15611x bekeken
Mmm klinkt ook gezellig...!
Bij mij gaat het eens een x niet om vrouwen....
Ik ga gister lekker ff een paar uurtjes vissen vang nog een mooie grote karper!
Komt er een vriend van me langs met een voetbal...allemaal nog steeds leuk!
Die gast schopt die bal weg...ik op mn blote voeten die bal pakken ...sta ik me daar gvd in een stuk glas...!! me grote teen hing er gvd echt naast! dus wordt cool op awakenings....
En mij dus ook niet!
Maar ben blij dat er iemand is waar ik ff mn ei kwijt kan
Bij mij gaat het eens een x niet om vrouwen....
Ik ga gister lekker ff een paar uurtjes vissen vang nog een mooie grote karper!
Komt er een vriend van me langs met een voetbal...allemaal nog steeds leuk!
Die gast schopt die bal weg...ik op mn blote voeten die bal pakken ...sta ik me daar gvd in een stuk glas...!! me grote teen hing er gvd echt naast! dus wordt cool op awakenings....
t is me blijkbaar niet gegund
En mij dus ook niet!
Maar ben blij dat er iemand is waar ik ff mn ei kwijt kan
donateur
.sta ik me daar gvd in een stuk glas...!! me grote teen hing er gvd echt naast! dus wordt cool op awakenings....
Kommie lekker bij mij uithuilen joh ahahhaha
wat nou?
donateur
kreeg namelijk zojuist van mijn lieftallige ex het verwijt dat ik een wederzijdse vriendin aan een "vriend" van me gekoppeld heb...
just let me guess
me grote teen hing er gvd echt naast
Auuuww
donateur
Kom dan joh hehe
Dat was de verkeerde hehe.
Still standing!
Maar okee ik ga ook liever aan het
Still standing!
Maar okee ik ga ook liever aan het
Haha jij mag je zeggen ok!
Oehhh.. K mag tutoieren..
Ja minder mn halve teen ligt eraf en ben weer aan het werk.... naja heb ik tenminste iets te doen.
wordt weer kutweer de komende dagen ... als het zaterdag maar goed is!
Ja idd! Das wel klote!
donateur
nee, ho..ik heb hem niet gekoppeld he?
Ik heb een wederzijdse vriendin aan een "vriend" van mij gekoppeld...
Die zijn nou in een flinke relatie...(voor zover dat mogelijk is na een maand...ik snap het niet zo, maargoed..)
Maar hij denkt gelijk dat ik ook samenwoon-plannen heb met mijn vriend
Ik heb een wederzijdse vriendin aan een "vriend" van mij gekoppeld...
Die zijn nou in een flinke relatie...(voor zover dat mogelijk is na een maand...ik snap het niet zo, maargoed..)
Maar hij denkt gelijk dat ik ook samenwoon-plannen heb met mijn vriend
Ik ben 26.. en kan d.d. nadoen...ik ben wel eens op word vervolgt geweest...(tekenfilms enzo... met die hele dikke opresentator..)
Ik ben afgestudeerd kok en heb 3 jaar in de horeca gewerkt dat was zwaar kut omdat je dan ieder weekend moet werken...(1 weekend per maand vrij)
Toe ben ik dus hier gaan werken en met een aantal cursusen mezelf opgewerkt tot desk sales engineer.
We verkopen plc's frequentie regelaars nt-terminals stroom bewaking drukknoppen relais....
Ik zit hier nu 5 jaar en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Mn ex heeft het 2 maanden geleden uitgemaakt en sindsdien ben ik een hoop aan het feesten enzo...
Nou jij!
Ik ben afgestudeerd kok en heb 3 jaar in de horeca gewerkt dat was zwaar kut omdat je dan ieder weekend moet werken...(1 weekend per maand vrij)
Toe ben ik dus hier gaan werken en met een aantal cursusen mezelf opgewerkt tot desk sales engineer.
We verkopen plc's frequentie regelaars nt-terminals stroom bewaking drukknoppen relais....
Mn ex heeft het 2 maanden geleden uitgemaakt en sindsdien ben ik een hoop aan het feesten enzo...
Nou jij!
donateur
...ik ben wel eens op word vervolgt geweest...(
ben ik dus hier gaan werken en met een aantal cursusen mezelf opgewerkt tot desk sales engineer.
hier ben ik hier ben ik....hehheh
zo dat had ik ook echt direct
Nou jij!
wat wil je weten?
donateur
naja, heb niet in wordt vervolgd gezeten, maar ken wel D.D nadoen 
Ben 24, bijna 25
Geboren en getogen in rotterdam, op mijn 17e naar schiermonnikoog vertrokken, op mijn 18e zwanger, 19e mijn eerste kindje, op mijn 22e mijn 2e kindje
Verder gezakt voor mijn mavo, daarna wel cursussen gedaan voor cafebedrijf en sociale hygiene en een opleiding tot leidster kinderopvang, daar ben ik wel allemaal voor geslaagd.
