Partyflock

Forumonderwerp · 773474

Waarschuw beheerder
Wie weet hier iets van?
Twee meisjes van 16 en 17 zijn vandaag naar ik heb gehoord omgekomen bij een ernstig auto-ongeluk. Oorzaak noodweer.
Een van de meisjes meteen, de ander vanavond, jongen zwaar hersenletsel. Heeft iemand hier al iets van gehoord?
Het betreft bekenden van mij maar ik durf er niet naar vragen...
Gavroche
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
www.tvgelderland.nl Pagina 111

Waarschuw beheerder
R.i.p (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Verschrikkelijk,weer een horrorfilm die geen enkele ouder hoopt te beleven.

Een nachtmerrie waar geen ontwaken uit is.

Ik wens iedereen die erbij betrokken is,familie,vrienden etc. heel,heel veel sterkte en wijsheid in de ze tijden en de moeilijke tijden nog te komen.
Waarschuw beheerder
Het ongeluk is gebeurd in vaassen op de eekterweg.
Er zijn idd 2 meisjes omgekomen, de 16 jarige was opslag dood, de ander overleed afgelopen nacht.
De 18 jarige bestuurder is er ernstig aan toe.
de oorzaak was waarschijnlijk zware regenval

Waarschuw beheerder
Ik heb dus contact met de ouders en het begint nu pas allemaal tot ze door te dringen... de jongeman, zelf ernstig gewond, wil graag afscheid nemen van het het meisje die al 2 jaar zijn vriendinnetje was, haar ouders staan dit niet toe... Ik luister, ik hoor het aan, maar durf en kan niets zeggen, net al al onze vrienden... natuurlijk steunen we ze waar we kunnen. Maar steeds wordt duidelijker hoe groot zo'n drama is... We willen natuurlijk in de eerste plaats de (stief)moeder van de jongen tot steun zijn, omdat zij een vriendin is! Maar ik kan ook die beide meisjes niet uit mijn hoofd zetten en wil me niet eens indenken wat díe ouders voelen! Ik denk dat iemand die dit niet meemaakt geen oordeel kan en mag hebben.
Er was idd sprake van noodweer. Hij blijft zeggen 'papa, ik reed niet hard'...
ik wens dat ze allen op een dag de kracht vinden door te gaan met hun leven. Maar die dag zal nog ver weg zijn vrees ik...

Ik ken persoonlijk een bijna 80-jarige man die in zijn jonge jaren een ongeval veroorzaakte, die zijn kameraad het leven heeft gekost. (drank) Tot de dag van vandaag!!! draagt de oude man een foto van die kameraad bij zich... de ouders van die jongen namen destijds deze inmiddels oude man niets kwalijk. 'jullie zopen samen' was hun standpunt.
Goddank hebben we het hier niet over alcohol!
gr
Gavroche
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gavroche, ik wens jou en de nabestaanden heel veel sterkte met dit verlies :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 08:48:
de jongeman, zelf ernstig gewond, wil graag afscheid nemen van het het meisje die al 2 jaar zijn vriendinnetje was, haar ouders staan dit niet toe...

wat erg ja,t was niet zijn schuld toch.

Waarschuw beheerder
weet je, ik denk dat dát een hele moeilijke discussie is...
Overigens, lief jullie berichten, maar uiteraard ben ik niet degene die sterkte nodig heeft. De (stief)moeder (al sinds 12 jaren) is een goede bekende/vriendin van ons...
Want in feite weten we NIETS en hopen en wensen we dat er géén sprake is van schuld... het politieonderzoek loopt nog.
maar stel dat het JOU dochter is die omkomt in de auto van een jongeman die pas rijbewijs heeft..... hoe voel je je dan???
Ik kan er geen zinnig woord van zeggen...
alleen dat NIEMAND wenst dat hem/haar zoiets overkomt en dat je nooit van zijn leven bewust doet... je al levenslange straf hebt en er mee verder leven moet...
Hij nam de bocht in de 3de versnelling, wat zegt dat?
Ik neem zo'n bocht met slecht weer met een gangetje van 30, 40 , maar ik ben (helaas) geen 18 meer...
Misschien dat jullie hier aan denken mocht je ooit in zo'n situatie komen...
gr
G
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 09:46:
maar stel dat het JOU dochter is die omkomt in de auto van een jongeman die pas rijbewijs heeft..... hoe voel je je dan???

