Partyflock

Forumonderwerp · 773186

Waarschuw beheerder
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kwil absoluut een echte relatie :yes:. Kzit nu al 12 dagen in Panama en ik moet hier nog 18 dagen zitten voordat ik weer naar Nederland vertrek. En ik realiseer me nu hoeveel mijn schatje voor me betekend en hoeveel ikvan der hou :yes:. Kmis der.... ik wil bij der zijn en alles samen doen... genieten van elke seconde dat ik bij der ben (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 19:24:
Kmis der.... ik wil bij der zijn en alles samen doen... genieten van elke seconde dat ik bij der ben

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Snoopy* op dinsdag 7 juni 2005 om 22:46:
Uitspraak van ICE_® op dinsdag 7 juni 2005 om 20:30:
Hier sluit ik me helemaal bij aan..... Knuffelen, vasthouden, samen zijn, samen dingen ondernemen... liefde..

:yeS:

Waarschuw beheerder
Ik zou ook graag willen dat mannen es gewoon zeiden wat ze dachten... Gewoon, als ze iemand alleen willen voor de sex dat ze dat zeggen en als ze iemand echt leuk vinden dat ze dan dat zeggen. lastig hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 22:27:
Ik zou ook graag willen dat mannen es gewoon zeiden wat ze dachten... Gewoon, als ze iemand alleen willen voor de sex dat ze dat zeggen en als ze iemand echt leuk vinden dat ze dan dat zeggen. lastig hoor!

doe mij zo'n vrouw...
Waarschuw beheerder
donateur

tjah....

wilde dat vrouwen ook zo zijn....

gelukkig heb ik er nu 1 die gewoon eerlijk en lief en leuk is :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 22:32:
doe mij zo'n vrouw...

ik denk dat als ze iemand heeft die gewoon zei wat die dacht dat hij gedumpt wor...

vrouwen zoeken meestal voor langere tijd...

niet allemaal maar de meesten toch wel

Waarschuw beheerder
donateur

Daar ben ik in elk geval altijd eerlijk van, ik neem zoiezo niemand voor de sex. Daar heb je hoeren voor in mijn ogen, zoiets flik ik iemand niet. Maar goed, ik heb tegen genoeg meiden gezegd wat ik dacht.. En nog maakte dat weinig verschil uit :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 01:05:
ik heb tegen genoeg meiden gezegd wat ik dacht.. En nog maakte dat weinig verschil uit

niet zomaar zeggen..

probeer het subtiel te brengen....
Waarschuw beheerder
Daar ben ik in elk geval altijd eerlijk van, ik neem zoiezo niemand voor de sex. Daar heb je hoeren voor in mijn ogen, zoiets flik ik iemand niet. Maar goed, ik heb tegen genoeg meiden gezegd wat ik dacht.. En nog maakte dat weinig verschil uit

Wow..niet helemaal mee eens
Als je eerlijk bent kun je ook gewoon goeie sex hebben,..en daar ben je niet gelijk een hoer voor
Tis me best vaak overkomen dat vrouwen mij dat vragen,..gewoon een leuke nacht hebben,..geen verplichtingen
Als je mensen respecteerd,..en daar eerlijk in bent,..kan dat best ( hoef je dus geen hoer voor te zijn):D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bananeman op donderdag 9 juni 2005 om 10:28:
Als je eerlijk bent kun je ook gewoon goeie sex hebben,..en daar ben je niet gelijk een hoer voor
Tis me best vaak overkomen dat vrouwen mij dat vragen,..gewoon een leuke nacht hebben,..geen verplichtingen
Als je mensen respecteerd,..en daar eerlijk in bent,..kan dat best ( hoef je dus geen hoer voor te zijn

Tja, mijn kijk is daar toch iets anders op. Maar goed, zo heeft iedereen zijn eigen kijk :P

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bananeman op donderdag 9 juni 2005 om 10:28:
Als je mensen respecteerd,..en daar eerlijk in bent,..kan dat best ( hoef je dus geen hoer voor te zijn)

Helemaal met je eens!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 12:07:
Maar goed, zo heeft iedereen zijn eigen kijk

:yes:
Waarschuw beheerder

Ik heb nog nooit anders gedaan,...serieus waar.
Ik snap ook niet waarom je het andewrs zou doen?

Waarschuw beheerder
Maar goed, ik heb tegen genoeg meiden gezegd wat ik dacht.. En nog maakte dat weinig verschil uit

nou nou nou
tegen mij iederegeval niej en nog steeds niej
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg nooit iets....

kan ik ook niets verkeerd zeggen :D

Waarschuw beheerder

Neeee.. das niet slim om dat te doen.
Believe me !! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 16:23:
Believe me !!

ik geloof het direct....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:18:
nou nou nou

whahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:18:
nou nou nou

Tja, wat ik denk zeg ik je vaak zat. Wat ik voel is echter een ander verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 12:27:
Als je mensen respecteerd,..en daar eerlijk in bent,..kan dat best ( hoef je dus geen hoer voor te zijn)

Ben ik het ook mee eens. Als 2 mensen nou gewoon die afspraak bij voorbaat maken, is er toch niks aan de hand!? Dan wordt er toch niemand genaaid ( figuurlijk dan;) )

Dan kun je de vergelijking met "hoeren" wel even aan de kant gooien hoor. Mensen hebben allemaal de behoefte aan sex , maar niet allemaal aan een relatie. Prima. Maar kom daar dan niet naderhand mee aanzetten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 16:23:
Believe me !! :P

Hahahaha nee inderdaad, het vermindert je kansen navenant :P

Tja dames als jullie eerlijke kerels willen dan moeten jullie de eerlijke kerels ook gewoon wat vaker een beurt gunnen (Y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 15:37:
Dan kun je de vergelijking met "hoeren" wel even aan de kant gooien hoor. Mensen hebben allemaal de behoefte aan sex , maar niet allemaal aan een relatie. Prima. Maar kom daar dan niet naderhand mee aanzetten ;)

Het blijft moeilijk hoor. Je bereikt als mens toch makkelijker wat je wilt door de ander te 'geven wat die wil' in plaats van die persoon te geven wat die wil.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sommige mannen krijgen het misschien gewoon benauwd als een vrouw meteen over vaste relaties gaat praten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op zaterdag 11 juni 2005 om 16:05:
Tja dames als jullie eerlijke kerels willen dan moeten jullie de eerlijke kerels ook gewoon wat vaker een beurt gunnen

Het komt er dan inderdaad wel op neer dat de dames op de verkeerde mannen vallen: players
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op zaterdag 11 juni 2005 om 16:05:
Je bereikt als mens toch makkelijker wat je wilt door de ander te 'geven wat die wil' in plaats van die persoon te geven wat die wil

Sorry?! Die volg ik niet helemaal ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 16:21:
Sorry?! Die volg ik niet helemaal ;)

Nou als het je er alleen om gaat sex te hebben en verder niet geinteresseerd bent in een verdere verstandhouding wat dan ook, dan speel je alsof je dat wel bent, wat de dame in kwestie ook wil dat je dat bent, terwijl ze eigenlijk nog liever had dat je gewoon eerlijk was.

Waarschuw beheerder
Ja daar gaat het hele topic over, dat dat juist zo lullig is. Maar mijn punt NET was; dat als je allebei alleen maar sex wil en geen verdere verstandhouding en je spreekt dat bij voorbaat al af, is er niks aan de hand toch?!

Waarschuw beheerder
Ik zou nog wel een echte relatie willen als ik de tijd ervoor zou hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 16:36:
Ja daar gaat het hele topic over, dat dat juist zo lullig is. Maar mijn punt NET was; dat als je allebei alleen maar sex wil en geen verdere verstandhouding en je spreekt dat bij voorbaat al af, is er niks aan de hand toch?!

Ben ik met je eens. In de ideale wereld (en als het aan mij ligt) gaat het ook zo.

Waarschuw beheerder

Maar als je als man dat (ik wil alleen sex) zou zeggen dan kan je het wel vergeten....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op zaterdag 11 juni 2005 om 17:00:
Ben ik met je eens. In de ideale wereld (en als het aan mij ligt) gaat het ook zo.

Is ook best makkelijk, maar niet voor de rest van mijn leven. Ik wil op een gegeven moment wel kindertjes enzo. En iemand die van je houd om wie je bent, en niet om je mooie holle ruggetje tijdens de sex op zijn hondjes ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:05:
Maar als je als man dat (ik wil alleen sex) zou zeggen dan kan je het wel vergeten....

Niet in elk geval hoor. Dus jij liegt mensen voor?!

Player betrapt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:08:
Niet in elk geval hoor.

Nee okay ik stel het zwart wit. Een man die alleen op sex uit is zal niet het risico nemen omdat te vertellen, want 9 van de 10 keer zal hij dan geen sex meer krijgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:11:
Een man die alleen op sex uit is zal niet het risico nemen omdat te vertellen, want 9 van de 10 keer zal hij dan geen sex meer krijgen.

Waarom niet?! Er zijn zat vrouwen die dat ook maar al te ideaal vinden hoor :d

Enne , omdat de meeste mannen bang zijn om geen sex te krijgen, gaan ze slijmerig lief doen etc?! En na het neuken dus de klap. Dan heb je dus mooi wel EN iemand voorgelogen EN iemand gekwetst. Kun je beter eerlijk van te voren zijn, weet je zeker dat je gene gezeik achteraf hebt.

Waarschuw beheerder
Player betrapt!laatste aanpassing 11 juni 2005 17:09

Haha ha :D Jij wou een eerlijke discussie, ik ken een aantal mannen die playen... die denken zo :P Natuurlijk ben ik niet zo, een relatie is toch prettig? Gezellig lekker leuk saampje dingen doen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:13:
Waarom niet?! Er zijn zat vrouwen die dat ook maar al te ideaal vinden hoor

Enne , omdat de meeste mannen bang zijn om geen sex te krijgen, gaan ze slijmerig lief doen etc?! En na het neuken dus de klap. Dan heb je dus mooi wel EN iemand voorgelogen EN iemand gekwetst. Kun je beter eerlijk van te voren zijn, weet je zeker dat je gene gezeik achteraf hebt.

Opzich heb je gelijk, maar ja de wereld is niet zo ideaal
Waarschuw beheerder
Is ook best makkelijk, maar niet voor de rest van mijn leven. Ik wil op een gegeven moment wel kindertjes enzo. En iemand die van je houd om wie je bent, en niet om je mooie holle ruggetje tijdens de sex op zijn hondjes ;)

Mooi hol ruggetje tijdens de sex op zijn hondjes? :o

Zullen we een datum en een tijd prikken dan maar? ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:16:
Opzich heb je gelijk, maar ja de wereld is niet zo ideaal

Mwah, mijn wereld wel :D
Uitspraak van Transistor Rhythm op zaterdag 11 juni 2005 om 17:18:
Mooi hol ruggetje tijdens de sex op zijn hondjes?

Zullen we een datum en een tijd prikken dan maar?

Omdat je het zo lief vraagt. Zit alleen de eerst komende 3 weekenden vol.
:[
Waarschuw beheerder
"vol"? :/

(zie je, dan zeg je wat je wilt, en dan ben je weer niet lief)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, dit weekend een verjaardag, volgende week een weekendje naar mijn papa en mama en het weekend daarop een feestje met 2 vriendinnen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:22:
Mwah, mijn wereld wel

Maar mannen zijn er toch niet eerlijk over?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op zaterdag 11 juni 2005 om 17:27:
(zie je, dan zeg je wat je wilt, en dan ben je weer niet lief)laatste aanpassing 11 juni 2005 17:28

Zie je heb ik weer gelijk :P :P
Waarschuw beheerder
Oooooh zeg dat dan, ik vond het even in de context van sex geplaatst een beetje apart om te zeggen dat je "al vol zit" :)

Maar dan bellen we nog wel over wat we over een maandje gaan doen (Y)

Waarschuw beheerder
zoiets flik ik iemand niet

Heeft niets met flikken te maken wanneer de ander ook sex wilt dacht ik zo!

Juustem!!!! :respect:

Maar een relatie zat toch vast wel komen :yes:
Ook mannen krijgen er op den duur behoefte aan!!!

Hoor van mijn vrijgezelle neven en van jongens die achter in de 20 beginnen te raken dat zij steeds meer behoefte krijgen aan een vast relatie :yes:
En hoor hun beklag over vrouwen die steeds zelfstandiger willen leven! Hahaha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:31:
Maar mannen zijn er toch niet eerlijk over?

Nee vandaar dit topic. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op zaterdag 11 juni 2005 om 17:32:
Maar dan bellen we nog wel over wat we over een maandje gaan doen

Samen naar de Playerz in EHV :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:35:
En hoor hun beklag over vrouwen die steeds zelfstandiger willen leven! Hahaha

Eigen schuld :P
Na mijn ex ben ik op mezelf gaan wonen, heb mijn eigen huis,mijn vaste baan, eigen vrienden, eigen verdiende geld,mijn eigen gereedschapskist :9 eigen auto en mijn eigen mening. Dat geef ik echt niet op voor een vent :D

Waarschuw beheerder
Vandaar is de wereld niet ideaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:37:
Vandaar is de wereld niet ideaal.

??

Eerlijkheid duurt het langst. Ik zou zeggen; ga vanavond nog stappen met een bordje om je nek "ik wil geneukt worden" En er gaat een ideale wereld voor je open :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 17:37:
Dat geef ik echt niet op voor een vent

Nee dat geloof ik ja...
Maar hoor ze ook vaak zeggen dat vrouwen die zij dan tegen komen geen relatie willen...
We vallen of op de verkeerde mannen of zij op de verkeerde vrouwen!!