Partyflock

Forumonderwerp · 774333
Waarschuw beheerder
Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gehoord en gelezen zijn er op dit moment voor de mensen die naar Turkije op vakantie gaan wat problemen met de vliegmaatschappij Onur Air!

Ik vlieg hier zelf ook mee, en ben bezig om mijn reis over te zetten naar een andere vlieg maatschappij!

Wat zouden jullie doen? En wie reist hier nog meer mee?

(K)
Waarschuw beheerder
nog 21 nachtjes..dan mag ik ook :p:P en ik heb er al over gedroomd!!! er gebeurde niks... maar ik was bang!!!! hahahha (er is een kans dat we niet onur vliegen)

stoer he !!
Waarschuw beheerder
heb er vorig jaar mee gevlogen maar dat was niet echt geweldig :S

laat ik het zo zegge, me ex die bijna 2 meter is en militair kneep mijn been helemaal fijn in die vlucht en ik zelf had het ook niet erg fijn :(
Waarschuw beheerder
Vorig jaar ook met Onur Air gevlogen.. beetje krap zitten, maar verder niks aan de hand
[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/dark/smileys/tongue.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Vliegen met onur air begint een beetje op zelfmoord te lijken

Even afwachten voor de eerste kist uit de lucht valt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
soort russisch roulette
Waarschuw beheerder
soort kermis toch. bij het opstijgen gaat het een paar x mis, woehoe gratis ritje haha. bij landen fuckin knal-beng-boem-hobbel-schud-misselijkheid en als je een beetje geluk hebt klapt die opblaasbare glijbaan ook nog uit :D :bounce:

jeah nu al zin in de vlucht naar Marmaris :D
Waarschuw beheerder
haha ik met me positieve...
Uitspraak van krissy:cheer: op maandag 30 mei 2005 om 14:51:
maar al die vliegtuigen worden aan een dúsdanige controle onderworpen dat ik me nerges meer druk over maak.

begin m nu weer n beetje te knijpe :/
Waarschuw beheerder
wat n ongelovelijke KUTvliegTUIGmaatschappij!!!
k ga dit jaar voor t eerst op vakantie zonder me ouders..
ik vertrek over een week en ik heb nu al zenuwen.. :/
Waarschuw beheerder
had je moeten veranderen he ,net als ons

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en als we gaan dan gaan we met ze allen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elesdee sc op donderdag 2 juni 2005 om 21:04:
had je moeten veranderen he ,net als ons

veranderen van vliegtuigmaatschappij of bestemming?
want t 1e ging niet,
en als we t 2e zouden kiezen konden we nèrgens een hotel vinden zo mooi als wat we nu in Turkije hebben :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 2 juni 2005 om 22:13:
en als we gaan dan gaan we met ze allen...

juiste instelling (y) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van krissy:cheer: op vrijdag 3 juni 2005 om 06:25:
veranderen van vliegtuigmaatschappij of bestemming?
want t 1e ging niet,
en als we t 2e zouden kiezen konden we nèrgens een hotel vinden zo mooi als wat we nu in Turkije hebben

nou wij hoorde het op het nieuws en de volgende dag gelijk
gezegt dat we daar niet mee gaan.
alles qua hotel is het zelfde gebleven,we stijgen nu al1 op van amsterdam en voor heen 16hoven.
gaan nu 2 dagen eerder en is zelfs goed koper uit gevalle
want valt precies 2 dagen voor hoogseizoen.

dus mischien idd wij meer geluk.
maar tja stennis schoppe bij reiswinkel wil wel eens helpe;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik verheug me nu ook al op mijn vlucht met ONUR-AIR :S ik heb mijn schietstoel, parachute en rubberboot al besteld.
Waarschuw beheerder
ik heb t ook overleefd alleen weinig been ruimte maar dat weet je voor dat geld terug martinair

Waarschuw beheerder
ik vlieg er gelukkig niet mee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elesdee sc op zaterdag 4 juni 2005 om 15:00:
maar tja stennis schoppe bij reiswinkel wil wel eens helpe

oh.. ga ik dat es probere!
nog 5 dgn... :) en dan vlieg ik (hopelijk 8))
Waarschuw beheerder
gister heeft D-reizen gebeld.
onze vlucht is verzet ('n uur vroeger) en we vliegen met een nederlandse vlucht! 8)

komt dus helemaal goed (Y)

Waarschuw beheerder
stond er gister weer eentje op schiphol :D

blijf wel uit de buurt van die kist :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harmas op dinsdag 31 mei 2005 om 22:32:
@ GTI

ooit met Döner Air gevlogen dan??

nee nooit... klinkt ook niet echt best :D :$.... ik ga liever met de nederlandse maatschijen.... al is het alleen maar voor de stewardessen :P
Waarschuw beheerder
Fuck........net gebeld met D-tours!
Geen mogelijkheid om de heenweg om te boeken! :S

Da wordt 3 uur lang met geknepen billen op mn stoel zitten!