Ik denk niet dat dat in woorden te omschrijven is :no: :(

Waarschuw beheerder
;)
Dat bedoel ik Ronny, GELUKKIG weten wij niet hoe dit voelt en we wensen het ook nooit te voelen. Maar.... we zijn allemaal mensen! En niemand welk lot hij in handen heeft. Als ik straks de deur uitga is er niemand die mij kan garanderen dat ik terug kom... ik kan nog zo voorzichtig zijn...je kunt het lot ook treffen.
Ooit reed ik achteruit mijn afrit af en............... SCHROK ME ROT!!!
Het dochtertje van de buurman liep daar en ik had haar NIET gezien! Gewoonweg NIET gezien!!! Het ging goed... niemand had iets door, maar het is me lang bijgebleven hoeveel geluk ik die dag had!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 09:59:
Dat bedoel ik Ronny, GELUKKIG weten wij niet hoe dit voelt en we wensen het ook nooit te voelen. Maar.... we zijn allemaal mensen! En niemand welk lot hij in handen heeft. Als ik straks de deur uitga is er niemand die mij kan garanderen dat ik terug kom... ik kan nog zo voorzichtig zijn...je kunt het lot ook treffen!

Ja maar dat geld voor iedereen.
Het is gewoon een ***situatie ( en dat druk ik dan zacht uit )

Maar ik moet wel zeggen dat de reactie: We wisten dat er in die bocht aquaplanning voorkwam. Niet echt gepast is.
Het is maar weer eens bewezen dat er eerst wat moet gebeuren voordat er actie ondernomen wordt :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 09:59:
Ooit reed ik achteruit mijn afrit af en............... SCHROK ME ROT!!!
Het dochtertje van de buurman liep daar en ik had haar NIET gezien! Gewoonweg NIET gezien!!! Het ging goed... niemand had iets door, maar het is me lang bijgebleven hoeveel geluk ik die dag had!

:S zow..
Kan me voorstellen dat je je helemaal kapot schrikt

Waarschuw beheerder
Het is maar weer eens bewezen dat er eerst wat moet gebeuren voordat er actie ondernomen wordt

daar moet ik je helaas gelijk in geven... in veel gevallen zie je dat!
Maar nu ga ik effies wat 'nuttigs' doen hoor! Dwz als je muziek oefenen nuttig vind...
;)

ze verscheen 'zomaar' met haar driewielertje naast mijn auto... mijn hart stond bijkant stil!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 10:07:
daar moet ik je helaas gelijk in geven... in veel gevallen zie je dat!
Maar nu ga ik effies wat 'nuttigs' doen hoor! Dwz als je muziek oefenen nuttig vind...

ja kga ook maar eens wat nuttigs doen :)

Gelukkig kwam het nog allemaal goed.
Je moet er niet aan denken wat er kon gebeuren als je dr niet zag :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 08:48:
Goddank hebben we het hier niet over alcohol!

Maakt dat nog uit dan ? :no:

Waarschuw beheerder
Ja! Want dán was de wrok van de ouders van de omgekomen kinderen absoluut nog vele malen groter geweest en dat is nu al erg genoeg...
begrijp je dat?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 10:27:
Ja! Want dán was de wrok van de ouders van de omgekomen kinderen absoluut nog vele malen groter geweest en dat is nu al erg genoeg...
begrijp je dat?

ja zit wat in jah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 10:27:
begrijp je dat?

Ja en nee. Ze zouden ook moeten kunnen proberen in te zien dat die jongen zijn vriendin is verloren, en dat hun niet alleen hun kind kwijt zijn. Dat geldt voor wrok in het algemeen, niet specifiek bij alcoholgebruik.

Aan de ene kant snap ik het dus wel, aan de andere kant maakt het niets uit.

