1817x bekeken
[quote]Ik waardeer veel oude hardstyle zoals veel van kai tracid etc.. en wat oudere italians.. maar die Scream en im your DJ wat een bout platne zijn dat echt een break om de 2x32 en dan nog es opbouw naar een qlimax en dan niet los gaan!!! maarja das mijn mening!![/wuote]
i am your deejay gaat niet los?
maargoed ieder zijn mening
lol ja idd ik wou net zeggen. dat scheurende geluid + die kick gaat voor mij toch lekker goed los, al had er wel wat meer bass bij die kick gemogen
oude hardstyle kicks ass !!!
mijn favo nummertjes:
Kai Tracid - Trance & Acid
Acid Step - Lazy (Noise Mix)
Essential DJ Team - Ong Diggy Dong
Carambola - Blue Horizons (Deepack Remix) <-- Deze knalt ZEKER wel. 1 van de weinige harde nummers die destijds werdt geproduceerd.
respect naar oude hardstyle, want sommige blijven eeuwig goed.
mijn favo nummertjes:
Kai Tracid - Trance & Acid
Acid Step - Lazy (Noise Mix)
Essential DJ Team - Ong Diggy Dong
Carambola - Blue Horizons (Deepack Remix) <-- Deze knalt ZEKER wel. 1 van de weinige harde nummers die destijds werdt geproduceerd.
respect naar oude hardstyle, want sommige blijven eeuwig goed.
Bison meets the Quakers-I got tonight
Enigste hardstylenummer die naar mijn mening echt vet is
enigste niet maar is wel een toppertje
donateur
Okee Psycho Forze, ik heb hem gevonden.
Ik wist al bijna zeker dat hij van Deepack was
Komt ie:
Carambola- Blue Horizons (deepack remix)
Ik wist al bijna zeker dat hij van Deepack was
Komt ie:
Carambola- Blue Horizons (deepack remix)
Dank u, ik heb hem!!!!!!!
Eindelijk na jaren hoor ik dit geweldige nummer weer eens, heerlijk wat is dat toch beuken zeg!!
Welliswaar geen hardcore, maar dit beukt meer dan heel wat slappe hap hardcoretracks!!
Volgens mij is het logisch dat de hardstyle niet meer is zoals een paar jaar geleden, hoewel het toen nog hardhouse hete. Volgens mij is het veel meer in de richting van hardcore door veel meer bass erin.
Maar ik denk niet dat jullie nog genoeg hardstyle luisteren om te kunnen weten dat ze er niet meer zijn in oude stijl want ze zijn er wel degelijk genoeg.
hierboven gezegd:
K kan nie zeggen dat ik veel nieuwe hardstyle vet vind.
Alleen trance generators enzo vind k nog goed, ik moet nix hebben van de meeste shit van Scantraxx enzo, en Fusion Records is ook nie meer wat ut geweest is.
Hardstyle hoort trancy elementen te bevatten, een bpm (op feesten dus op plaat met pitch op 0 minder) van rond de 145, en ut nodige uit de trukendoos (acid en/of dikke distorted kicks in de laatste 4 tellen voor een overgang naar een nieuw stukkie, en een reteharde zaagbass óf juist enigszins droge, maar wél scherpe bass stabs (bijv in: The Hose - Rockmania)
volgens mij komt the prophecy van deepack een heel eind en het defqon anthem van luna 2 jaar geleden.
En ik zou zeggen download deze is: ado the dream - taintless of rezonance - druglist of groovemike - evildead
Maar ik denk niet dat jullie nog genoeg hardstyle luisteren om te kunnen weten dat ze er niet meer zijn in oude stijl want ze zijn er wel degelijk genoeg.
hierboven gezegd:
K kan nie zeggen dat ik veel nieuwe hardstyle vet vind.
Alleen trance generators enzo vind k nog goed, ik moet nix hebben van de meeste shit van Scantraxx enzo, en Fusion Records is ook nie meer wat ut geweest is.
Hardstyle hoort trancy elementen te bevatten, een bpm (op feesten dus op plaat met pitch op 0 minder) van rond de 145, en ut nodige uit de trukendoos (acid en/of dikke distorted kicks in de laatste 4 tellen voor een overgang naar een nieuw stukkie, en een reteharde zaagbass óf juist enigszins droge, maar wél scherpe bass stabs (bijv in: The Hose - Rockmania)
volgens mij komt the prophecy van deepack een heel eind en het defqon anthem van luna 2 jaar geleden.
En ik zou zeggen download deze is: ado the dream - taintless of rezonance - druglist of groovemike - evildead
laatste aanpassing