Partyflock

Forumonderwerp · 773186

Waarschuw beheerder
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja stoer gedrag.....

....maar mannen mogen hun gevoel best laten zien :yes:

graag zelfs!!!

Enne...dan merken ze dat het best fijn kan zijn...
je gevoel/warmte te delen!!!
O:)
Waarschuw beheerder
Wat een complete bullshit!

Ik toon verdomme m'n hele actieve leven al m'n gevoel/warmte, maar elke keer zijn er weer van die kutwijven die daar hartelijk misbruik van maken...

Sorry hoor, maar dan word je daar vanzelf juist wel gesloten van ja.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pffff............wat een stilte ineens......???
Waarschuw beheerder
je hebt altijd en overal uitzonderingen...

misschien vind je net als ik steeds de verkeerd :frusty:
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar dan word je daar vanzelf juist wel gesloten van ja.laatste aanpassing 11 mei 2005 15:37

:'( dat geloof ik....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanne POWERr :sweethug: op woensdag 11 mei 2005 om 15:38:
je hebt altijd en overal uitzonderingen...

misschien vind je net als ik steeds de verkeerd :frusty:

Dat weet ik eigenlijk wel zeker ja.

Ik heb in de loop der jaren vaak genoeg van (gewone) vriendinnen gehoord dat ik best een aparte gozer ben. Kijk, ik ben van mezelf al een vrij gevoelig type, en misschien heeft dat ook wel voordelen qua communicatie en het begrijpen van meiden (want ik kan idd best goed met meiden overweg). Alleen ik heb denk ik idd de pech dat ik op kutwijven val ofzo...

(en nee, ik ben verder geen watje of wat dan ook...)

Maar wat ik dan weer totaal niet snap; als ik sommige meiden zie, en wat voor klootzak ze dan als vriend hebben, die ze slaat, en als stront behandelt enz. Dat soort meiden blijven juist maar als een trouw hondje achter die klootzak aan lopen. Soms vermoed ik dan wel eens dat meiden over het algemeen toch liever een klootzak als vriend hebben dan een normaler type... of dat ze misschien niet beter verdienen
:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmm... heb je een foto voor me van jezelf? :P
Waarschuw beheerder
Okay, even serieus; welke man wil tegenwoordig nog een ECHTE relatie!? :)

ik:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buck Fuddy op woensdag 11 mei 2005 om 15:43:
Ik heb in de loop der jaren vaak genoeg van (gewone) vriendinnen gehoord dat ik best een aparte gozer ben. Kijk, ik ben van mezelf al een vrij gevoelig type, en misschien heeft dat ook wel voordelen qua communicatie en het begrijpen van meiden (want ik kan idd best goed met meiden overweg). Alleen ik heb denk ik idd de pech dat ik op kutwijven val ofzo...

(en nee, ik ben verder geen watje of wat dan ook...)

Maar wat ik dan weer totaal niet snap; als ik sommige meiden zie, en wat voor klootzak ze dan als vriend hebben, die ze slaat, en als stront behandelt enz. Dat soort meiden blijven juist maar als een trouw hondje achter die klootzak aan lopen. Soms vermoed ik dan wel eens dat meiden over het algemeen toch liever een klootzak als vriend hebben dan een normaler type... of dat ze misschien niet beter verdienen

wauw....:D goed gesproken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buck Fuddy op woensdag 11 mei 2005 om 15:43:

Klopt...ken meerdere van zulke gevallen...
vriendinnen die zich zelfs laten slaan door hun vriend en nog als een hondje er achter aan lopen :frusty:
Inderdaad onbegrijpelijk :s:S:S

Waarschuw beheerder
Precies ja...
Als een jongen lief voor ze is en aandacht aan ze besteden kijken ze er min of meer niet naar om :no:

In sommige gevallen is het ook wel zo dat een jongen niet te kwijliger over moet komen :no:
Dan heb ik ook sneller iets van: Laat maar!

Maar gewoon op een leuke manier met je omgaan gecombineerd met lief zijn!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 16:18:
Precies ja...
Als een jongen lief voor ze is en aandacht aan ze besteden kijken ze er min of meer niet naar om

ja en leg mij dan is uit hoe dat komt :s

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 16:18:
In sommige gevallen is het ook wel zo dat een jongen niet te kwijliger over moet komen

Tuurlijk niet hij moet niet alleen ja en amen zeggen dan loopt een meid ook zo weg.
Je moet er wel tegenin durven gaan, maar niet te ver gaan
Waarschuw beheerder
Precies ja...
Als een jongen lief voor ze is en aandacht aan ze besteden kijken ze er min of meer niet naar om

Helaas berusten deze beelden op werkelijkheid.
;)

Kwijlerig zijn is idd ook teveel van het andere uiterste, of iemand die echt een teer watje is en helemaal niks kan hebben (of bij het minst geringste al gaat huilen). Of iemand die coooonstant bij je blijft plakken. Daar zou ik zelf ook gek van worden ja...

Hmmm... heb je een foto voor me van jezelf? :P

Sorry, ik blijf liever zo anoniem mogelijk onder deze account ;)

Waarschuw beheerder
ja dat is nog eens een punt zelfs voor een heel nieuw topic....vrouwen kicken gewoon op zulke gasten en daarna iedere man de schuld geven dat ze zo zijn...oh oh oh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 16:22:
ja en leg mij dan is uit hoe dat komt

Tsja... Moeilijk uit te leggen...
Heb er zelf weinig last van hoor :yes:

Als een jongen ineens afstand neemt of zich vreemd gaat gedragen...
Nou ajuus dan maar! (ok niet in alle gevallen, maar vaak wel)

Ik heb geen zin in die spelletjes er omheen, snappie?
Word je alleen maar onzeker van!
Hoe moeilijk het ook is... Gewoon eerlijk zijn :yes:

Ben ik lang ook niet altijd hoor, want denk dat de meesten bang zijn zich te kwetsbaar op te stellen...
Maar dan gaat het juist vaak fout!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk niet hij moet niet alleen ja en amen zeggen dan loopt een meid ook zo weg. Je moet er wel tegenin durven gaan, maar niet te ver gaan

Absoluut mee eens... Af en toe een beetje spanning in de keet is wel zo relaxed. Anders is het ook doodsaai.

Zo nu en dan effe een beetje gekibbel of geruzie is gewoon nodig... daarnaast is er geen betere sex dan goedmaaksex
;) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 16:27:
Ik heb geen zin in die spelletjes er omheen, snappie?
Word je alleen maar onzeker van!
Hoe moeilijk het ook is... Gewoon eerlijk zijn

Ja want ze zeggen niet voor niks eerlijkheid duurt het langst.
Maar als je mensen onzeker gaat maken, vaak gaan ze dan als hondje achter je aan lopen (als ze je niet kwijt willen), maar denk niet dat je daar echt veel mee opschiet.
Iedereen speelt wel eens een spelletje, maar het moet wel leuk blijven :yes:

Uitspraak van Buck Fuddy op woensdag 11 mei 2005 om 16:28:
Zo nu en dan effe een beetje gekibbel of geruzie is gewoon nodig... daarnaast is er geen betere sex dan goedmaaksex

Hehe kijk dat vindt ik dan ook wel weer :P ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 16:30:
Maar als je mensen onzeker gaat maken, vaak gaan ze dan als hondje achter je aan lopen

Inderdaad... Omdat ze je dan misschien het gevoel geven minder te zijn...
Maar das volgens mij vaak uit onzekerheid van de persoon zelf...
Maar moeilijk om dat gedrag altijd juist juist te beordelen :yes:
Gebeurt te vaak zo, maar juist dan gaat het vaak fout...
Je weet niet meer te verwachten hoe of wat en daar dan juist op te reageren....

Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 16:30:
maar denk niet dat je daar echt veel mee opschiet

Denk dus ook van niet...
Denk dat het zich daardoor op een hele andere manier zal gaan ontwikkelijk, die bijna altijd negatief zal uitpakken...

