Als iemand iets geflikt heeft dat zeggen de meeste toch van "Wie heeft er touw, of de fik erin" of zoiets

Ik respecteer het leven wel van iemand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 mei 2005 om 09:57:
Nou dat zie je toch wel vaker U.

Als iemand iets geflikt heeft dat zeggen de meeste toch van "Wie heeft er touw, of de fik erin" of zoiets

:jaja:

Waarschuw beheerder

Maar laat dat nu net de hypocriete zeiksnoeren zijn die daar normaal over steigeren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
haha jaja U.

dat = dan
Waarschuw beheerder
Ik denk dat dit onzin is....niemand van de beveiliging van Bush heeft iets opgemerkt? mag ie ook wel eens betere lui inhuren :/

Maar Georgiers zijn helden nu he....Bush blij, lekker steun geven enzo daar :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die het jammer vinden dat Bush gemist is, dat kun je toch niet menen. We schreeuwen moord en doodslag als een politicus in Nederland vermoord wordt maar Bush mag wel vermoord worden. Niemand mag om zijn mening vermoord worden, hij mag wel gestraft worden voor daden... ;)

Waarschuw beheerder
Was ook wel te verwachten dat er zoiets zou gaan gebeuren..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben al blij dat niet zoiets in Nederland was gebeurd, zo'n poging tot!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karian op woensdag 11 mei 2005 om 10:02:
Ik denk dat dit onzin is....niemand van de beveiliging van Bush heeft iets opgemerkt? mag ie ook wel eens betere lui inhuren

Er stonden 150.000 mensen, je kunt ze niet allemaal foullieren. Trouwens, vraag me af of het waar is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 10:04:
Er stonden 150.000 mensen, je kunt ze niet allemaal foullieren. Trouwens, vraag me af of het waar is...

Dat vraag ik me ook af, want in NL mocht er geen enkele normale Nederlander (om t zo maar ff te noemen) bij alle gebeurtenissen zijn.... en in Georgie staan er 150.000
:vaag: RAAR

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad...

Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt me toch echt erg om president van amerika te zijn. Er zijn overal mensen over de hele wereld die de geschiedenis in willen gaan als een moordenaar van de amerikaanse president.

of ze nou tegen zijn politiek zijn of dat ze radicaal fundamentalist zijn of gewoon een nobody zijn.

en ze verbergen zich meestal tussen de gewone mensen want dat is nou eenmaal de beste schuilplaats

het is wel erg triest

Waarschuw beheerder
donateur
misschien omdat nederland de laatste tijd in de wereld bekend is geworden door zijn politieke moorden door linkse of moslimfundamentalisten

wellicht voelde bush zich gewoon daarom veiliger in moskou of in tiblisi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 10:03:
Mensen die het jammer vinden dat Bush gemist is, dat kun je toch niet menen. We schreeuwen moord en doodslag als een politicus in Nederland vermoord wordt maar Bush mag wel vermoord worden. Niemand mag om zijn mening vermoord worden, hij mag wel gestraft worden voor daden...

mee eens maar alsof hij ooit gestraft zal worden hij maakt het alleen maar erger!!! zonder Bush zouden veel dingen heel anders/mischien beter gaan... vind gewoon dat hij weg moet en als dat de enigste manier is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 mei 2005 om 10:11:
Het lijkt me toch echt erg om president van amerika te zijn.

T ligt r ook heel erg aan wie de president is... bedoel Clinton werd nie zo gehaat :jaja:
En onder de Bushjes is r altijd oorlog... Bush SR golfoorlog en Bush jr Irak en Afganistan :nee:

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 09:27:

Yep, heb het vanochtend ook gezien!

Waarschuw beheerder
:yes: jammer dat ze hem misten..

Waarschuw beheerder
donateur
clinton heeft steden in servie laten bombarderen. afghanistan en soedan kampen en fabrieken als vergeldingsactie.

de amerikaanse president is symbool ook voor het westerse kapitalisme

wordt nogal gehaat door veel mensen in de wereld

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van envelopke op woensdag 11 mei 2005 om 10:13:
mee eens maar alsof hij ooit gestraft zal worden hij maakt het alleen maar erger!!! zonder Bush zouden veel dingen heel anders/mischien beter gaan... vind gewoon dat hij weg moet en als dat de enigste manier is...

