Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 23:49:jij ben wel een man toch?
net nog wel ,totdat het over bonnie st claire ging toen is ie geschrokken , ben 'm nu aan het lokken met frolic's enzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 23:55:maar je had ook mijn profiel kunnen bekijken dan had je gezien dat ik een vrouw ben
ga ik even doen , ik ben nog niet zo lang actief op PF ,mocht nooit van me moeder omdat er veel pedo's op i-net zitten zegt ze
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 23:59:hahahahahaha nee hoor een slap hangertje
doe eens een foto sturen ofzo ,heb die van je vriend al gezien en die stond er behoorlijk freaky bij
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 00:04:dan heb je mij toch ook gezien?????
mijn vriend de freak ja echt kick
weet niet maar ik heb alleen je vriend gezien , bij ouw profiel verscheen geen foto
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 00:11:ooohh doe je ook mee gezellig de groeps chat hahaha
ik ben niet zo van het groepsgebeuren
althans zodra er een vent bij komt haak ik af
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 00:15:zeker mijn vriendinnetje
dat mag duidelijk zijn ja
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 00:16:dat mag duidelijk zijn ja
date regelen ????
en'g
zeg maar gerust spuug lelijk
eerst foto
zeg maar gerust spuug lelijk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 00:21:als je je toch verveelt
eerst foto