Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 12:26:Geen gezicht ... maah jah lekkah belangrijk jij bent degene die het leuk mot vinden en ermeej mot lopuh
vind et ook niet uitzien maja ieder z'n ding zulle we maar zegge
Lelijk kan ik het niet noemen, ik heb het zelf ook gehad toen ik 15 - 16 jaar was (dus 12 jaar geleden)
Maar nu zou ik dat echt nooit meer doen.
We moeten eerlijk zijn...het past niet bij een serieus leven! Op mijn werk zou ik er gelijk uit liggen!
We moeten eerlijk zijn...het past niet bij een serieus leven! Op mijn werk zou ik er gelijk uit liggen!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 19:39:Het is een ellende als je het aan wilt laten groeien!
Precies, dan is het pas echt lelijk, en je zal het toch ooit een keer laten groeien...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 19:39:Het is een ellende als je het aan wilt laten groeien!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 23:22:Precies, dan is het pas echt lelijk, en je zal het toch ooit een keer laten groeien...
Dan mag je blij zijn als je niet helemaal tot boven je oren kaal bent, want dat is inderdaad lelijk en niet weg te stoppen. Anders kan je nog je haar erover laten vallen (los)
Uitspraak van Rotterdam010 op vrijdag 22 juli 2005 om 08:42:Ik vind het wel mooi, zou het alleen zelf niet doen, je wordt wel erg beperkt in wat je nog met je haar kan.
Valt wel mee ja.....
Uitspraak van Rotterdam010 op vrijdag 22 juli 2005 om 08:42:je wordt wel erg beperkt in wat je nog met je haar kan.
zeker waar
ik vind het ook niks...maar je ziet ook dat ze nog vrij jong zijn...
als ze eenmaal wat ouder worden beseffen ze wel dat dat
niet voor altijd kan.
getuige deze prachtige dame
Lelijk kan ik het niet noemen, ik heb het zelf ook gehad toen ik 15 - 16 jaar was (dus 12 jaar geleden)
je ziet er geweldig uit en waarom dan nog halfkaal?!
hoe vind je jezelf als je terug kijkt hoe je er toen uitzag?
denk wel dat je moest lachen en wel een beetje schrikken

![[J]ohn](/images/user/171493_2255053.jpg)

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)