Wel jammer hoor :yes:
Heb het een tijd geleden een keer meegemaakt... en daardoor is het helaas fout gelopen... Is uiteindelijk wel beter geweest...
Maar als er vanaf het begin goede communicatie was geweest had het misschien niet eens zo hoeven lopen :no: :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 16:36:
Heb het een tijd geleden een keer meegemaakt... en daardoor is het helaas fout gelopen... Is uiteindelijk wel beter geweest...
Maar als er vanaf het begin goede communicatie was geweest had het misschien niet eens zo hoeven lopen

Iedereen heeft het lijkt wel eens meegemaakt, ik heb wel eens een keer gehad dat er iemand als een hondje achter me aan liep, maar geloof me ik vind dat geen pretje. Doe mij maar gewoon iemand die er eens vol tegenin gaat en niet achter me aanloopt.
Als ik iets niet wil en zij wil het wel moet ze het zeggen anders heb je er ook niks aan :no:
Waarschuw beheerder
hoi wil echt wel relatie,maar ja de ware nog steeds nie gevonden,kijk ook eens op mij pf dan vrouwen,groetjes gabberfrank.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Inderdaad moet de persoon niet als een hondje achter je aan lopen :no:
En moet ook niet het idee hebben dat hij zich zo tegenover iedere meid gedraagd...
Helaas is dit bij de meeste wel het geval :yes:

Maar zoals in een ander topic aangegeven in het ene combinatie van veel kleine dingen allemaal....
Waarschuw beheerder
Ja hij in jou geval en zij in mijn geval moeten je anders behandelen dan ze andere mensen doen. Als ze hetzelfde doen als bij iedereen heb je er ook niks aan, dan ben je niet speciaal :no:

Ja het is altijd een combinatie van kleine dingen, en ten tweede moet het ook nog gewoon klikken al kun je nog zo zijn als de ander graag wil ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 16:54:
Ja hij in jou geval en zij in mijn geval moeten je anders behandelen dan ze andere mensen doen. Als ze hetzelfde doen als bij iedereen heb je er ook niks aan, dan ben je niet speciaal

Juustem... En dat kan je vrij snel doorhebben :yes:

Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 16:54:
Ja het is altijd een combinatie van kleine dingen, en ten tweede moet het ook nog gewoon klikken al kun je nog zo zijn als de ander graag wil

Nog een keer Juustem!
Waarschuw beheerder
go ik heb 2x gelijk komt niet vaak voor :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 17:04:
go ik heb 2x gelijk komt niet vaak voor

Nou minpuntje:

Een man die als de ideale man klikt zou het nooit kunnen zijn :P Zijn ze namelijk op getrained... Wetend wat te moeten zeggen :P
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
Waarschuw beheerder
ehhhmm... weet ff nix om op te reageren. ;-p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 17:05:
Nou minpuntje:

Een man die als de ideale man klikt zou het nooit kunnen zijn Zijn ze namelijk op getrained... Wetend wat te moeten zeggen

dat kan wel waar zijn wat je zegt maar dat moet nog wel bewezen worden :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LeroyHR op woensdag 11 mei 2005 om 17:07:
ehhhmm... weet ff nix om op te reageren

Is het zo rampzalig wat ik er neer gezet heb :(

Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 17:08:
dat kan wel waar zijn wat je zegt maar dat moet nog wel bewezen worden

Das waar ja....
Maar mijn hartje kan die teleurstellingen niet blijven verwerken hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Okay, even serieus; welke man wil tegenwoordig nog een ECHTE relatie!? :)

ik heb relatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 17:09:
Maar mijn hartje kan die teleurstellingen niet blijven verwerken hoor

Haha nee dan ben je tegen je 30ste er helemaal geweest.
Maar ik zeg niet altijd wat het beste is ik zeg gewoon wat ik denk en dat is nog altijd het aller belangrijkste volgens mij :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 17:12:
Maar ik zeg niet altijd wat het beste is ik zeg gewoon wat ik denk en dat is nog altijd het aller belangrijkste volgens mij

Das zeker het belangrijkste...
Je kan wel zeggen waarvan je denkt dat het juist is...
Maar je moet zeggen wat jij juist vind :yes: (Y)

Anders ga je iets ontwikkeling wat niet realistisch is omdat het niet basseerd op de werkelijkheid...
Is het in het begin misschien allemaal leuk, aardig en misschien zelfs geweldig...
Maar hoe lang houd dit dat stand? En hoe snel zal het zich op een negatieve manier gaan ontwikkelen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 17:17:
Anders ga je iets ontwikkeling wat niet realistisch is omdat het niet basseerd op de werkelijkheid...
Is het in het begin misschien allemaal leuk, aardig en misschien zelfs geweldig...
Maar hoe lang houd dit dat stand? En hoe snel zal het zich op een negatieve manier gaan ontwikkelen?

Als je niet zegt wat je denkt, maar zegt wat het beste is dan verraadt je het op een gegeven moment vanzelf wel een keer met bepaalde uitspraken.
Hoe lang het stand houdt is niet te zeggen, maar vroeg of laat komen ze er achter dat je liegt en dan ben je het haasje en dan kun je je leuke geplande toekomst wel vergeten denk ik.
Het wordt alleen maar negatiever als ze argwaan gaan krijgen dat je niet zegt wat je denkt en ik denk dat het dan gewoon snel afgelopen is!!

Waarschuw beheerder
Precies...
Daarom is het wel zo fijna als de ander eerlijk tegen je in...
En je hoeft niet meteen 100% eerlikj te zijn over wat je denkt en wat je voelt...
Moet ook een beetje spannend blijven :yes: Dat hoort er wel bij...
Maar niet die spelletjes eromheen, want zo krijg je inderdaad argwaan wat het er dus niet beter op maakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 17:23:
Precies...
Daarom is het wel zo fijna als de ander eerlijk tegen je in...
En je hoeft niet meteen 100% eerlikj te zijn over wat je denkt en wat je voelt...
Moet ook een beetje spannend blijven Dat hoort er wel bij...
Maar niet die spelletjes eromheen, want zo krijg je inderdaad argwaan wat het er dus niet beter op maakt!

Tuurlijk 100% eerlijkheid is er denk ik ook nooit, je houdt je altijd wel iets in met iets zeggen als je weet dat het pijn doet of niet goed zou vallen.
En spanning in een relatie zorgt er juist voor dat de relatie langer duurt :yes:
Spelletjes spelen is leuk, maar je moet wel weten op welke manier en welke spelletjes leuk zijn om te doen...
Waarschuw beheerder
donateur
eerlijk duurt het langst

als je eerlijk bent duurt je relatie ook langer...

als je niet eerlijk bent is er altijd wel iets waardoor je jezelf verraadt en waardoor het erger is dan wanneer je gewoon eerlijk bent geweest...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 17:25:
Spelletjes spelen is leuk, maar je moet wel weten op welke manier en welke spelletjes leuk zijn om te doen...

Inderdaad maar erg moeilijk...
En zeg zelf: We doen het allemaal...
Waarom: Hoogst waarschijnlijk uit onzekerheid :yes:

En het mooie is: weet het hier wel allemaal neer te zetten,
maar het is vaak een ramp bij me hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 17:29:

ik weet hoe het voelt
Waarschuw beheerder

Helemaal mee eens. Praten is wel de basis van een goeie relatie. Zoals opkroppen creërd frustratie, irritatie, en vanaf dat momet komt het factortje overspel ook om de hoek kijken. Zeg maar een uitvluchting omdat je huidige relatie niet boter. (heej, volgens mij is dit een ander topic...)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 17:25:

Waarom: Hoogst waarschijnlijk uit onzekerheid

tuurlijk doen we het het is leuk... maar soms ken je er weleens iemand flink mee kwetse das zo jammer
Waarschuw beheerder
Waarom: Hoogst waarschijnlijk uit onzekerheid

ja spelletjes spelen gaat ook wel eens fout, maar je moet in een relatie geven en nemen en ook als er iets fout gaat moet je dat kunnen hebben!!

Haha spelletjes spelen ben ik wel goed in hoor lekker uitdagen en zo, maar het is ook wel een niet goed afgelopen :S

Jah klopt iedereen doet het :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
spelletjes :yes:

strippoker
stripstratego
en gewoon strippen natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
Mooi iedereen hetkent het :yes:
Waarom is het dan nog steeds zo moeilijk?

En als mannen en vrouwen het hier bevestigen
waanrom snappen ze het beide dan nog niet?

Okay... mannen handelen en praten (als ze dat uberhaupt doen :P ) toch anders...

Maar ben ff boodschappen doen...
Waarschuw beheerder
Ach iedereen herkent het maar het in praktijk brengen is vaak nog wel weer een stukje moeilijker hè :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 17:43:
Maar ben ff boodschappen doen...

ja ik ben toch ff eten en daarna squashe misschien later vanavond nog ff online ligt er aan.

(K)
Waarschuw beheerder
Weet je wat het probleem gewoon is, teveel vrouwen hebben een te laag zelfbeeld en die storten zich ook steeds in de verkeerde relaties. Beter negatieve aandacht dan helemaal geen aandacht.

On the other hand...je zoekt toch ook een beetje spanning.

D'r lopen echt genoeg mannen rond die ontzettend aardig zijn, maar dat zijn vaak van die mannen met een soort Jezus-syndroom. Zo van "ik help je, ik ontferm me over je"...dat worden dan goede vrienden van je. En zich maar afvragen hoe het toch komt dat alle meiden alleen maar goede vrienden willen zijn....:D

Er zullen vast vrouwen zijn die juist heel erg op zoek zijn naar zo'n man, maar er zijn ook dames die liever een iets pittiger typje willen. Zo werkt het nu eenmaal.

Iedereen is anders. Iedereen heeft dus een andere smaak en op elk potje past een dekseltje.

Waarschuw beheerder
(y) goed gezien,ik ben vaak te goed voor meiden,maar ja laat me ook nie misbruiken ofzow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 11 mei 2005 om 18:18:
Weet je wat het probleem gewoon is, teveel vrouwen hebben een te laag zelfbeeld en die storten zich ook steeds in de verkeerde relaties. Beter negatieve aandacht dan helemaal geen aandacht.

Dit kan nog wel eens het probleem zijn, liever negatieve aandacht dan geen aandacht. Ik vind het goed gesproken, maar denk toch dat dat altijd zo zal blijven..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 17:45:
Ach iedereen herkent het maar het in praktijk brengen is vaak nog wel weer een stukje moeilijker hè

Inderdaad...
Als zich geen dergelijke situatie voordoet is er makkelijk over te praten, maar wanneer je jezelf in zo'n situatie bevindt... Tsja... Dan bengint de ellende!

Beter negatieve aandacht dan helemaal geen aandacht.

Daar gaat voor mij gelukkig niet op,
maar weet dat dat bij sommige wel het geval is :yes:

On the other hand...je zoekt toch ook een beetje spanning.

:yes:

Iedereen is anders. Iedereen heeft dus een andere smaak en op elk potje past een dekseltje.

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 18:42:
Inderdaad...
Als zich geen dergelijke situatie voordoet is er makkelijk over te praten, maar wanneer je jezelf in zo'n situatie bevindt... Tsja... Dan bengint de ellende!

Ja want iedereen weet bijna hoe het moet en hoe het hoort, maar het uitvoeren gaat maar bij weinig mensen zoals ze het zichzelf voorstellen.
Dat is het moeilijke aan het leven niks gaat zoals je het zelf wil!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op woensdag 11 mei 2005 om 18:44:
Ja want iedereen weet bijna hoe het moet en hoe het hoort, maar het uitvoeren gaat maar bij weinig mensen zoals ze het zichzelf voorstellen.

Aan de ene kant best vreemd, maar aan de andere kant juist ook weer niet...

En wat vaak het mooie is...
Ben wel eens gek geweest op iemand en is het begin is er dan steeds sprake van onzekerheid en spanning... blablabla..

En wanneer duidelijk is wat je voor elkaar voelt en die bevestiging is er... Dus spanning weg...
Vind ik het jammer dat je die fase al voorbij bent...

Het is dus ook nooit goed he haha :P