Partyflock

Forumonderwerp · 774263
860x bekeken
Waarschuw beheerder
goeiemorgen allemaal
meiden ik heb ffkes een vraagje, ik heb sinds kort de natural bra(die van de tv), en is dus ideaal voor onder bepaalde kleding.
heb um nu 1 keer aangehad en dat doort van gel (wat zich aan de huid hecht) is er vanaf:s ze zeggen als je er met een vochtig doekje overgata dat ie dan weer gaat plakken , maar helaas is dat niet zo, wie weet hier iets van of kan me helpen??
of is het blijkbaar toch maar rotzooi allemaal:s
Waarschuw beheerder
ja maar die van de kalverstraat vond ik dus niet zo mooi,

jip ik weet het, ben erg kieskeurig 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van shanna!!! op dinsdag 10 mei 2005 om 14:06:
denk dat je toch wel wat verschil zxiet

Check mn profiel....... staan regelmatig nepstaarten op ;)
Waarschuw beheerder
ja ik weet het nit hoor ik bedoel reklames kunnen altijd zxo mooi vertellen enzo dat heb ik ook wel wer gemerkt:s
mja....krijg je als je vaak te goed gelovig bent:s

Waarschuw beheerder
donateur
Toch met die nepstaart kun je niet veel fout ddoen....zou m alleen gewoon in de winkel halen :yes: zoveel meer keuze in model en kleur.....en kun je t goed afstemmen op je eigen haar
Waarschuw beheerder
ik dacht dat bij natral bra van die strips bij zaten die je aan de binnenkant er in moet plakken?anders moet je tell sell even opbellen en vragen of je hem terug kan doen.
suc6
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmz mensen vragen aan mij ook wel eens of ik nephaar in mn haar heb zitten maar tis gewoon zo van mn eigen zo lang :)
Waarschuw beheerder
ja mar dat is ut um juist, is niet van tellsell, maar mun mam had um voor me meegebracht vanuit de lentebeurs in maastricht, en nee geen stripsn niks, zlef zo n plakselslijmachtig spul aan de binnenkant dus geen strips niks
Waarschuw beheerder
donateur
wij krijgen ook wel es van die boekjes bv thuis gestuurd. psies t zelfde als van tell sell alleen dan onder een andere naam en een stuk goedkoper..
denk dat t ook zo is met die beurs. raar hoor:/ mooi geldverspilling duzz:/

Waarschuw beheerder
mwa toch niet in mijn maat :respect:
Waarschuw beheerder
wat een rotzooi allemaal is het toch, geloof vanaf nu dus echt nooooooiiit meer in die dingen....
die ab king pro (of hoe heet dat ding) ook maar afbestellen dus en wa vaker naar sportschool:)

Waarschuw beheerder
kheb m net gekocht, een wonderd ing, ik ben tevereden over :D

Waarschuw beheerder
Plakstrips
Plakstrips voor gebruik van de Natural Bra. 12 sets. Artikel: BehaPlakstrips

Levertijd: Direct leverbaar

Prijs:€ 12,95

©Wehkamp

die moet je nemen, dan plakt hij weer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zowiezo niet iets bestellen van tv of iets dergelijks...

Waarschuw beheerder
kheb m van de zwarte markt, 3 keer goedkoper ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is gewoon rotzooi
Waarschuw beheerder
heb um al lang weggegooid, maar vond ook wel dat ie neit echt stevigheid gaf, je borsten zakten flink naar beneden, en dus niet zo n mooi decolete, mja.....das voor iedereen anders denk ik.........

Waarschuw beheerder
keep them tight ladies!:yes: