Manon: Mensen zoeken altijd naar dat wat ze niet hebben.
Hoe jij het al uitdrukt...je HUNKERT naar liefde...kom op zeg!

je moet er helemaal niet zo mee bezig zijn. Gewoon genieten van wat je hebt en dan komt het vanzelf wel weer.
Deep-k, idem dito. Wat is dat nou voor onzin dat er geen meisjes te vinden zijn die graag een relatie willen? Wat is het trouwens OOK voor onzin om vrouwen die dat NIET zoeken gelijk als sletjes te classificeren?
Nogmaals, er wordt veel te veel nagedacht over de liefde. Mensen zijn maar op zoek en op zoek...wat is dat toch, de oerdrang om jezelf voort te planten ofzo?

Haha nou misschien is het dat wel, ik hoef ook geen kinderen, dat scheelt weer.
Nee echt, ik word er niet goed van. Mensen die een relatie hebben lopen altijd te mekkeren en ruzie te maken, anderen die alleen zijn lopen te mekkeren dat ze niemand hebben...
Het hoort gewoon geen drol uit te maken. Elk nadeel heb ze voordeel toch? In plaats van je zo te focussen op wat je NIET hebt denk je beter na over wat je WEL hebt. Ik heb vrienden genoeg en steek de energie die ik anders in ene relatie zou duwen nu daarin. Daar krijg ik net zo veel voldoening van hoor. Tja, ik heb niet 3x in de week sex, ik heb niemand die zelfs 's ochtends tegen me zegt dat ik de mooiste ben, ik heb geen vriendje om een kerstkado te kopen.
Dat vond ik eerst verschrikkelijk, heb heel mn leven zo'n beetje relaties gehad. Tot het je lukt de knop om te zetten en van die nadelen voordelen te maken. Je kunt met kerst ook een kado voor je beste vriendin kopen. Je kunt ook zelf 's ochtends voor de spiegel gaan staan en denken "damn wat ben je toch een lekker wijf". En neuken? Ach, Christine le Duc will do hoor, dat haal ik vanzelf ooit wel weer eens in. Beetje oppervlakkig om te denken dat dat de belangrijkste dingen in het leven zijn.
Als je zo'n open houding bent en er gewoon eens wat minder mee bezig bent komt het vanzelf wel op je pad.
Zolang het iets is dat jij nodig hebt, omdat je je alleen voelt, incompleet, zal een liefde nooit worden wat je ervan verwacht. Ie stelt te hoge eisen.
Let it be en maak het niet zo zwaar.
Je bent verdomme nog hartstikke jong! Komt vanzelf wel hoor. De meetse relaties voor je 30e gaan toch weer over. Gewoon lekker genieten van het leven en niet teveel nadenken over de liefde.