Partyflock

Forumonderwerp · 773186

Waarschuw beheerder
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh wijze Sanderman, heb je nog meer wijsheden?

Als een man bijvoorbeeld zegt 'ik ben niet verliefd, maar je bent wel geweldig', wat bedoelt ie dan?

Vertel vertel!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 01:10:
Zit behoorlijk wat vrachtkosten op dat ding van mij via de post. Kun je 'm niet even op komen halen met je aanhangwagen?

Ik heb morgen de station van mijn papa, die is iets van 10 meter lang, gaat dat lukken denk je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 01:10:
Ikke wil een echte relatie

Je eerste post, gefeliciteerd!! Wat een inhoud :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 01:11:
Oh wijze Sanderman, heb je nog meer wijsheden?

Als een man bijvoorbeeld zegt 'ik ben niet verliefd, maar je bent wel geweldig', wat bedoelt ie dan?

Vertel vertel!!

ik snap 'm zoals je ziet :D (onderonsje)

Dat het niks gaat worden in de toekomst maar dat je wel mag bellen voor een leuke avond of sex als het hem uitkomt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 01:13:
ik snap 'm zoals je ziet (onderonsje)

Dat het niks gaat worden in de toekomst maar dat je wel mag bellen voor een leuke avond of sex als het hem uitkomt!

Ik ben trots op je ;)

Ah, ok, dat klopt idd wel... En als hij dan zegt dat het niet aan jou ligt dan liegt ie zo erg dat zijn balharen er steil van worden?

Waarschuw beheerder
Dan liegt hij ja... want je bent gewoon niet zijn type.
Vrij simpel allemaal en je weet het ook wel denk ik, je wil het alleen uit zijn mond horen en terecht :yes:

Waarschuw beheerder
Ik weet het inderdaad wel, maar word er gek van dat echt elke vent dit zegt. En het blijft volhouden als ik er naar vraag... Mietjes allemaal! :devil:

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb toch ook liever een vaste relatie... iemand waar je op kan bouwen als je et moeilijk hebt... Iemand die altijd voor je klaarstaat...

maar jah, goeie vrouwen zijn ook moeilijk te vinden :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 01:32:
ik heb toch ook liever een vaste relatie... iemand waar je op kan bouwen als je et moeilijk hebt... Iemand die altijd voor je klaarstaat...

maar jah, goeie vrouwen zijn ook moeilijk te vinden

:yes:
Waarschuw beheerder
t was zwaar klote om een goeie vrouw te vinden, en als t nie 100% is wat ik zoek dan bind ik me nie. maar hou ook niemand aan t lijntje. kheb inmiddels de ware gevonden en we hebben een vaste relatie, en ik ben nergens gelukkiger mee dan dat

Waarschuw beheerder
6°neuken

Waarschuw beheerder
hangt totaal van het meisje af...

Waarschuw beheerder
bij de juiste vrouw natuurlijk gewoon een relatie voor mij dan .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Born 2 B HardCore op zaterdag 7 mei 2005 om 02:11:
was zwaar klote om een goeie vrouw te vinden, en als t nie 100% is wat ik zoek dan bind ik me nie

(Y)
Waarschuw beheerder
Ik vind het gewoon lekker om voorlopig nog ff vrijgezel te zijn. De meeste vrouwen willen ook gelijk meer van je als je ff met ze zoent.
Waarschuw beheerder
Mannen weten niet wat ze willen :no: :s

Waarschuw beheerder
Als een man zegt:
"het maakt voor mij niet uit wat je wilt"
-wil hij neuken!
Als een man zegt:
"dit was leuk, we doen het nog een keer"
-wil hij nog een keer neuken!
Als een man zegt:
"ik bel je wel"
-belt hij je niet want hij heeft niet geneukt!
Als een man zegt:
"ik heb honger"
-wil hij eerst eten en daarna neuken!
Als een man zegt:
"ik heb wel eens mooier gehad"
-heeft hij net geneukt!
Als een man zegt:
"ik heb een leuke tijd met en zou graag willen weten wie je bent"
-is het misschien wel een softie, maar je zal niet genaaid worden...

Waarschuw beheerder
donateur
manon hahaha :respect:

Waarschuw beheerder
Mijn vriendje wil gewoon WEL een fatsoenlijke relatie :yes: p.s hij staat 8er me :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 11:33:
Mijn vriendje wil gewoon WEL een fatsoenlijke relatie p.s hij staat 8er me

Haha, vandaar dat je dat zo lief zegt :D.