In een bakkerswinkel gewerkt met veel plezier, op een peuterspeelzaal gewerkt met veel plezier en een eigen winkel vol trots gehad
Naja, nog meer????
Ben 24, bijna 25
Geboren en getogen in rotterdam, op mijn 17e naar schiermonnikoog vertrokken, op mijn 18e zwanger, 19e mijn eerste kindje, op mijn 22e mijn 2e kindje
Verder gezakt voor mijn mavo, daarna wel cursussen gedaan voor cafebedrijf en sociale hygiene en een opleiding tot leidster kinderopvang, daar ben ik wel allemaal voor geslaagd.
In een bakkerswinkel gewerkt met veel plezier, op een peuterspeelzaal gewerkt met veel plezier en een eigen winkel vol trots gehad
Naja, nog meer????
laatste aanpassing
Owkee...dat is een verhaal zeg...
Maar de papa van de kids is niet meer(iig niet in jou leven?) Kan me voorstellen dat je dan wel aardig getekend bent...
Ik heb het niet op die manier meegemaakt precies andersom ... mijn pa en ma hebben laten we zeggen een niet al te leuke relatie gehad en gingen toen ik 7 was uitelkaar, toen leek het wel de sport van ze om mij zo veel mogelijk in de war te maken...nou ja nu is alles wel aardig.
Ik weet niet is er nog meer?!
Maar de papa van de kids is niet meer(iig niet in jou leven?) Kan me voorstellen dat je dan wel aardig getekend bent...
Ik heb het niet op die manier meegemaakt precies andersom ... mijn pa en ma hebben laten we zeggen een niet al te leuke relatie gehad en gingen toen ik 7 was uitelkaar, toen leek het wel de sport van ze om mij zo veel mogelijk in de war te maken...nou ja nu is alles wel aardig.
Ik weet niet is er nog meer?!
Oke dan!
Je heb ook wel gelijk...is eigenlijk ook niet echt cool om hier te vertellen... Mocht je willen praten kun je altijd ff een pbtje versturen!
Gaar geloof me daar wordt je niet blij van en uiteindelijk snapt er iets.....
Je heb ook wel gelijk...is eigenlijk ook niet echt cool om hier te vertellen... Mocht je willen praten kun je altijd ff een pbtje versturen!
zo gaat het met mijn ex nu...die schijnt ze veel in te praten volgens mijn oudste...hij zelf ontkent glashard.
Gaar geloof me daar wordt je niet blij van en uiteindelijk snapt er iets.....
donateur
Ja, vind ik van wel...
streng maar rechtvaardig, als ik onterecht straf uitdeel of terecht, ik ga altijd effe met ze zitten praten over waarom...
Zat ik ernaast, zeg ik netjes sorry en praten we het netjes uit.
Soms ben ik bang dat ik te ongeduldig ben, maar mijn mammie zegt dat ik juist een engelengeduld met ze heb dus ja..ik ben lief ja....zeggen ze
ben jij een lieve vriend eigenlijks????
wat is je sterrenbeeld???
streng maar rechtvaardig, als ik onterecht straf uitdeel of terecht, ik ga altijd effe met ze zitten praten over waarom...
Zat ik ernaast, zeg ik netjes sorry en praten we het netjes uit.
Soms ben ik bang dat ik te ongeduldig ben, maar mijn mammie zegt dat ik juist een engelengeduld met ze heb dus ja..ik ben lief ja....zeggen ze
ben jij een lieve vriend eigenlijks????
wat is je sterrenbeeld???
Ok dat klinkt iig overtuigend! Zo is mijn moeder ook geweest...nu niet meer natuurlijk maar vroeger.
Over het algemeen wordt ik, als er problemen zijn in mijn vriendenkring, altijd direct gebeld en dan ben ik uren aan het praten... ik heb ook heel veel vriendinnen (die ook echt altijd wat hebben) die me sávonds even bellen enzo...
Ik probeer er altijd te zijn voor mijn vrienden ook al vergeet ik dan wel eens mezelf.
Mijn grootste probleem is dat ik ook geen nee kan zeggen...
Mijn sterrenbeeld is vissen
Over het algemeen wordt ik, als er problemen zijn in mijn vriendenkring, altijd direct gebeld en dan ben ik uren aan het praten... ik heb ook heel veel vriendinnen (die ook echt altijd wat hebben) die me sávonds even bellen enzo...
Ik probeer er altijd te zijn voor mijn vrienden ook al vergeet ik dan wel eens mezelf.
Mijn grootste probleem is dat ik ook geen nee kan zeggen...
Mijn sterrenbeeld is vissen