Waarschuw beheerder
ik ben bang dat noch jij noch ik het ook nooit zullen begrijpen , omdat het niet onze dochters waren. En daar bij komt dat wij geen van allen de werkelijke toedracht ooit zullen weten, zoals zo vaak in soort situaties. Twee paar ouders zijn hun kind kwijt, het andere ouderpaar beschermt en verdedigt en gelooft hun kind...wat uiteraard logisch is... mijn mening!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben na tien jaar, ook nog steeds boos op degene die mijn zusje, destijds heeft doodgereden.

Sterkte voor de nabestaande.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 12:49:
het andere ouderpaar beschermt en verdedigt en gelooft hun kind...wat uiteraard logisch is... mijn mening!

Lijkt mij ook logisch jah.

Waarschuw beheerder
donateur
Zelf ook net eraan ontlopen,dronken achter het stuur,geen rijbewijs,omdat mijn dochter dronken was en niet kon rijden.

Wel het was alleen een paal die op de grond lag en de auto totall loss en allbei gigantische prenten.

Maar je denkt toch niet dat ik als moeder dan aan die jongen zijn eventuele verdriet zou denken,misschien na een jaar of 5.

Ze waren beiden fout geweest,maar hij zat wel achter dat stuur,zonder rijbewijs en dronken.
En dat zou ik nooit kunnen vergeven,nooit en te nimmer.
Denk ook niet dat je de eerste 5 jaar in staat zou zijn om te denken of het ook was gebeurd als zij erachter had gezeten,of dat er niets was gebeurd als ze gewoon mij hadden gebeld om ze te halen.
Nee als ze je vlees en bloed doodrijden dan denk je niet meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 12:49:
ik ben bang dat noch jij noch ik het ook nooit zullen begrijpen

Dat ben ik met je eens ja.

Waarschuw beheerder
Nee als ze je vlees en bloed doodrijden dan denk je niet meer.

ik vrees dat dit een al- of niet terecht zeer menselijk trekje is... denk je ook niet?
Dat ben ik met je eens ja.

:D
Laat dit nou voor het éérst in bijna 25 jaren zijn dat ik het eens ben met iemand van jou leeftijd!!! Zal me dat nog vaker gaan lukken denk je? Ik sloof me al zo lang uit...

gr
;)
ps;
ik zie dat jij al wel de leeftijd hebt om het af en toe eens op 'een akkoordje' te gooien wat meningen betreft... en dat wordt steeds beter!
gr
ik ga naar de muziekschool! Mijn aggressie botvieren op de bastoetsen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geloof er weinig van

zie t al, is toch echt zo! excuus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 14:15:
ps;
ik zie dat jij al wel de leeftijd hebt om het af en toe eens op 'een akkoordje' te gooien wat meningen betreft... en dat wordt steeds beter!

Sorry, ik gooi mijn mening niet op een akkoordje hoor :S Ik ventileer mijn mening, maar dat wil niet zeggen dat ik maar 1 kant op kan denken.

Daarnaast zijn jou opmerking over "het begrijpen" en de verhaal over "wrok", 2 compleet andere dingen. Hoe graag je het misschien zou willen, maar daar kan geen "akkoordje" aan te pas komen, naar mijn bescheiden mening.

Maar dat is een heel andere discussie, en die past absoluut niet in topics als deze :no:
Waarschuw beheerder
Ik wens jou en de nabestaanden heel veel sterkte met het verwerken en dragen van dit verlies

Waarschuw beheerder
Sorry, ik gooi mijn mening niet op een akkoordje hoor Ik ventileer mijn mening, maar dat wil niet zeggen dat ik maar 1 kant op kan denken.

Daarnaast zijn jou opmerking over "het begrijpen" en de verhaal over "wrok", 2 compleet andere dingen. Hoe graag je het misschien zou willen, maar daar kan geen "akkoordje" aan te pas komen, naar mijn bescheiden mening.