Waarom moet Bush nu gestraft worden dan? Die oorlog in Irak was een fout, maar daar kan je hem niet voor straffen. Ik ben tegen die oorlog maar ik denk dat er ook veel mensen in Irak blij zijn dat Hoessein weg is.

En de dood de enige manier? Dit is zijn laatste termijn en dan zie je hem niet weer. Ik vind het erg om die man de dood te wensen omdat je het niet met hem eens bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 10:04:

Dat bedoel ik niet, op trlnieuws zei men dat de beveliging niet eens heeft gemerkt dat er een granaat is gegooid

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan wie je bent denk ik Teknik

Ik denk dat als je gezin is gedood door een bombardement en je bent iedereen kwijt door zijn oorlog dat je dat dan wel van die persoon kan begrijpen.

Maar van een nederlander die eigenlijk alleen maar heeft geprofiteerd van het beleid van bush, op milieu na dan maar dat merken we op de middellange termijn nog wel, kan ik zoiets niet begrijpen.

met profiteren bedoel ik met geld smijten in de amerikaanse economie zodat Nl export naar USA ook vergroot werd en een goede groei amerikaanse economie is positief voor ons

Maar zoals teknix ook zegt. Er zijn een heleboel sji'ieten en koerden die blij zijn dat de onderdrukker in de cel zit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 10:18:
En de dood de enige manier? Dit is zijn laatste termijn en dan zie je hem niet weer. Ik vind het erg om die man de dood te wensen omdat je het niet met hem eens bent.

ik ben het wel met je eens, dood is nooit de manier!!!:jaja:
maar hij is gewoon geen goeden president!!! maar dood is NOOIT de manier:nee:

Waarschuw beheerder
donateur
President Bush is heel goed voor de amerikanen in the midwest en het zuiden van amerika en christelijk protestant amerika

ook voor de mensen in Irak die bevrijdt zijn zoals de koerden en sji'ieten

De mensen die bevrijdt zijn van de taliban

Hij is een man van actie en door dat lompe gebeuren wordt ie nogal gehaat over de wereld door links en moslims

maar ik vraag me af

beseffen de mensen wel hoe het in die landen was voordat bush aan de macht kwam. Dat lees ik namelijk nooit. Je ziet nooit een balans alleen de slechte dingen die eruit voortvloeien
Waarschuw beheerder
maar als je hoord dat hij liever een schild maakt tegen kern-wapens al het stuenen van de natuur... dan denk ik toch....

niet dat ik er verder heel veel verstand van heb ofzo, maar ik vind het gewoon fout... al die wapens, en hebben ze in irak wel ooit kernwapens gevonden? dat was toch de reden van de oorlog? omdat daar kernwapens lagen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mag t eigenlijk neit zeggen maar..... jammer dat ze gemist hebben, wel gelukkig dat er verder geen gewonden zijn gevallen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karian op woensdag 11 mei 2005 om 10:22:
op trlnieuws zei men dat de beveliging niet eens heeft gemerkt dat er een granaat is gegooid

Men beweerd dat de granaat niet afgegaan is, hoe moet je weten dan dat er een granaat gegooid is tussen 150.000 mensen. Tenzij hij niet gegooid is...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1000% tegen zijn milieu beleid

vooral in alaska

iedereen stemde daar republikeins omdat regelingen tegen milieu daar veel werk opleverd

maar of dat op de langere termijn goed is he.... denk het niet

Wat doe trouwens zoveel miljoenen amerikanen GVD in zo'n koud land in steden als bijv fairbanks of anchorage

Alleen vanwege olie en het geld dat erbin komt

mensen zijn daar voor het geld en milieu is bijzaak
Waarschuw beheerder
donateur
wat denk je dat er gebeurd als hij geraakt werd?

dat alle ellende die die man al dan niet veroorzaakt ineens over is?

ik denk dat het dan nog wel ff 3 x zo erg wordt....