Partyflock

Forumonderwerp · 772229
12633x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
het forum voor onzinnigheden, vage citaten, maffe annekdotes, rare ideeen etc etc etc...

kortom, hier mag alles, stort je hart maar uit...
Waarschuw beheerder
hoe is het eigenlijk met die vissen van je .... of zijn ze al naar de haaien :P

Waarschuw beheerder
neej vissen heb ik opgegeten...nee ben geen krabpaal-zitter...krabpaaldanser..op klikoniveau
Waarschuw beheerder
opgegeten :| ik heb die dingen toen zien eten..... bah bah.... mij niet gezien..

krabpaaldanser op kliko nivo.... intresante hobby heb je... wel lekker makkelijk met de grip natuurlijk...

ach.. iedere gek zn gebrek :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er is gebrek aan gekken...al ken ik er wel een paar..

(Klikoniveau!!! Houden we er in!!!)

Waarschuw beheerder
gebrek aan gekken :|.... als je dr nog een bosje nodig hebt.. ik heb nog wel wat blikjes staan hoor :P... ik trek dr gewoon een los. Maar denk dat het aantal gebrekkige mensen wel op peil is...

Waarschuw beheerder
het peilstokkie is er vandoor gevlogen met een of andere vage reiger..ik ben wanjopig...zal van het weekend wel weer terugkomen...dit keer word ie door een ooievaar gebracht..dus bereid me vast voor..heb hoogtevrees...moet dus ff een vreesmachine huren bij de Praxis...
Waarschuw beheerder
ik heb een slak doodgetrapt :|
Waarschuw beheerder
geen nood met een freesmachine van de praxis gaat dat goed komen.. die hoogte vrees je er zo mee uit. die ooievaar zou ik wel ff in de gaten houden aan gezien hij het nog wel eens voorzien heeft op peilstokkies om een bepaalde redenen. Dus mocht je peilstokkie niet terug komen... ik heb je gewaarschuwd.. oja en dat die ooievaar dus eigenlijk ooiegevaar is heb je niet van mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jx op woensdag 4 mei 2005 om 01:07:
ik heb een slak doodgetrapt

heel erg knap van jou.. zal ik een lollie voor je kopen zodat je het kunt vieren of neem je die van je vriendje?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

arme schat heb je er een trauma
aan over gehouden?? hahahahhaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 00:53:
er is gebrek aan gekken...al ken ik er wel een paar..

FlederhunD!!!

Haaaaaaaaa!!!!

Du kahlkopf reiger....
Waarschuw beheerder
donateur
goeiesmorgens...

was zeker gezellig toen ik gister offline was he???

stelletje heipalen pfff moeje es lezen man!

ken toch nie....
Waarschuw beheerder
donateur

die vond ik dus echt wel keistoer he...
gaan jullie da ventje een beetje zitten afkraken...

komt er een keer iemand van niveau word ie weggepest %)
Waarschuw beheerder
donateur
tot laterZzzz....
Waarschuw beheerder
dat was mijn slak... :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Leek ie op deze slak??

[img width=113 height=113 cacheid=0008d6640018d162a0938a981a00b5f0c9]http://users.skynet.be/zoekheteensop/images/tuinslak.gif[/img]

Hij zit dat wel in zijn huisje...
Waarschuw beheerder
nee niet helemaal........ kan zn broertje wel zijn

Waarschuw beheerder
Yo~p Das de mijne man... krijg ik die nog terug??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja die is dus ook dood getrapt!!!! Lag bij mij voor de deur...
Waarschuw beheerder
dit was die van mij.....

[img width=400 height=400 cacheid=000000450018d17a11cf71ed1a00b5f19e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RYDSKYVX[/img]

lag ook helemaal met mn nasibal op 1 lijntje :jaja: :(

hoe moet ik hem dit zware nieuws brengen...
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is nasibal??
Waarschuw beheerder
donateur
Wat kan ook nog trouwens...
Waarschuw beheerder
donateur
OK... dacht dat jou kat Flammuh heten ofzoiets...

Of heb je er meer...

wie/wat kan allebij...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als het dan jou kat is zou ik het voorzichtig in zijn/haar taal vertellen dat "slakkie" tot overlijden gekomen is... Zou het ook op een klein afstandje doen...
Waarschuw beheerder
flammuh... doe maar gewoon vlamme... en hij doet zn naam eer aan staat namelijk regelmatig in de fik :S.... ( 't is maar wat je hobby's zijn )

en ik hou het er maar bij eentje.... heb ik mn handen vol aan :P... ik wacht nog wel even met vertellen totdat ie er zelf naar vraagt...
Waarschuw beheerder
donateur
OK?! Vlamme.... Maar wie is Nasibal dan?? heeft het beestje 2 namen, of een gespleten persoonlijkheid?? (het mijn kat wel namelijk).....

