Partyflock

Forumonderwerp · 773413
14875x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor de bierdrinkers:

Terror inside en ik hebben en kluppie opgericht, en voor 2 pils mag je meedoen :P

[img width=561 height=472]http://groups.msn.com/_Secure/0UgAAANgZUUxB6l*5gMg1aoJMAlQqbnkIK7NhJtp*BhmzwLtMHhuyr3vmm4rjupcusjPKlsvrBoWY38g7vkILri1TD2Iz05lJ0A2fpHL5arqIWa3hWsjLRdBmHVxOVwgN/club%20tutterlup%20copy.jpg?dc=4675521384853157665[/img]
Waarschuw beheerder
hahaha linnie regel eens wat de leden van je verwachten :P

Waarschuw beheerder
haha:O
Waarschuw beheerder
volgende week zondag is de meeting, stop hem in je agenda :D

Waarschuw beheerder
:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
:D
alleen die dj's ken k niej :P

Waarschuw beheerder
waar is die meeting?
Waarschuw beheerder
umm ergens bij de bar waar jullie dan het lidmaatschap kennen overmaken :O:O:O ;d;d;d;d :yes:

Waarschuw beheerder
:O

Waarschuw beheerder
:bier: ?
Waarschuw beheerder
eten jij ,, jij was eten zeg je net op msn

volgende post, jah ik ben al klaar :P
Waarschuw beheerder
kom mensnen posten gvrd.. dit kan niet voor een belnagrijke meeting
Waarschuw beheerder
hehe idd mark dit kan nie he :P, maarre ben bang dak da nie ga redde zondag :$:$:$.....

Waarschuw beheerder
vanavond ff tanken :P
mag ook wel met dit weer :bier:
Waarschuw beheerder
Zo beste mede-cluppertjes!

Ome Oogert is inmiddels ook weer bekomen van zijn weekje in Den Bosch, en ik moet zeggen...HET WAS ZWAAR!!! We (groepje van 6 man) hebben wel flink de beest uitgehangen, en de rest van de 40 personen vond dat we nogal luidruchtig waren en veel party hebben gemaakt daar!

Was in een hotelletje 7 km buiten den Bosch, we daar hadden ze ook bier, maar niet genoeg dus hebben we de badkuip gevuld met Alfa en Warsteiner, quality rules baby (y)

Donderdagmorgen moesten we van het station naar de Hogeschool lopen (10 minuten) maar we zijn tussendoor 3x gaan zitten om bij te komen, zo slecht was het met osn gesteld, goejendag zeg!!! Zal eens kijken of ik wat foto's online kan zetten ergens, zou wel chill de bill zijn :P

Waarschuw beheerder
:respect: goed beeezig
Waarschuw beheerder
http://spaces.msn.com/members/djogre/PersonalSpace.aspx?_c01_photoalbum=showdefault&_c=photoalbum

Zo voor de mensen die geinteresseerd zijn in foto's, ik heb er een aantal opgezet die wel leuk gelukt zijn, dus kom vooral kijken!!!

Laat ff weten of de link ut doen, want dit is de eerste keer dak dat gedoen hier gebruik ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier t zelfde idee maar dan in praag :bier::vaag:[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0VgAdA6oaLn!Sm7hzGndei36BTYdppAa4CQ27nUoSAF4vaz05hJcP2aor4dZrtOas*K!Go!IyXavhiHTO5Qr!fDHQrLVmTkkYs*!02jczvid4i943xVlGhWViyl92XotN/DSC002590.JPG?dc=4675524269710371093[/img]
Waarschuw beheerder
heey ogre vetjes :yes:

wij hadden ook een weekend :O damn samen met het 1e van voetbal erop uit gegaan.. ongeveer 12 uur voor te zuipen hadden we.... en er iets van 145 liter bier er doorheen :P ik heb mijn bijdrage ook gelverd.. ik was 2x als laatste nog aan de tap en wakker :O verassend he :P heb eigenlijk best veel hoegaardan gedronken :P iedereen liep met een klein glaasje rond, ik had me die halve liter geregeld :D maar toch in hetzelfde tempo zuipen als de rest :S

hehehe jij bier in de badkuip, wij bier van de tap :respect:

Waarschuw beheerder
wat is fear and loathing in las vegas toch een geweldige film (L)
Waarschuw beheerder
boeit miijn verhaal dan helemaal niet :O

maar idd :respect: die film moet ik nog steeds een zien met paddos op ofzo :D dan ist pas wazig

Waarschuw beheerder
nee dat zou ik niet doen:P zitten toch aantal freak stukjes in haha
Waarschuw beheerder
jah dat weet ik ook wel.. lijkt me best lachen hoor :D

Waarschuw beheerder
let's misbehave?

Waarschuw beheerder
donateur
denk ut wel :bier: :bier: :P
Waarschuw beheerder
yes yes.... maar de contibutie kan alleen op zondag betaald worden :P
Waarschuw beheerder
Was dur vrijdag dan weer in de carte te doen? Khou ut allemaal niet meer bij hoor, alleen de speciale dingen zoals Van God Los trek ik nog een beetje...
Waarschuw beheerder
oowjah klopt...niet zo heel handig dak de volgende dag om 6 uur moet beginnen met werken. Denk dak er eens een rustig weekendje van ga maken (als alles meezit) :)
Waarschuw beheerder
og og niet zo zeuren.. komen net zoals die laatste keer. toen moesten we der allebei zo vroeg uit.. nu alleen jij :P
Waarschuw beheerder
Spraekert! :P

Neej ik wil me us un bietje gaan gedragen de komende tijd ;) tenminste een poging doen om net te doen alsof in ieder geval!!!
Waarschuw beheerder
heb je een klap van de molen gehad :P :P

waat is der aan de hendj ?? :S

bier op ofzo...

kon ik me maar eens inhouden, ik kan dat niet :O :'(
Waarschuw beheerder
nog ff op die reactie;)
nee had dat weekend namelijk vrij :P haha lekker uit mn dak joh :Pdullie dullie en aankomend weekend weer
dus wat ga ik doen?

:mixje: Op stappppp!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
vrijdag carte ??:P
Waarschuw beheerder
tsjaaaaaaaaaaaaaa jij wel maloutjuhh??:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
denk ut wel...
jij moet ook komen mary :P
we zouden tog vrijdag ons zuip wedstrijdje houden ;)
Waarschuw beheerder
haha kom zaterdag maar naar de nrg dan benk wel aanwezig
egt wel zuipe :[ en flink!!
Waarschuw beheerder
mss bios ofzo moet ik ff kijke:D ff kijke of budel clan mee gaat !