Maar dat is een heel andere discussie, en die past absoluut niet in topics als deze

Je hebt gelijk... het spijt me...
ik ben ook maar eens mens...
Ik heb net bericht van moeder van jongen gehad. Hij is er mentaal heel ellendig aan toe... wat absoluut begrijpelijk is. Slachtofferhulp en familie is voortdurend aanwezig. En hij moet opnieuw operatie ondergaan. Een andere vriendin van ons neemt de contacten van haar over... ook begrijpelijk! We zijn bezig iets in te zamelen om zijn moeder (én hem) iets te sturen, maar ik moet nog heel erg nadenken over hoe en wat en wanneer en wat wel en wat niet... 'van harte beterschap' lijkt me in deze situatie niet zo op zijn plaats... hoewel we hem dat wel wensen natuurlijk. En weet je wat er bij komt? Dat het ook nog eens een hele geschikte knul is! Absoluut géén 'verkeerde knaap' als jullie begrijpen wat ik bedoel... geen rotzooischopper of zo.. gewoon een goed joch... bezig met zijn toekomst. Was al bezig met zijn groot rijbewijs.

ps;
toch... denk ik dat jij mijn laatste zin niet helemaal oppakt zoals ik het in feite bedoel... Maar dat overkomt me wel meer. Dan zal ik me wel verkeerd uitdrukken maar het anders bedoelen. Begrijp je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik je niet helemaal snap nee :(

Maar ik bedoel het ook niet verkeerd hoor.. Je hebt wel wat anders aan je hoofd nu..

Sterkte (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Akagi op zondag 8 mei 2005 om 12:48:
Uitspraak van In-vince-able op zondag 8 mei 2005 om 01:51:
Kan je niet afvragen wat ze daar deden?

Dus jij denkt dat ze liepen te kloten?

Heb je wel gelezen wat ervoor staat? :no:

Als je dat gedaan hebt mag je nog een keer commentaar op mij geven :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 10:40:
Ik snap niet dat sommige mensen de topicstarter aanvallen

Kom op zeg!

Tis al erg genoeg dat het gebeurd is

Sterkte voor de nabestaanden

Sluit me hier bij aan!! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp heel goed dat jullie iets willen doen en willen geven....maar meer dan steun en moed en hoop en kracht en luisterende oren en vriendschap is er niet te geef.

Geen bloemen,geen Beterschap.

misschien alleen maar vriendsschapskaarten,blanco met teksten,weldoordacht waarin jullie steun tot uiting komt.

Hoe en of hij erover wil praten (over het ongeluk) moet van hem afkomen.

Noem niets bij de naam nog,laat hem het tempo aangeven.

Geld inzamelen,mooi,maar schenk dan bloemen aan de overleden meisjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 17:44:
Heb je wel gelezen wat ervoor staat?

Snap je uberhaupt wel waar ik op doel?
Dus vraag jij jezelf maar eens af wrm je op mij reageerd voordat je weer commentaar hebt :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 16:08:
Je hebt gelijk... het spijt me...
ik ben ook maar eens mens...

We snappen zelf ook wel dat je nu dingen anders verteld..
Ligt ook aan de situatie (f)

Waarschuw beheerder
Miscommunicatie?? :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 18:07:
Omdat je op mij reageert en niet weet wat ervoor gezegd is....

Zoals wij net al zeiden, communicatiestoornisje :)
Laten we er maar over ophouden
Waarschuw beheerder
Tja weer een x ...........`k werd er stil van toen ik`t las.......
2 jaar geleden heb ik in 1 weekend 5 vrienden verloren bij 2 auto ongelukken...je gaat wel een verklaring zoeken en je afvragen hoe en waarom,maar daar kom je toch niet meer achter en je schiet er ook nix mee op helaas....

:flower: voor de meiden !!!!!!!!!!!!

en voor die jongen en alle anderen : sterkte............

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
door noodweer, en maar roepen dat alcohol achter het stuur gevaarlijk is.

Waarschuw beheerder
r.i.p. voor nabestaande
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
door noodweer, en maar roepen dat alcohol achter het stuur gevaarlijk is.

Hoe kom je er bij joh!? Alcohol achter het stuur gevaarlijk??? Helemaal niet! Welke idioot suggereert nou in vredesnaam dat alcohol achter het stuur gevaarlijk is? Wat zou dat nou?? Biertje meer of minder... bovendien... er wonen toch te veel mensen in ons landje... of gaat zelfs jou het te ver om dát te zeggen? Je hebt me pissig gemaakt kereltje...

ps;
verder alles wèl in het midden hoop ik...

PS;
JIJ hebt het onderzoek al afgerond zie ik... politie Gelderland???
Oetlul...
Ach nee...
Zie het al...
gediplomeert (met een T????) thuiszitter...

Geld inzamelen,mooi,maar schenk dan bloemen aan de overleden meisjes.

Op zich begrijp ik dit en ben het met je eens. Maar met die meisjes hebben wij niets, kennen ze niet, wij zijn bevriend met de (stief)moeder en vader van de knaap. Een hechte (forum)vriendschap door een gemeenschappelijke liefhebberij en we kennen elkaar ook persoonlijk.

NB;
bij dit ongeval was Goddank géén drank in het spel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
echt erg! heel veel sterkte voor de nabestaande:flower:
Waarschuw beheerder
Helaas kende ik het meisje dat gelijk is overleden. (was namelijk een vriendin van me zusje) Wens hierbij ook iedereen veel sterkte met het verlies van beide meisjes 16 en 18 jaar oud.

Het ongeval is gebeurd trouwens in Vaassen.

Waarschuw beheerder
het gaat erg slecht met het gezin van de knul... en de jongen zelf is een wrak... wat goed te begrijpen is vrees ik...
het is nog de vraag of hij zijn been kan behouden en het niet kunnen (mogen) afscheid nemen van de meisjes sloopt hem helemaal.
triest, heel triest!
Altijd las ik er alleen maar over, over dit soort 'drama's', nu hoor ik het uit eerste hand en is mijn indruk nog vele malen dieper en wil ik wel uitschreeuwen 'KIJK UIT OP DE WEG!!!!!' Het zijn zo dikwijls jongeren van jullie leeftijd. Al die verwoeste levens...
Ik heb geld ingezameld, vandaag gaan wij, de vrienden van de ouders van de jongen, iets sturen naar ouders en jongen!
Gavroche
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2005 om 07:56:
Ik heb geld ingezameld, vandaag gaan wij, de vrienden van de ouders van de jongen, iets sturen naar ouders en jongen!

Heel goed idee :yes:
Al enig idee wat je gaat geven?
Waarschuw beheerder
donateur
het is nog de vraag of hij zijn been kan behouden en het niet kunnen (mogen) afscheid nemen van de meisjes sloopt hem helemaal.

waarom mag dat eigenlijk niet?ik snap dat die jongen het moeilijk heeft en ik vind het een goed plan van dat jullie iets gaan geven.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat die ouders van het overleden meisje van 16 hier toch wel recht op hebben om te zeggen dat hij niet bij de crematie aanwezig mag zijn, je moet wel begrijpen dat er op dit moment woede is met daarbij verdriet.

Maar hij mag wel aanwezig zijn bij de crematie van het meisje van 18 toch??!! Was wel niet zijn meissie maar toch. Van 1 van beide kan ie gewoon afscheid nemen.

Ik vind dat het gerespecteerd moet worden dat die keuze is gemaakt dat hij daarbij niet aanwezig mag zijn, het is toch hun dochter of zus(je).

R.I.P.
Waarschuw beheerder
Lijkt me toch wel heel erg moeilijk het is al 2 jaar zijn vriendinnetje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk hebben ze dat recht lijkt me logisch maar voor die jongen is dat natuurlijk ook heel erg was 2 jaar zn vriendin hoorde ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marwaus op donderdag 12 mei 2005 om 12:09:
Ik vind dat het gerespecteerd moet worden dat die keuze is gemaakt dat hij daarbij niet aanwezig mag zijn, het is toch hun dochter of zus(je).

Ja zit wat in...
Maar die jongen dan?
Ook hij heeft het verrekte moeilijk dus ook daar kan begrip voor worden getoond