.... Geschreven door Joop Driel.
Er was eens.....
Snap best dat sprookjesboeken-schrijvers hun verhaal altijd beginnen met die drie woorden. Aangezien ik geen echte schrijver ben en al helemaal niet in de gerne sprookjes begin ik mijn verhaal opnieuw, met vijf andere woorden.......
Nog niet zo lang geleden....

(zei het toch)
Waren er eens 2 mensen.... Toch weer een bijna zelfde soort begin waar we ons dit keer niet aan gaan storen...
Dus om een kort verhaal langer te maken dan nodig is wil ik zo snel mogelijk weer op die 2 mensen terug komen....
Die 2 individuëlen van het zelfde geslacht om maar even met dure termen te gooien... Zochten iets waar nog nooit iemand in het lange bestaan van de mensheid op zoek naar was... (verledentijd en tegenwoordigentijd in één zin...) Kut man ik loop vast.....
even op/overnieuw...
Buiten was het guur en grauw, het waaide en regende hard. Geen weer om je er tussen te mengen, lekker binnen blijven was dan ook het idee van 2 veschillende mensen die achter hun thuis computer het internet aan het afsurfen waren zoekend naar die ene persoon die het zelfde dacht......
Maar lang hoefde er niet gezocht te worden aangezien het idee wat zich op het punt stond zich te ontwikkelen naarbij was...
De 2 struumvogels in dit verhaal die elkaar lachend aan het belagen zowel verwennen waren met texten uit een comedie film bedachten samen een topic/forum te openen om zo mensen te werven die er ook zo over dachten.. Zo gezegd zo gedaan. het forum ontstond.... welljaaahhh!!!
Er werd al snel op gereageerd van over de hele wereld... In ieder geval van uit een paar steden dan wel dorpen die zich op de wereldbol bevinden... Een van die mensen was een vrouw van het andere geslacht, die zich al snel thuis voelde tussen die dwazen....(PS.. ze kende er al 1 van, dus vandaar... maar dat even terzijde)
Zo dan ook snel in gesprek kwam met de ontwerper van dit verhaal...
Na enig bericht met veel onzin en werkelijkheid verstuurd te hebben kwamen ze tot de conclusie het leuk zou zijn je ego te ruilen met dat van de ander.. deze 2 mensen zich geroepen voelde de daadt werkelijk uit te voeren.
Na veel vergaderen dan wel overleg wat wel en niet te doen is het heel moeilijk deze zin af te maken. Aangezien de woorden nog niet in daden zijn omgezet.
Bij deze ga ik er dan ook een Quentin Tarantino style wending aan geven door ineens over katten te beginnen... Want ook dat werd veel besproken in de vele naar elkaar toe gestuurde berichten.
Katten waren namelijkl heiligen onder deze 2 vinding-rijke personen..
Zo erg dat ze niet zonder hun leuke lieve diertjes verder zouden kunnen leven als het nood lot toe zou slaan..
Zo verliefd als de 2 zijn op hun geliefde zo geliefd werd er over gepraat.
Maar nu komt het plot....
De mannelijke hoofdrol speler in dit verhaal maakte een opmerking waar de vrouwelijke tegenspeelster meer van wou weten... die opmerking dus beantwoorde met de vraag hoezo...
Waarop het mannelijk geslacht zich dacht te reden door te zeggen dat er zich een heel verhaal achter verschuilde....
Ja en dat had hij niet moeten doen, want nu zit het hier een verhaal te typen.... Maar denk dat de lezer van dit verhaal graag wilt weten wat er dan gezegd werd tegen elkaar waardoor dit verhaal zich deed ontstaan...
Nou?!
(opmerking) "Dr kan geen relatie tegen op"
(antwoord) "nee"
(opmerking) "de kat er uit of ik er uit"
(antwoord)

(opmerking) "nou dan ga ik hoor"
(antwoord) "naja"
(antwoord)

(antwoord)

(opmerking) "in mijn huis dan hè"
Aangezien de texten hier boven niet nieuw zijn voor de vrouwelijke aanstichtster van dit geweldige plan zal ik het niet nog spannender maken dan het al is.
Dit was het dan...
Gemaakt door mij in het mooiste pand van Nijmegen!!!
In mijn huis dan hè!!!!!!