Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:54:Lul eraf hakken en er op spugen
En aan de honden voeren.
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:57:Zijn balzak tussen de bankschroef draaien etc.
Ik hoop dat jezelf niet vreemd gaat.
de relatie ja...maar wil niet zeggen dat hij of zij niet genoeg van de ander houd...
Mijn ex ging vreemd, en ik was steeds heel bang dat, als ie alleen ging, het weer gebeurde..
Nu is 't uit en heeft ie m'n vertrouwen terug gewonnen. En als 't goed komt, zal dat ook zo blijven. Dus ligt aan de situatie, relatie e.d.
Mijn ex ging vreemd, en ik was steeds heel bang dat, als ie alleen ging, het weer gebeurde..
Nu is 't uit en heeft ie m'n vertrouwen terug gewonnen. En als 't goed komt, zal dat ook zo blijven. Dus ligt aan de situatie, relatie e.d.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 00:05:Je kan dan wel proberen verder te gaan met je relatie, maar denk dat het toch altijd in je achterhoofd blijft zitten..
Wel vergeven.. maar nooit vergeten.. dat idee.. altijd als diegene alleen weg is denk je "hij / zij zal toch niet weer... "
Vind ik ook dat zou ik ook hebben
Uitspraak van SuperNaoompJ op maandag 9 mei 2005 om 23:49:Als je vriend of vriendin vreemd gaat
film: Seven gezien? de 4e moord of zoiets.
Zo doe je dat!!!
ben zelf als eens vreemdgegaan, all the way...dat was de eerste en de laatste keer dat dat gebeurt is, maar denk als ik echt van iemand hou en diegene is vreemdgegaan (ligt aan de situatie waarin het is gebeurd) zal ik eerst eens goed nadenken voordat ik het uit maak!!! iedereen verdient een 2e kans
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 01:41:mja das waar, maar als iemand vreemdgaat dan kan die bij mij opzouten
maar meningen verschillen
Uitspraak van SuperNaoompJ op maandag 9 mei 2005 om 23:49:*||*CrAzY_BiTcHy*||* Als je vriend of vriendin vreemd gaat..
Moet je hem/haar gewoon gelijk dumpen?
Ga je zelf wel eenz vreemd??
Tot hoever ga jij?
jah vreemd gaan is gelijk oprotte
Misschien dan alleen nog voor de sex ofzo
Uitspraak van SuperNaoompJ op maandag 9 mei 2005 om 23:49:Moet je hem/haar gewoon gelijk dumpen?
Ga je zelf wel eenz vreemd??
1) ja
2) nee
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 11:22:Vreemd gaan is het lafste dat er is. Dus vreemd gaan is inderdaad dumpen!

![[terror]Neophyte](/images/user/24018_3259970.jpg)