Waarschuw beheerder
Heb nu 3x met Onur Air gevlogen, maar niks mis mee hoor :D

Waarschuw beheerder
:$ moet dat nog komen dan :D

Waarschuw beheerder
Vlieg op de heenweg met Martinair en de trugweg met Onur Air.. Maak me nergens druk om..:D
Waarschuw beheerder
ben gister terug gekomen uit alanya, en tog gevloge met döner.. t viel opzich wel mee, alleen hadde we een zwaar gebrek aan beenruimte.. en spraken die turken voor geen meter engels.. :/
oja.. en t kussen van me stoel zal los.. dus ik heb met me billen bijna 4u op een ijzeren stang gezete :/
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen twee jaar met Onur Air gevlogen; is niets mis mee hoor :no:

Personeel is vriendelijk, vliegtuig zelf was goed en je krijgt eten aan boord (wel elke keer hetzelfde; koude kip YEGGGGH).

Daarvoor met Transavia gevlogen, maar ik merkte eerlijk gezegd weinig verschil...

Waarschuw beheerder
met pasta salade hahaha..... onur air valt best mee hoor , heb geen last gehad van de vlucht. is beter dan Anatoyla Airlines , maak je nergens zorgen om.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 21:21:
met pasta salade hahaha

(y) Ja! Inderdaad... en een plakkerig nat stukje cake en spa blauw toch?

(weet het nog precies... zo'n godenmaal vergeet je je leven niet o:)

Waarschuw beheerder
jaja klopt geserveerd door een vriendelijke gebrekkig engels sprekende turkse onur air stewardess ;) idd een godenmaal je hoeft teminste niet te betalen voor je drinken en eten dat noemen we service
Waarschuw beheerder
Ik vond het geweldig met Onur Air! :D

Vorig jaar met een vriendin naar Antalya gevlogen. Was vertraging opgetreden o.i.d. en al die Nederlanders maar zeiken en zaniken. In het vliegtuig ook. ongelofelijk, altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Nou wij waren gewoon vet blij dat we op vakantie gingen en de stewardessen waren helemaal blij met ons. Een van de stewards heeft ons ook lekker privestoelen gegeven achterin, we kregen echt continu van alles te drinken enzo. :D

En als klap op de vuurpijl mochten we mee in de cockpit gana kijken! :D En dat doen ze echt bijna nooit meer na 11 sept. geloof ik. Wij echt vet arrogant langs al die zeikmensen lopen haha!

Echt, met twee vrouwen op pad is geweldig. Gewoon je charmes in de strijd gooien en alles komt goed. :)

Bij het inchecken twee van die ongelofelijke kutwijven, die wilden perse bij de nooduitgang want ze hadden extra beenruimte nodig. Warenb gewoon vette midgets en dat terwijl er mensen in het vliegtuig zaten die gewoon 2 meter waren. Ik hebb dat wel effe gezegd ook hoor, dat t zeikwijven waren. :D Walgelijk zulk verwend gedrag.

Terugweg ook Onur Air en dat was gewoon een nieuw vliegtuig, heerlijk comfortabel gezeten.

Tja, ik heb ook een tijdje in een ouwe afgeragde Fiat panda gereden dus ik stel misschien niet zulke hoge eisen. Als je comfort wilt moet je betalen, anders moet je d'r gewoon zelf wat van maken. Heb iig niks te klagen gehad en dat ondanks alle horrorverhalen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
26 juli naar Bodrum! en ja.. je raad het nooit! in een mooie ragbak van Onur air!

Vind het eerlijk gezegd wel spannend :d
Waarschuw beheerder
Tja wackiejackie dan blijkt maar dat ze de regels aan hun laars lappen wat cockpitbezoek betreft, want dat is inderdaad na 11 september, verboden!

Gezeik over beenruimte en bij de check-in heb je ook bij duurderde lijnvluchten c.q. reizen.

Ik ben het met je eens dat je niet moet zeiken als je goedkoop op vakantie wilt en weinig service krijgt, slecht zit o.i.d. maar Onur moet zich net als andere maatschappijen aan de regels houden, ze worden niet voor niets in de gaten gehouden. Dat heeft verder niets te maken met aardige stewards of service.
Waarschuw beheerder
Ben gisteren terug gekomen uit Turkije (Marmaris) Ben heen en terug met Onur gevlogen!
Prima vluchten gehad! Wel wordt het bij turbulentie iets spannender als bij andere maatschappijen maar dat heb ik maar voor lief genomen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van One and only Dominator op woensdag 20 juli 2005 om 14:40:
Wel wordt het bij turbulentie iets spannender als bij andere maatschappijen maar dat heb ik maar voor lief genomen!

Achja de 1 gaat bungee jumpen :P de ander vindt dat te saai en vliegt met onur air O:)
Waarschuw beheerder
De durf-als

Maandag met Corendon Air naar Turkije, moet je weer bij gaan betalen voor eten en drinken :s.
2 euro een kop koffie!!! :no: