Zoals de meeste al zeggen: Zorg dan gewoon dat je een handdoekje o.i.d. bij de hand hebt zodat je ut op kan vangen en niet meteen naar de wc hoeft! 
En hoezo is naar de wc gaan genant? Ik denk dat je sexpartner liever heeft dat je naar de wc gaat als je leeg loopt dan dat je het hele bed onder smeert met zijn sperma!

En hoezo is naar de wc gaan genant? Ik denk dat je sexpartner liever heeft dat je naar de wc gaat als je leeg loopt dan dat je het hele bed onder smeert met zijn sperma!
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 16:22:je kunt t ook uit laten likken
De meeste mannen willen hun eigen sperma niet proeven!
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 16:23:Uitspraak van jane insaneop maandag 9 mei 2005 om 16:22:
je kunt t ook uit laten likken
De meeste mannen willen hun eigen sperma niet proeven!
Gewoon een handdoekje volstaat, maar als het echt een ruige bezigheid is geweest, dan is het gewoon de lakens verschonen
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 15:44:uit haar kutje laten lopen handje er onder houden .en hupa keey in je haar smeren lekkere stevige gel en nog goedkoop ...ook we moeten toch beetje op de kleintjes letten hey...
Hahaha wat een gek ik lig hier gevouwen
hehehe
Doet het pijn Natas? Gevouwen liggen?
Ik ga denk ik een handel in handdoeken beginnen..wordt aardig over gesproken hier. 
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 15:58:Hhhmmz dat snap ik nou nooit waarom naar de wc? Persen jullie de rest er dan uit of doen jullie dat met een vinger? Hoe doen jullie dat?
Jij snapt het zeker niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 15:36:en dan word het bed zo smerig en om elke keer naar de W.C. te gaan is ook genant tog?
Een blaasontsteking krijgen omdat je onhygienisch bent na de seks, dat is pas genant!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 19:28:Een blaasontsteking krijgen omdat je onhygienisch bent na de seks, dat is pas genant!
sorry maar als je schoon het bed in duikt... Volgens mij moet je wel heel erg smerig zijn als je dat oploopt
(of je bent er gevoelig voor.....)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 09:28:sorry maar als je schoon het bed in duikt... Volgens mij moet je wel heel erg smerig zijn als je dat oploopt
Antwoord is wel duidelijk hè? Handdoek 

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 15:44:badstof handoek heeeeeeerlijk zacht
Uitspraak van zeg ik niet op maandag 9 mei 2005 om 19:10:Doet het pijn Natas? Gevouwen liggen?
NEE haha misschien is dat een idee na de sex gevouwen liggen loopt het er niet uit
pffff
laatste aanpassing