da renzo zeg dan eens eerlijk wat zoek jij in een vrouw?
Misschien kunnen we ervaringen uitwisselen
Ook geen verkeerd lijstje mag ik wel zeggen, haha!
is trouw, sensueel, hartstochtelijk, liefdevol, erotisch, verleidend, sterk, stil, gaat voor mij door het vuur, heeft humor, romantisch, behulpzaam, sociaal, mag er best leuk uitzien heeft een leuke baan met veel vrije tijd, houdt van reizen, kan goed dansen, is funny, kan goed koken, houdt van uitgaan, heeft mooie pretoogjes,atletisch figuurmaar geen bodybuilder, rookt liever niet anders moet hij het buiten doen, mag best beetje experimenteel zijn, leuke kledingsmaak, verzorgd uiterlijk,.... wordt vervolgdlaatste aanpassing 4 mei 2005 22:23
> >HOW TO IMPRESS A WOMAN
> >Compliment her,
> >respect her,
> >honor her,
> >cuddle her,
> >kiss her, caress her,
> >love her, stroke her,
> >tease her,
> >comfort her,
> >protect her,
> >hug her,
> >hold her,
> >spend money on her,
> >wine and dine her,
> >buy things for her,
> >listen to her,
> >care for her,
> >stand by her,
> >support her,
> >hold her,
> >go to the ends of the Earth for her
heb je haar ook weer met haar abnormale eisen
is trouw, sensueel, hartstochtelijk, liefdevol, erotisch, verleidend, sterk, stil, gaat voor mij door het vuur, heeft humor, romantisch, behulpzaam, sociaal, mag er best leuk uitzien heeft een leuke baan met veel vrije tijd, houdt van reizen, kan goed dansen, is funny, kan goed koken, houdt van uitgaan, heeft mooie pretoogjes,atletisch figuurmaar geen bodybuilder, rookt liever niet anders moet hij het buiten doen, mag best beetje experimenteel zijn, leuke kledingsmaak, verzorgd uiterlijk,.... wordt vervolgd
nu ik het gelezen heb wat een waslijst maar valt idd wel mee
en zo is het, zonder zelfvertrouwen, weinig uitstraling
dat bedoel ik
neeh serieus had het eerst helemaal niet gelezen maar wel erg veel reacties dat het wel mee viel dus ook maar ff lezen
Vrouwen hebben over het algemeen best een verlanglijstje(sommige een hele waslijst). Meestal stellen ze die bij wanneer ze iemand ontmoeten die ze heel leuk vinden. En er zijn zelfs vrouwen die na verloop van tijd geen eisen meer stellen aan een man waar ze mee gaan. Liefde maakt blind, soms erg blind.
C, het is goed dat je een verlanglijstje hebt alleen laat je er niet te veel door leiden. Veel vrouwen die nooit de "ware" zij tegengekomen hadden een waslijst!
maar sta ik nog wel bovenaan dan
is trouw, sensueel, hartstochtelijk, liefdevol, erotisch, verleidend, sterk, stil, gaat voor mij door het vuur, heeft humor, romantisch, behulpzaam, sociaal, mag er best leuk uitzien heeft een leuke baan met veel vrije tijd, houdt van reizen, kan goed dansen, is funny, kan goed koken, houdt van uitgaan, heeft mooie pretoogjes,atletisch figuurmaar geen bodybuilder, rookt liever niet anders moet hij het buiten doen, mag best beetje experimenteel zijn, leuke kledingsmaak, verzorgd uiterlijk,.... wordt vervolgdlaatste aanpassing 4 mei 2005 22:23
ja sorry was even afwezig maar riepen jullie mij.....
De meeste vrouwen zoeken een man die ze
Uitspraak van Chris*Soest op donderdag 5 mei 2005 om 00:40:
De meeste vrouwen zoeken een man die ze:
A weinig aandacht geeft
B ze van tijd tot tijd in elkaar timmert
C vreemd gaat
Geen probleem!
Uuuhhh ik denk dit: trouw, lief, grappig, romantisch, gevoelig, knap, verzorgt, goed met andere kunnen omgaan, haar nemen zoals ze is, hij moet goed kunnen luisteren en ook goede advisen kunnen geven, hij moet haar de aandacht geven die ze nodig heeft, en dagelijks eventjes bellen al is et maar heel even om te kijken hoe haar dag geweest is, hij moet goed kunnen koken, zijn sex moet goed zijn, hij moet goed kunnen opruimen, hij moet et huishouden mee kunnen doen, hij moet haar niet haar problemen zelf laten oplossen tenminste als ze iemand nodig heeft zal je bij haar moeten zijn.
Dat ze bij je kan uithuilen, hij moet haar blij kunnen maken op momenten dat ze et nodig heeft. Hij moet ook nog een goede kleding smaak hebben en openstaan voor nieuwe dingen. En de adviezen van haar aannemen en proberen ook al vind je et niks (dan heb ik et over kleding adviesen of andere dingen waar je jezelf niet mee voorschut zet of je eigen pijn mee doet gewoon normale dingen)
Uuuhhh ik denk dit: trouw, lief, grappig, romantisch, gevoelig, knap, verzorgt, goed met andere kunnen omgaan, haar nemen zoals ze is, hij moet goed kunnen luisteren en ook goede advisen kunnen geven, hij moet haar de aandacht geven die ze nodig heeft, en dagelijks eventjes bellen al is et maar heel even om te kijken hoe haar dag geweest is, hij moet goed kunnen koken, zijn sex moet goed zijn, hij moet goed kunnen opruimen, hij moet et huishouden mee kunnen doen, hij moet haar niet haar problemen zelf laten oplossen tenminste als ze iemand nodig heeft zal je bij haar moeten zijn.
Dat ze bij je kan uithuilen, hij moet haar blij kunnen maken op momenten dat ze et nodig heeft. Hij moet ook nog een goede kleding smaak hebben en openstaan voor nieuwe dingen. En de adviezen van haar aannemen en proberen ook al vind je et niks (dan heb ik et over kleding adviesen of andere dingen waar je jezelf niet mee voorschut zet of je eigen pijn mee doet gewoon normale dingen)
Hey te moeilijk allemaal...
ik voel me dan gecontroleerd....weet ut ben een raar persoon
hahahahhaha nou ik KAN nie eens wasse
ga je die nou overal posten ?
nou vertel ma dames