Waarschuw beheerder
Is het zo moeilijk dan? O:)
Waarschuw beheerder
Nouja uhm ben 2,5 jaar single en dan zou je zeggen dat ik t dan wel zou weten wrom ik geen relatie wil.
Maar ik weet t nog steeds nie eerlijk gezegd:/

Waarschuw beheerder
Bindingsangst!! :devil:

Waarschuw beheerder
Maar je bent 20, dan is het geen schande om lekker vrijgezel te willen zijn.

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
Das waar,maar na 2,5 jaar wil je soms toch wel eens weer wat anders:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 11:40:
Haha, vandaar dat je dat zo lief zegt .

Haha ik ben gewoon lief :yes: en dat is hij ook (L)

Waarschuw beheerder
ow wat zijn ze allemaal lief.........

*kuch kuch*

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 23:21:
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?!

Een vrouw voor het leven...

Waarschuw beheerder
een meid met een hart van goud :yes: die géén misbruik maakt :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een goeie

Waarschuw beheerder
We fucken ze gewoon voordat ze ons fucken

Waarschuw beheerder
zo is dat, nepwijven allemaal, ze willen alleen die tampeloerus, nou , die kunnen ze krijgen ook
Waarschuw beheerder
LadyXtreme effe aan je foto's te zien wil jij je ook nog lang niet binden :no:

Volgens mij ben je nog niet zolang geleden gedumpt door een jongen die je heel erg leuk vond.

Je weet nooit of je gelijk een lange relatie met een bepaald persoon aangaat, dat heeft tijd nodig :yes:
Klikt het niet dan klikt het niet en er zijn ook genoeg vrouwen die zich graag voor een keertje willen missbruiken dus ach beetje een topic van niks dit:vaag:

Waarschuw beheerder
vrouwen?ze zijn niet te vertrouwen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 17:14:
vrouwen?ze zijn niet te vertrouwen

Ze zijn wel te vertrouwen alleen de meeste hebben een handleiding voor de bediening...

Waarschuw beheerder
ik heb de leukste meid van de wereld dus voor mij is het niet zo moeilijk om voor een relatie met haar te kiezen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party Peer op zaterdag 7 mei 2005 om 16:15:
Een vrouw voor het leven...

:jaja:

Alleen kom je die niet zo snel tegen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 17:19:
Alleen kom je die niet zo snel tegen

En voor je het weet glipt ze tussen je vingers door...
Waarschuw beheerder
Hehehe iets passends uit me profiel,

Iets zo graag te willen, en keer op keer nee verkocht te krijgen. En om daarna te horen dat iemand anders het wel krijgt. Het ligt niet aan jou maar aan mij, dat is wel duidelijk, alles ligt aan mij, zoek je een zondebok neem mij... Iedereen in de wereld die tegenwoordig aan principes doet, met z'n allen willen we netjes en beschaafd zijn.

Dat het zo erg met je gesteld is dat je overal wel een verborgen hint in ziet. Onbewust, onderliggend in een bericht van die andere persoon, het maakt allemaal niet uit. Hetgeen wat uitmaakt is dat ik erop in wil gaan, met volle kracht en met de volledige 100%, maar keer op keer eindigt het in teleurstelling.

Word ziek van het altijd maar geven van complimentjes aan andere mensen maar er zelf nooit een terug ontvangen van die personen. Altijd maar het standaard "Ja je bent een aardige jongen maar meer dan vrienden zit er niet in", rot op met je vrienden, vriendschap is een illusie, het is pure lust waarop mijn interesse in jou gebaseerd is.

Het draait tegenwoordig alleen nog maar in de zieke dingen in het leven, bij iedereen, zelfs als je daar niet voor uit wil komen. Iedereen is schijnheilig en gedraagt zich anders dan zoals ze willen zijn. En dat maakt mij misselijk en pisnijdig als ik , mezelf dan als de beschaafde nette jongen moet profileren. Stik er lekker in denk ik dan bij mezelf...

Waarschuw beheerder
Tsja kunne hun Ook Zegge
VROUWEN wat willen jullie nou :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 23:21:

:respect:

Klopt helemaal :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party Peer op zaterdag 7 mei 2005 om 17:24:
En voor je het weet glipt ze tussen je vingers door...

Jah weet er alles van :/

Waarschuw beheerder
vrouwen?je kan beter bier brouwen :bier: :p

Waarschuw beheerder
Haha o jawel hoor! Meer vrouwen als kerken (Y)