En regelmatig in de fik?? :S
Doet tie dat dan...
Waarschuw beheerder
gespleten....... zeg maar rustig multi.. :P:P

hij gaat regelmatig in een kaars zitten en steekt zn kop dr ook graag in... maar ja moet dat vlammetje hem maar niet uitdagen....

en nasibal omdat ie echt te vet is met dank aan zn vrouwtje die hem te veel verwend O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Aghaha.... Grappig man zo'n diertje in huis...;)

Die kat van mij spoort ook helemaal voor geen meter...Vooral met haar dolle 5 minuten die bij haar meestal 3 uur duurt.. Dan ziet ze echt dingen die er niet zijn.. en het stomme is dat ze het dan ook aanvalt... :S
Waarschuw beheerder
ja ken het.... meestal word ik ook in de onzin betrokken :P:P of het hoe krijgen we het vrouwtje zo onaangenaam mogelijk wakker spel.... lig je net lekker te slapen ...... nagels in je been.. gdvrrrrrrr...

maar zou um niet kwijt willen :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd ja!! Heeft ze weer iets gevonden waar ze mee kan spelen en dan ook veel leuker is als het veel lawaai maakt..
En idd die nagels in je voet als je slaapt..
Of de kattebak omploegen als je slaapt...
Eten als je slaapt... Die van mij doet dat niet echt rustig.
Of zet ze de TV kei hard aan als je slaapt.....
Waarschuw beheerder
en dan vooral s'nachts (6)..... gelukkig heb ik geen afstandsbediening..... wel gasknoppen.... :[
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook geen afstandbediening meer... Die is kapot... (Das wel erg KUT trouwens) Beetje ouderwets, opstaan om te zappen.

Heb ook gasknoppen, ronde...
Luru wilt ook nog wel eens met tafels en stoelen smijten.. Maar dan alleen als ik heel erg diep slaap... anders wordt ik niet wakker zegt ze...
Waarschuw beheerder
die van mij rent zich zelf liever K.O. tegen tafels en stoelen.... en tegenwoordig komt ie de keuken niet meer in s'nachts..... hij zit me nu dom aan te kijken maar weet heel goed waarom... wordt je wakker denk je ff lekker eten ligt je hele keuken vol met zooi uit de vuilniszak.....
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha... K.O. Mooi man..

Heb je dan niet zo'n prullebak om de zak zitten?
Waarschuw beheerder
nee nog niet.. heb nog geen schikte gevonden.... :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat als mijn keuken steeds onder het eten zit wat er in de eerste instantie niet hoort zou het mij niet uitmaken wat voor dikke laag plastic/ijzer/steen/platonium/carbon/of wat dan ook om mijn vuilniszak zit... Of zit er bij jou een heel ander verhaal achter....

(type fouten onder voorbehoud)
Waarschuw beheerder
jah... maar heb ook nog een huisgenote rond lopen die niet met ieder afluitbaar stuk ijzer akkoord gaat.... :/ ze wil een mooie "afvalemmer" of zoiets..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dan neem je haar mee naar de Blokker... Daar hebben ze er zat...

Komt die van mij ook vandaan. Vindt alleen de kleur niet echt een geweldige keuze.. Snap ook niet wat me op dat moment bezielde...
Waarschuw beheerder
roze met paarse stippen :P?

meenemen naar blokker is niet zo'n slecht idee... als ze ooit nog thuis komt uit duitsland zal ik 't dr vragen... :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat nog net niet.... is een beetje een rare kleur blauw... past niet helemaal bij mijn interieur zeg maar..
Maar goed, heb geen eten door de keuken liggen en daar ging het me uiteindelijk om..

Maar als ze ooit nog terug komt?? :S
Neem je toch een tijdelijke....
Waarschuw beheerder
tijdeljke huisgenote :P:P:P......????

nee ik bind die zak nu steeds dicht en pleur hem in de verste hoek... het helpt wel... overdag's... s'nachts kan ie dr niet meer bij dus.... probleem tijdelijk opgelost. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Doelde op tijdelijke prullebak...
Maar als je een tijdelijke huisgenote zoekt, wil ik me er best voor open stellen.. Al ik dan wel van "note" "noot" moet maken...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Sssssssttt......
Waarschuw beheerder
als jij je kan tranformeren van huisgeNOOT tot huisgeNOTE dan vind ik het prima.... maar neem dan wel je prullebak mee :P:P:P:P:P :jaja:

wat is er trouwens met die noot???
Waarschuw beheerder
donateur
Als het maar voor tijdelijk is vind ik het hele gebeuren om het gedoe van NOOT naar NOTE te gaan iets te veel gevraagd...
Doch ik me er ergens in de zins des woords wel erkentelijk in bevind even als een NOTE door het leven te gaan... :vaag:
Waarschuw beheerder
zeg maar gewoon jij. de title majesteit draag ik al een tijdje niet meer ;)

Uitspraak van JooPelooS op woensdag 4 mei 2005 om 20:18:
van NOOT naar NOTE

ik kan de noot nu wel plaatsen jah.. :D

Uitspraak van JooPelooS op woensdag 4 mei 2005 om 20:18:
Doch ik me er ergens in de zins des woords wel erkentelijk in bevind even als een NOTE door het leven te gaan...

alleen dit vergert wel enige vertaling.
Waarschuw beheerder
ik ben weer lekker wakker vandaag... stop de uitleg!!! ik snap um al... :jaja: het duurde ff voor de euro viel.....
Waarschuw beheerder
donateur
Komt er op neer dat ik wel voor 1 dag een vrouw zou willen zijn.... ;)