Partyflock

Forumonderwerp · 773413
16794x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor de bierdrinkers:

Terror inside en ik hebben en kluppie opgericht, en voor 2 pils mag je meedoen :P

[img width=561 height=472]http://groups.msn.com/_Secure/0UgAAANgZUUxB6l*5gMg1aoJMAlQqbnkIK7NhJtp*BhmzwLtMHhuyr3vmm4rjupcusjPKlsvrBoWY38g7vkILri1TD2Iz05lJ0A2fpHL5arqIWa3hWsjLRdBmHVxOVwgN/club%20tutterlup%20copy.jpg?dc=4675521384853157665[/img]

Waarschuw beheerder
jij met je ajakkes haha da wordt lachuhh met psv-ajax zit ik in het thuis vak en jij in het uit... ik zal dan wel ff naar je zwaaien

haha is goed :P

maar waarschijnlijk zit ik dan dicht bij jou in de buurt..:P want heb geen zin om eerst helemaal naar amsterdam te reizen en dan weer terug naar aidshoven.. is dubbelop duszzz.. ;)

mag je me handje vast houden :devil: whahaha :D

Waarschuw beheerder
donateur
mag je me handje vast houden whahaha

oke :D ;)

die kut combi's ook altijd :@

Waarschuw beheerder
jah is behoorlijk kut.. en al helemaal als zo'n limbo als ik nog eens eerst helemaal naar amsterdam moet gaan reizen.. ik hou t komend seizoen fijn op thuiswedstrijden :jaja: met zo af en toe een uitwedstrijd ;)

maar die weddenschap doen we he ! volgende week schudden wij de hand en dan is t definitief :D

Waarschuw beheerder
donateur
oke hou ik je aan he :[

hehe over die kutcomi zijn we ut eens :)

Waarschuw beheerder
is goed :[

Waarschuw beheerder
donateur
:P:9

Waarschuw beheerder
was t maar kut :jaja:
Waarschuw beheerder
dan had je nog niks pierke :P

wacht maar over een paar weken O:)

Waarschuw beheerder
hahahahaha :X

jah idd nog een paar weekjes en dan de handrem eraf :D

:bounce:

;)
Waarschuw beheerder
hahahahaha de handrem, die heb je nu steeds derop gehad he

snappie hand rem :P whahaha

Waarschuw beheerder
whahhahahahaa ik schnapp hahaha.. jij eeuwige held :D

Waarschuw beheerder
donateur
jullie zijn egt erg ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:)

Waarschuw beheerder
Ik lekker wel :jaja:

Waarschuw beheerder
ik zweet :/

Waarschuw beheerder
hahaha bakker knuppel.. jatbeer :P

vanavond :bier: :D
Waarschuw beheerder
ik hoop weer op een machtig verhaal van de avonturen die we gister weer op de weg terug hebben gehad.

damn hetr was weeer zo ontiegelijk vet man :D

echt pierke wij twee nooit meer uit elkaar kwa stappen. super vet met ons altijd :D

ik hoop op een machtig verhaal, maar ik ben bang dat je het niet meer weet :P ik zal straks wel eens een korte versie geven van onze avonturen :P

:respect:

Waarschuw beheerder
hahaha :D

ik weet eigenlijk nog alles van de terugweg :jaja:

damn de fietsen vlogen in t rond toen ik erachter kwam dat die van mij gejat was :[

relaxed dat ik bij jou achterop kon :)

haha en damn bakker.. iedere keer als we stopten lekker languit op t gras sterretjes kijken whahaha :D :respect:

kom bskker goan we sterretjes kieke :D hahaa

tig x op me plaat gegaan hahaha :$ sta ik weer met me lompe kop naar me gsm te kijken.. BAM vol op me plaat man :S

ben ook nog eens in de brandnetels geflikkerd gvd :[

jeuken dat t doet :S

en toen je me naar huis had gebracht.. nog een pilske gepakt he jong :) of jah jij dan :P

ik had der al genoeg gehad :D haha

ik ben weer werken.. spreek je strakjes wel weer uns wor :D

weuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :respect:
Waarschuw beheerder
mijn verhaal van vannacht :D:D:D

we waren zoals gewoonlijk precies voor het begin van de happy hour aanwezig in eindhoven. wie neemt de pot was de vraag :D noujah, bij sommige mensen die meegaan hebben de voorkeur dat ik de pot niet krijg :P anders gaat het te snel met de biertjes ;) maar in dit geval waren alleen pierke en ik de zuipers, garant voor de nodige potten bier :D

na happy hour zijn we afgetaaid en kannone vol dat we zaten van het bier :D toen moest ikn nog zonodig ff de shop in [en niet voor koffie]
eenmaal op het station aangekomen was de fiets van pierjke foetsie, gejat dus :O of we herkende de fiets niet meer :P dat kan ook nog hahahaha maar als die der wel nog stond is die nu kapot hahaha alle overige fietsen zo goed als gesloopt en de overburen ff uitschelde na commentaar op ons gedrag :P:P

eenmaal onderweg ging het redelijk, pierke bij mij achterop :O en dat in beide zatte toestand :yes: onderweg zeg ik we gaan daar ff rusten want ik ben kapot jah is goed.

eenmaal gestopt gingen we op de grond liggen om sterretjes te kijken :D damn weg waren we allebei, na een kwartier ofzo word ik wakker :P ligt pierke 10 mtr verder bijna in de beek :D pier opstaan gvrd,, huhh wat huu... hahahaha eenmaal opgestaan valtie weer achterover en dat 4 x achterelkaar :P:P bijna de beek in :D

noujah die pitstop was ons goed bevallen dus we ging nog maar eens sterretje kijken :D

eenmaal bij pierke thuisgekomen. ik heb dorst zeg ik :D jah kom maar een biertje drinken ;;hehehe oke alleen moet je wel de deur nog openkrijgen he pier, dat sleutelgat bewoog ontiegelijk :D na 5 min toch binnegekomen. alls was volgens mij alweer wakker :P

het biertje was leeg dus geen rede om nog te blijven :P ik ging na huis, maar op de terugweg was de lokale dorpscaffe nog open :P ben ik daar maar na binne gelopen hehehe nog een paar biertjes endie joint opgerookt ging ik na huis :D

en nog lag ik compleet dubbel van het omvallen van pierke die steeds probeerde te blijven staan. 10x de berm bekeken :P en de brandnetels gekieteld :P

het was weer een machtige avond :P vanavond zal het niet veel anders zijn.

ik heb me echt kapot gelachen vannacht :D:D:D:D

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha :D

jaja wij maken wat mee met zijn tweetjes he :D :P hahaha super :D

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
danku danku danku... rob vrijdag zie je me weer een kertje nuchter :D:D:D:D :'( huil

Waarschuw beheerder
maakt dr maar geen gewoonte van:P

Ik kon gister met m'n ouders terugfietsen.. maarja aangezien ik met :bier: m'n vader bij moest houden (wat ook is gelukt) was ik ram bezopen

Toen op de terugweg is m'n moeder voor me gaan fietsen en m'n vader achter me anders was ik niet thuisgekomen 8)
Waarschuw beheerder
whahahaha :respect: maargoed dat mijn ouders nooit meegaan opstap :P

dan kon ik me verantwoorden :P

Waarschuw beheerder
:D hahahaha ja moet je aan hun vragen wat je allemaal hebt uitgevreten ;)

Vanavond carte maarweer? :/
Waarschuw beheerder
mwha ik heb eerst een verzuipdag

daarna denk ik ff carte idd. maar heb de kleren er niet voor an :P

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
ik ben pitte man.. :gaap:

mzzlssssssssss :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0Stampertje0o op maandag 27 juni 2005 om 09:46: