17042x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja zeker wel gezellig ik ga toch maar niet mee want ik ben blij als ik t centrum hier al haal...
in mijn toestand
Muwahahahaha
joop zecht: prijzen zijn op!!
wie is hij om te gaan lopen bepalen of de prijzen wel of niet op zijn... alsof alle prijzen van hem afkomen pfff
hier joopsel, kheb nog wel een prijs voor je.... is een verrassing maar je mag em lekker in je reet stoppen!!!
whoeiiii die preis ist heiss
is joopgezicht zn tong verloren of maakt iemand gebruik van zn pc?????
hier joopsel, kheb nog wel een prijs voor je.... is een verrassing maar je mag em lekker in je reet stoppen!!!
whoeiiii die preis ist heiss
joop zecht: prijzen zijn op!!
is joopgezicht zn tong verloren of maakt iemand gebruik van zn pc?????
helemaal niks...
GVDGVDGVD
Die wou ik
de rechtmatige eigenaar heeft zich tot op heden nog steeds niet gemeld ik geef em nog 1 week...
en anders mag jij em hebben wat mij betreft...
alleen voor echte liefhebbers en ik ken er maar weinig die de diepgang van een dood gordeldier in verrestaat van ontbinding kunnen inzien
hihi... ik zit nou ook op mn werk... druk druk druk
ik doe mn best.... moet wachte op t een en ander, dus tijd zat voor dingen die niks met werke te maken hebben
wie is hij om te gaan lopen bepalen of de prijzen wel of niet op zijn... alsof alle prijzen van hem afkomen pfff
Juist
en as ik nou stiekems de leveransier ben van alle prijzen??
dan zijn ze uiteindelijk allemaal eerst van mij...
dan zijn ze uiteindelijk allemaal eerst van mij...
Ik deed mee met de prijsvraag van Snuutjuh
Wat is dit nou voor een prijzen-oorlog...
Ik heb al lang gewonnen.....
uhm... als je er maar half bij bent + 23 opsig wel jah...
maar tis geen staatsloterij ofsoow hoor de prijzen zijn nog enigszins bescheiden...
ik hoorde al iemand over een wasdroger...
alsof een dood gordeldier in verrestaat van ontbinding niet goed genoeg is! een mens moet altijd meer hebben he...
zelfs een dooie mus is niet eens goed genoeg!
maarre je krijgt je kans nog wel hoor hou t in de gaten zou ik zeggen!
maar tis geen staatsloterij ofsoow hoor de prijzen zijn nog enigszins bescheiden...
ik hoorde al iemand over een wasdroger...
alsof een dood gordeldier in verrestaat van ontbinding niet goed genoeg is! een mens moet altijd meer hebben he...
zelfs een dooie mus is niet eens goed genoeg!
maarre je krijgt je kans nog wel hoor hou t in de gaten zou ik zeggen!
laatste aanpassing
antwoord was: een siamees hijgbeffertje...
Ja dat wist ik wel.....
Een roadkill rabit gevonden SnuutjuH speciaal voor jou meegenomen, als nieuwe prijs
met b;ijdschap in ontvangst genomen
jaja de quizzz master is er weer
Ze hebben beslag gelegd op me loon
live whit it wie zn ballen brand kan niet meer neuken en anders kun je in mijn clubje van probleem gevallen komen
anders kun je in mijn clubje van probleem gevallen komen
Ik heb me eigen clubje al
dr is n clubje opgericht,
voor mensen met n lillek gezicht,
je ken erbij, je ken erbij...
voor mensen met n lillek gezicht,
je ken erbij, je ken erbij...