Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Volgens mij verbiedt het beleid slechts links naar illegale spullen (software, mp3 etc.) en het vragen om illegale spullen.
Ja klopt...
Maar heel precies is de txt vh beleid daar niet over.
Daar staat alleen wat over Livesetjes.
Dat dat niet mag, vanwege copyrights enzo. Maar op MP3 software, games, films, en wat al niet meer, staan ook copyrights op. Maar daar vind je dan niks over.
Eigenlijk vind ik dat raar.
En de ene keer word het toegelaten, en de andere keer, is gelijk topic dicht.
hebbie dat steleltje kontelikkers ook weer: bleeeeeeeeeeeeeeeeeeer dit mag niet hoor ik ga het lekker tegen de modjes zeggen *jankbrul*.... NSB-ers
En van zulke lui, word ik nou moe...
Dr staat duidelijk in de wet, dat het niet mag!
PF word dan het medium waar downloadlinks op worden verspreid.
Dus met andere woorden: Je maakt PF daarmee strafbaar.
hebbie dat steleltje kontelikkers ook weer: bleeeeeeeeeeeeeeeeeeer dit mag niet hoor ik ga het lekker tegen de modjes zeggen *jankbrul*.... NSB-ers
en dat zegt iemand die net 4 dagen ofsjo op pf zit ga s iemand anders vervelen
Maaar goed k kan me duz nii aanmelden op die site duz heb iemand nog suggesties zoek me eigen nu al de hele dag t rambam
Uitspraak van Razende Raapie™ op zaterdag 7 mei 2005 om 16:53:moet je betalen voor bittorent?
Nee, gewoon installeren.
Je wordt dan geloof ik wel automatisch doorverwezen naar de donatie site van bittorrent, maar die kan je gewoon weer sluiten.
laatste aanpassing
Freaky Gabbur citeer 7 mei 2005 16:59
Zucht.... Ga zelf eens wat moeite doen luilak.
Ook HOME is niet gratis, overal moet je voor dokken.
Ga lezen!!
Zucht.... Ga zelf eens wat moeite doen luilak.
Ook HOME is niet gratis, overal moet je voor dokken.
Ga lezen!!
Muil houwe !!!!
Nee, gewoon installeren
Je wordt dan geloof ik wel automatisch doorverwezen naar de donatie site van bittorrent, maar die kan je gewoon weer sluiten.laatste aanpassing 7 mei 2005 17:01
Je wordt dan geloof ik wel automatisch doorverwezen naar de donatie site van bittorrent, maar die kan je gewoon weer sluiten.laatste aanpassing 7 mei 2005 17:01
Daarom d8 ik duz dat je moest betalen
en nee voor home hoef je nii overal voor te betale zoals op Emule en Edonkey
Die denken dat iedereen een masterskill ICT heeft
Dit gaat er helemaal niet om of iemand ICT kennis heeft. Het gaat erom dat mensen liever anderen lastig vallen met de vraag dan zelf er moeite voor doen. Ze zien een forum als een gratis helpdesk waar je binnen 10 minuten antwoord mag verwachten. Helaas (voor mij) straft het beleid hier op PF dit soort gedrag niet af.
Maar goed, ik ga er voor de rest ook niet moeilijk over doen. Ik help gewoon niet bij dit soort vragen.
Dus als jij in elkaar geslagen wordt wil je ook niet dat ik help of de politie bel? Prima