Partyflock

Forumonderwerp · 774176
Als je vriend of vriendin vreemd gaat..
Moet je hem/haar gewoon gelijk dumpen? :D

Ga je zelf wel eenz vreemd?? :$
Tot hoever ga jij?
ik zeg dubbel vreemdgaan en dubbel dumpen
Dan moet je hem/haar eerst gekslaan en dan in de goot dumpen

Ik ga niet vreemd, dus niks, kus geen andere meiden, knuffel geen andere meiden, kheb genoeg aan mn eigen wiffie:)

gelijk vermoorden!

Lul eraf hakken en er op spugen, de MAZZEL!!

ik ben vreemdgegaan :$ ut bleef alleen maar bij zoenen enzo, maarja het blijft vreemdgaan.. en dat vond ik heel erg en hij ook.. maar hij heeft het me vergeven :D :jaja:
laatste aanpassing

Dubbel uitmaken dan (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:54:
Lul eraf hakken en er op spugen

En aan de honden voeren.

Zijn balzak tussen de bankschroef draaien en net zo lang doordraaien en wel langzaam dan tot de ballen uit elkaar klappen.
ik ben gelukkig nooit vreems gegaan :)
stel dat me vriend vreemd zou gaan kan ie meteen oprotten,
want dan ben ik blijkbaar niet genoeg voor je :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:57:
Zijn balzak tussen de bankschroef draaien etc.

Ik hoop dat jezelf niet vreemd gaat.

nee nooit gedaan dat doet zeer

dacht ik al

Vind ik wel ik zou gek worden als mijn meisje vreemd was gegaan dan zou ik niks meer van haar willen

Je kan dan wel proberen verder te gaan met je relatie, maar denk dat het toch altijd in je achterhoofd blijft zitten..

Wel vergeven.. maar nooit vergeten.. dat idee.. altijd als diegene alleen weg is denk je "hij / zij zal toch niet weer... "

ik ben echt blij dat muh vriend muh het vergeven heeft :)

kan je nooit van tevoren zeggen....
Als je echt gek op iemand bent, dan wil je niet eens vreemdgaan lijkt mij, maargoed...........

Ja.. dat denk ik ook eigenlijk.. als die relatie goed in elkaar steekt, doe je het niet..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 00:06:
Ja.. dat denk ik ook eigenlijk.. als die relatie goed in elkaar steekt, doe je het niet..

Precies!
NeuQen? ;P

vrijgezel blijven is et beste... :d

de relatie ja...maar wil niet zeggen dat hij of zij niet genoeg van de ander houd...
Mijn ex ging vreemd, en ik was steeds heel bang dat, als ie alleen ging, het weer gebeurde..
Nu is 't uit en heeft ie m'n vertrouwen terug gewonnen. En als 't goed komt, zal dat ook zo blijven. Dus ligt aan de situatie, relatie e.d. (K)

ik ben toen wij 2 maanden hadden vreemdgegaan (ut bleef gewoon bij zoene, maarja het is vreemdgaan :$ i know i know) maar hij het ut me vergeve :) en nu hebbe we bijna een jaar :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 00:05:
Je kan dan wel proberen verder te gaan met je relatie, maar denk dat het toch altijd in je achterhoofd blijft zitten..

Wel vergeven.. maar nooit vergeten.. dat idee.. altijd als diegene alleen weg is denk je "hij / zij zal toch niet weer... "

Vind ik ook dat zou ik ook hebben
dumpen :[ vertrouwen is gelijk weg..

eerst doen of je vergeeft dan t zelfde dubbel en dwars
aftrappe en wegschoppen!

Dan ben je net zo debiel hoor :vaag:

Vreemdgaan is DUMPE!!

ieder heeft zijn eigen mening,zoiets oet je niet afvragen hoe de rest zich hierbij zou voelen
hiermee moet je op je eigen gevoel afgaan :yes:

vreemdgaan is absoluut NOT DONE!!!!!!!!!!!!!!

Afhankelijk van de persoon en gecombineerd de situatie!
Uitspraak van SuperNaoompJ op maandag 9 mei 2005 om 23:49:
Als je vriend of vriendin vreemd gaat

film: Seven gezien? de 4e moord of zoiets.
Zo doe je dat!!!

ben zelf als eens vreemdgegaan, all the way...dat was de eerste en de laatste keer dat dat gebeurt is, maar denk als ik echt van iemand hou en diegene is vreemdgegaan (ligt aan de situatie waarin het is gebeurd) zal ik eerst eens goed nadenken voordat ik het uit maak!!! iedereen verdient een 2e kans

mja das waar, maar als iemand vreemdgaat dan kan die bij mij opzouten(y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 01:41:
mja das waar, maar als iemand vreemdgaat dan kan die bij mij opzouten

maar meningen verschillen :)
Uitspraak van SuperNaoompJ op maandag 9 mei 2005 om 23:49:
*||*CrAzY_BiTcHy*||* Als je vriend of vriendin vreemd gaat..
Moet je hem/haar gewoon gelijk dumpen? :D

Ga je zelf wel eenz vreemd?? :$
Tot hoever ga jij?

jah vreemd gaan is gelijk oprotte :)
Misschien dan alleen nog voor de sex ofzo :P maar net waar ik op dat moment trek ik heb.

maar meningen verschillen

gelukkig wel ja, anders zou het ook zo saai zijn;)

direct weg wezen kun ik lkkr zelf ook weer achter die kale/half kale knikkers aan :P :P

vreemdgaan is zekers oprotten. met een ander zoenen ook al.
Zelf ga ik helemaal niet ver, ik flirt niet met een ander ik zoen niet met een ander, laat staan dat ik naar bed ga met een ander. Gelukkig denkt mijn vriend daar t zelfde over :D

Als hij vreemdgaat ( zoenen en of sex) Dan kan hij beter maken dat hij weg komt!
Meteen dumpen:yes: ik vind dat als je echt van elkaar houdt, dat je ook niet vreemd gaat...
En ik zou zelf echt niet vreemdgaan :no: daarvoor hou ik teveel van m'n mannetje:lief:
Vreemdgaan? Da komt nie voor in mijn woordenboek...opzouten...per direct!!!
En als ze willen, krijgen ze nog wat extra's ook... ;) :devil:
zelf ga ik niet vreemddus als zij dat zou doen dan mag ze vertrekken!!!!!!!!!!!

Uitspraak van Paralizer op dinsdag 10 mei 2005 om 00:08:
Precies!
NeuQen?

Ohohohoh!! :$

ach ja,, vrouwen kunnen het gewoon niet laten dus wat doe je eraan? zelf ook maar in de rondte neuken :jaja:

Vreemd gaan is het lafste dat er is. Dus vreemd gaan is inderdaad dumpen!

Schijnen tegenwoordig meer vrouwen als mannen vreemd te gaan... kwalijke zaak!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 11:22:
Vreemd gaan is het lafste dat er is. Dus vreemd gaan is inderdaad dumpen!

:yes: