Partyflock

Forumonderwerp · 772721
Gister jumpforce one geweest.

Echt een puik feessie, maar wel druk.Dj's waren top alleen het geluid stond niet echt zo hard maar volgens mij is dit altijd in highstreet.

zijn er nog meer mensen naar dit feest geweest.
Echt waardeloos, we waren er om 22:30 toen was het te doen.
Een DJ die hitjes draaide en niet kon mixen :s maar we hadden de ruimte.

Later was het zo druk dat je je nieteens kon bewegen..
Marcky draaide goed maar daar had je gewoon niks aan je ergerde je telkens aan de drukte.
En het had zo'n leuke avond kunnen zijn. :/

Geen Highstreet meer voor mij.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest Arteta
ja was wel oké feest
een dj die niet kan mixxen in het begin maar de muziek was verder (y)

mooie afsluiter van ons om kwart over 4
zeker mooie afsluiter ;)

om 5 uur eruitgertapt :gaap:
er werdt volgens mij ook nog gevochten want ik zeg in eens allemaal glazen vliegen

veel te druk maar en muziek stond veel te zacht maar na 3 uur was het wel te doen was een stuk minder druk:jaja:

en het was idd vechten ja in de hoek boven;)
er werdt volgens mij ook nog gevochten want ik zeg in eens allemaal glazen vliegen

misschien was ik dat rechts onderaan de trap, iemand gaf me zomaar n klap :S heb n glas op ze kop geslage

altijd da vechten:S
dat hoort er niet bij op zo'n avond:jaja:
denk het niet
wij zijn om 4 uur weggegaan
en jij bent er om 5 uur uitgegooid
Uitspraak van Alpha X op donderdag 5 mei 2005 om 16:49:

Bij de WC's? Dat heb ik net gemist toen ik stond te pissen. M'n vriendin stond er zowat middenin zei ze
neej rechts. daar onderaan de trap

Mwa ik had er meer van verwacht, de muziek en het hele sfeertje was wel oke, alleen die drukte he. NIET NORMAAL, echt een mierenhoop daar binnen. Geluid mocht ook wel wat harder. Ben om 4.00 vertrokken vooral vanwege die drukte. Next time gewoon voorverkoop met kaarten zodat je een beetje normaal kunt *jumpen* ;)

wij ware om half 1 al weer weg gegaan , vond et te druk , we zijn maar weer als gewoonlijk naar the site gegaan. stukke beter!
Nah dat we er om 5 uur uitgetrapt werden vond ik ook weer zo zo
wat een *&^^*&^%$#$#$#@ belgen zeg
maaja verder was het wel oké
Ik vraag me af of t wel Belgen waren die ineens zo begonnen te meppen, en geen Nederlanders.. Want normaal gesproken zijn die Belgjes juist super vredelievend, als je tegen iemand opbotst zeggen ze meteen pardon en bieden ze soms zelfs een drankje aan! Dus denk eerder dat t misschien toch Nederlanders waren.. Weet ook niet.. Twas iig wel erg raar want de sfeer was juist perfect ondanks de enorme drukte, dus ja waardoor dit ineens allemaal gebeurde?! :s
Muziek was geweldig maar t volume mocht idd wel wat harder ;)
laatste aanpassing

haha ok daar ga ik weer hoor ;)

Geen Highstreet meer voor mij.

Zonde als ik dat lees... want is echt een super tent...

Volgens mij zijn er meer gevechten geweest als ik dit lees:
en het was idd vechten ja in de hoek boven

rechts onderaan de trap

Bij de WC's?

Wel zonde... want normaal gezien is dat echt niet zo...

Nah dat we er om 5 uur uitgetrapt werden vond ik ook weer zo zo
wat een *&^^*&^%$#$#$#@ belgen zeg

Ja maar ja als het niet gebeurt, blijft er rottigheid!!! Dus ja ruzie, dan wordt je verwijderd (schuldig of niet!)

Geluid mocht ook wel wat harder

Muziek was geweldig maar t volume mocht idd wel wat harder

Zijn jullie DOOF :O haha nee maar ok... in vergelijking met sommige andere discotheken snap ik dat je het geluid wat zacht vond...

Verder mij mening:
Druk, maar heeeeeeeel gezellig :D:D:D

Hebben ze in belgie nog geen regels kwa mensen?? Jezus... ze laten echt gewoon iedereen binnen. Gelukkig waren we vroeg, goeie plekken dus!! Muziek was ook toppie!!
T was gewoon een half uur trekken en duwen voor je bij de wc was :O!! Beetje jammer!!

hebben ze in Nederland nog niet geleerd om is een keer NIET te zeiken en iets is een keer positief te zien??? het was gezellig toch???

Nee wij moeten altijd wat te zeiken hebben :yes: t was toch ook te druk of wilde je beweren van niet dan??? En al die keine ^&*^&* mensen willen allemaal vooraan staan en lopen constant te douwen sorry or...

ach het is net zo gezellig als je het zelf maakt!!
Het was druk ja... maar daardoor is mijn avond echt niet verpest hoor!!!

De mensheid moet eens leren wat meer op zichzelf te letten ipv op een ander!!!

Hahaha daar heb je wel gelijk in!! En ik heb me ook wel vermaakt... maar ik denk dan bij mezelf dat ze gewoon kaartverkoop moeten doen ofzo, kaarten op = uitverkocht. Want op een gegeven moment wil je dansen maar loop je meer tegen iedereen aan te rijden... das dan toch minder leuk zeg maar?? Tis een leer voor de volgende x... zo bedoel ik t dan goed :)

haha nu breng je het idd anders ;)

ennuh kaartverkoop.. daar zal highstreet denk nooit aan beginnen!!en waar moeten die kaarten dan gekocht worden??? highstreet zelf??? dat werkt gewoon niet!

ticketbox ofzo :) kunnen vast wat regelen... kan overal dus wrom daar niet :)
Tja idd tzou beter zijn maar idd waar moet voorverkoop dan plaatsvinden..
Maar ik had echt niet verwacht dat Highstreet zo groot nog zou zijn, viel me echt 100% mee! En tja twas idd gewoon veel te druk, maar heb wel een leuke en gezellige avond gehad, zeker dankzij t leuke groepje, he Moongirl? ;)

ticketbox... tja... en de belgen dan??

ik denk gewoon niet dat zoiets voor highstreet werkt...

En vaste klanten zullen het ook zeker niet op prijs stellen zoiets!

@ minicooper: dat is een ding wat zeker is ;)
laatste aanpassing

Highstreet is echt geen supertent hoor, voor 16jarigen is het wel leuk ja ;)

Als je er op een normale zaterdagavond komt hoor je minstens 4 keer een benni benassi nummer voorbij komen, de muziek is totaal niet vernieuwend. De dj leunt vooral op oudere bekende nummers die het goed hebben gedaan.

Vrijdagsavonds gaat het nog wel, dan draaien ze ietsje harder (en wat meer techno).

Die discotheek zit zeker voor de helft vol met mensen die nog maar pas van hun pappies en mammies uit mogen gaan, en na 3 uur wordt het vaak dus ook al een stuk minder druk.

Als er echt nergens anders iets leuks te doen is gaan we soms naar HS, maar er zijn véél betere discotheken in belgië. Je moet er alleen ietsje langer voor rijden...

to Erik_22:
Ik denk dat het hier allereerst te maken heeft met jou muzieksmaak... als je niet van de muziek houdt, dan snap ik dat je het al minder leuk vind!!!

De leeftijd is op zaterdag inderdaad vrij jong (16 jaar)
Op vrijdag is dit heel anders...

Maar highstreet is wel de enige tent waar ik al vanaf men 16e kom... en waar ik echt jaren iedere zaterdag kwam! Nou er is nog geen andere discotheek waarbij ik dat zo heb kunne doen... omdat het anders altijd gaat vervelen na een tijdje!!!

Nu kom ik er idd niet zoveel meer, ivm leeftijd en de vaste mensen die ik er ken er niet meer zoveel komen! Ook heb ik nu de mogelijkheden ergens anders heen te gaan en te kijken met andere muziekstijlen dan in highstreet!

Maar highstreet is zeker een top tent met een hele aparte sfeer, die ik eigenlijk nergens anders ben tegen gekomen!!!

Ik kan wel begrijpen dat jij highstreet een top tent vindt met een aparte sfeer, maar dat zegt misschien meer over de discotheken waar jij bent geweest :)
Het is ook wel zo dat als je er echt elke week heengaat dat je er dan ook veel mensen leert kennen waardoor het weer gezelliger wordt.
Maar er zijn in belgië zoveel discotheken die er mooier uitzien, leuker publiek hebben enz.

Waar hebben we het eigenlijk over, ieder heeft zijn eigen smaak en daar valt niet over te twisten..

zoals moongirl t eerder al zei, tis zo gezellig als je t zelf maakt natuurlijk... ik ben een hopper :P ga overal wel een x naar toe :) dan blijft het altijd leuk en vernieuwend...

Dat is ook mijn tactiek hehe :)
Die belgen maken hun reputatie wel waar he...

Detectiepoortjes bij de ingang tegen wapens etc en dan gewoon overal glazen hebben staan 8)

Die poortjes staan er ook maar voor de sier hoor.. Een tijdje terug zaten er nog een aansteker, kleingeld en sleutels in mijn broekzak en hij ging niet eens af :)

moet toch net echt lijken :P!!

maar dat zegt misschien meer over de discotheken waar jij bent geweest :)

Nah ik heb toch al redelijk wat discotheken gezien hoor... dus nu geen onzin praten aub!

Als ik me ergens veilig voel qua beveiliging is het wel in highstreet! Het is ook nooit goed...

Als je naar een discotheek gaat waar ze nix aan veiligheidsmaatregelen hebben is het ook niet goed... hebben ze het wel ergens, wordt DAT weer afgekraakt *zucht*
Haha er is idd altijd wel wat te vinden om iets af te kraken, maar t gaat erom dat je t naar je zin hebt, en dat heb je meestal toch voor een groot deel wel zelf in de hand!

@ Erik_22: noem eens wat discotheken dan? Vroeger de Zillion dat was pas mooi, en Club X in Wuustwezel mocht er ook wezen! :yes:

De zillion was fantastisch ja!
In België vind ik verder de Versuz zwaar oke, Carré vind ik ook heel leuk al ga ik daar niet heen voor de muziek :) , en Sotto's en Kokorico hebben ook wel leuke avonden. De BBC ziet er tegenwoordig ook wel vet uit na de verbouwing, maar ik ben daar sindsdien nog maar 1 x geweest dus daar kan ik niet veel zinnigs over zeggen.

De ouwe Club X is eigenlijk nét voor mijn tijd haha

Als je trouwens van progressive/trance houdt moet je dj Fou (ex-resident & eigenaar zillion) in de gaten houden, die draait regelmatig in verschillende discotheken in België. Een avondje met Fou is altijd vet 8)
laatste aanpassing
Jammer van het jeugdig haantjes publiek.

muziek: Uber en idd jammer van de drukte maar dat was om 2uur ook weer voorbij dankzij jeugdig haantjes publiek.
Carre vind ik qua indeling enzo wel mooi, maar wat een baggermuziek!
Sotto's wil ik al heeeeel lang een x heen, veel goeie dingen over gehoord. Kokorico tja ik weet niet..
Versuz ben ik jaren geleden eens geweest maar vond t echt helemaal nix toen.
BBC is zeker mooi ja, maar ik hoorde dat sinds Verstraten er weer uit is de tent voor geen meter meer loopt.. :S

Nee hou niet zo van progressive/trance maar meer van de hardere stylen: jump/retro/hardhouse/hardcore ;)
Fou ken ik niet trouwens..
waren IDD Nederlanders maar goed
maakt niet uit
vond Highstreet wel wat aan de kleine kant
Misschien wel geod idee voor verkoop
Ticketbox voor Nl-ers
en je heb tog ook wel zoiets in België?!

muziek te zacht en een kutsfeer maar voor de rest:jaja:

Dj Fou = verstraeten :)

In de zillion draaiden ze wel trance trouwens 8)
laatste aanpassing
geluid stond IDD zacht !
1 keer gooide MArcky em open
maar binnen no time wastie weer op ze oude niveau
beetje jammer
vind tog dat je die bass best wel een beetje mag voelen

idd 1xtje was tie wat harder mja

ik DENK dat het niet harder mocht vanuit highstreet...
want marcky en bjorno ook, hebben normaal gezien geen problemen met de boel op te draaien hoor!!

(en de rest ook niet volgens mij)

zeikerdje:P

haha hagenees:P
Ja was wel erg jammer van het geluid.. Maar de muziek was wel super hoor!
Hmm ik vind Highstreet helemaaaaaal niet klein, maar ja wat heb ik voor vergelijking he met die kleine discotheekjes in Zeeland :P

Ow Fou=verstraeten haha dat verklaart een hoop!
Ja in Zillion was Trance leuk, maar ja dat was Zillion, in Zillion was alles geweldig! :yes: