Partyflock

Forumonderwerp · 772209
9 volgers · 50196x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
Iedereen kent het wel, je bent bezig met een track, maar weet niet wat je er verder mee moet doen. Dus laat je het liggen en ga je verder met iets nieuws. Deze stukjes kunnen soms toch nog wel erg vet klinken! :yes:

Ben benieuwd wat voor moois er uit jullie ouwe doos tevoorschijn komt!

(heb je geen plek om snel iets naar toe te uploaden?, dan raadt ik www.yousendit.com aan)

Waarschuw beheerder
Thx! Hij kan evt iets stereo enhancement gebruiken idd, met evt een layertje erboven. Die track heeft nu echter meer prioriteit dan de onderste.

Jouw track is iig nog gortdroog qua mix, mist dynamiek. De basslijn idem, ik snap ook niet direct welke kant je op wilt met het geheel. Tempo mag ook wel iets omhoog geschroefd worden denks.
Waarschuw beheerder
dank voor uw antwoord. heb helaas nog geen monitor speakers, maar produceer op een senneiser 205 en mijn stereo speakers. misschien dat het daarom wat droog klinkt? en hoe zou ik het dan strakker kunnen krijgen? meer layeren ofzo? heb ook eerst alles op een laag volume gemaakt, zodat ik meer headroom overhield. daarna heb ik een limiter op de master gepleurd om het volume wat hoger te krijgen. zou het daar aan kunnen liggen?

qua stijl hoef ik het ook niet in een bepaald hokje te stoppen, tempo zou miss iets meer omhoog kunnen, maar vind dit zo wel relax en spacend zeg maar :P

Waarschuw beheerder
Leg eraan welke stereo speakers, bepaalde zijn veel beter dan de meeste budget (krk v/rp meuk) speakers. Daar kan het gedeeltelijk aan liggen. Het is gedeeltelijk de mix, en het gebrek aan variatie denkik.
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2011 om 20:46:
ik snap ook niet direct welke kant je op wilt met het geheel

dat heb ik bij je dnb snipper ouwe. ik word er momenteel niet echt helemaal wijs uit.

Waarschuw beheerder
Dat zou kenne. Het was van origine een "beat" voor een raptrack, maar het is iets uit de klauwen gelopen. Maar zo vreemd is ie toch niet? De lijn is vrij duidelijk, opbouwen niet zo heel vreemd oid. Enige waar ik nog over nadenken is het choir stukje, de rest is gewoon editten en finetunen denks. Heb je er evt een idee over, of kan je iets specifieker zijn?

Waarschuw beheerder
donateur
Bezig met een nieuwe track! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 09:19:
Bezig met

Wat is dat voor iets :D

Edit/ dit is niet verkeerd bedoeld ofzo, heeft deze muziek nog een bepaald hokje?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 09:19:
Bezig met een nieuwe track!

Lekkere kick, lijkt een beetje op die van The Outside Agency & Tapage - Choice Mission.
Vind alleen die synth niet echt goed. Beetje te blieb-achtig..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Insaniac op dinsdag 28 juni 2011 om 22:13:
Wat is dat voor iets :D

Edit/ dit is niet verkeerd bedoeld ofzo, heeft deze muziek nog een bepaald hokje?

IK zou het niet weten :) ik maak gewoon wat! Naar mijn idee is het Darkcore achtig :)

Uitspraak van The Insurgent op dinsdag 28 juni 2011 om 23:06:
Lekkere kick, lijkt een beetje op die van The Outside Agency & Tapage - Choice Mission.

dank je wel man :)
Uitspraak van The Insurgent op dinsdag 28 juni 2011 om 23:06:
Vind alleen die synth niet echt goed. Beetje te blieb-achtig..

Vind het wel wat hebben, lekker vaag zo! :) Keer wat anders :) maar het is pas een WIP, moet echt nog veel aanvullen maar komt goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2011 om 13:39:
Heb je er evt een idee over, of kan je iets specifieker zijn?

qua sounds zit het allemaal redelijk tot prima lijkt me, het is meer de flow, het verhaal in de track/snip waar ik niet helemaal wijs uit wordt. na nog een keer beluisteren had ik meer het gevoel dat ik de lijn in de track snap... wellicht hang ik teveel met mijn kop in een 4/4 snoeien tot je doodgaat modus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Insaniac op dinsdag 28 juni 2011 om 22:13:

ik zou zeggen klik aan, luister, en ontdek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meiosis op woensdag 29 juni 2011 om 10:18:
wellicht hang ik teveel met mijn kop in een 4/4 snoeien tot je doodgaat modus

Mhhm nja snap het wel. ik hou van origine om de track debiel vaak te interupten zegmaar. Nu blijkt dat de rest zoiets heeft van "laat het eens losgaan", en pas ik mij daar enigsinds op aan zonder een compromis te maken tov mn style. Het evenwicht hierin is gewoon tricky, want eigenlijk maak ik muziek voor mijzelf.... De sounds klinken hier op de dyns "subliem", toch blijft de sc player bagger :lol:

Thx iig man, ik gaat erover nadenken jwizlle.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2011 om 09:13:
Vind het wel wat hebben, lekker vaag zo!

Nee, ik vind hem een punt hebben. op 2.54 klinkt het ook nergens meer naar, alles ruziet over zn plaats binnen het spectrum. Daarin doet de synth gewoon pijn aan je horen. Ik vind ook dat het geheel iets meer variatie nodig heeft. Plus het komt ietwat blikkerig over nog. Mayb de kick nog een layer geven, en met name het laag iets meer spekken. Geeft vaak een iets warmer geluid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op woensdag 29 juni 2011 om 17:38:
ik zou zeggen klik aan, luister, en ontdek

Ik had hem al helemaal beluisterd, een soort Hardtrance met Techno gemix met Hardstyle en invloeden van hardcore, en nog wat stijlen?

Ik ga nooit ver op vakantie, vandaar de vraag :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2011 om 17:55:
Nee, ik vind hem een punt hebben. op 2.54 klinkt het ook nergens meer naar, alles ruziet over zn plaats binnen het spectrum. Daarin doet de synth gewoon pijn aan je horen. Ik vind ook dat het geheel iets meer variatie nodig heeft. Plus het komt ietwat blikkerig over nog. Mayb de kick nog een layer geven, en met name het laag iets meer spekken. Geeft vaak een iets warmer geluid.

zit idd veels te weinig in. Ben ook nog bezig maar moet erbij zeggen dat ik totaal niet de juiste pc heb om muziek te maken. Moet een goede geluidskaart hebben en goede speakers! zover ben ik nog niet. Ik luister alles via mijn reciever met dolby 5.1 En ik maak alles in Reason 5.0
iig bedankt voor je feedback (Y)

Waarschuw beheerder
Dan weet je wat je te doen staat, debiel hard werken en vooral; sparen! :honger:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Insaniac op woensdag 29 juni 2011 om 18:04:
Ik had hem al helemaal beluisterd, een soort Hardtrance met Techno gemix met Hardstyle en invloeden van hardcore, en nog wat stijlen?

van alles wat :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2011 om 22:34:
vooral; sparen

daar ben ik ook mee bezig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2011 om 22:34:
Dan weet je wat je te doen staat, debiel hard werken

Net als jij hebt gedaan?:D
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder

Ben er nog wel druk mee bezig, mogelijk horen jullie hier wat leuke dingen in terug, ;) :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D21 op donderdag 30 juni 2011 om 12:35:
Net als jij hebt gedaan?:D

Zoiets :D :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
@ hard-Tex: vind je sound erg pro over komen (Y) ben zelf niet van deze style maar klinkt lekker zuiver :)

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NW_DJW op donderdag 30 juni 2011 om 13:02:
mogelijk horen jullie hier wat leuke dingen in terug,

Nou,.. nee

Waarschuw beheerder
Weer iets lomps:

nog geen idee welke kant het op gaat, maar het klinkt iig al dikkig denks :honger:

Waarschuw beheerder
donateur
ff een reactie ;) klinkt zeker lekker (Y) vind die radio sounds vet.. lijkt af en toe net of je zenders aan het zoeken bent, leuk gedaan (Y)dikke kick (Y) erg nice!! ook een lekker dik geluid, lekker zuiver!! nice!!!
Waarschuw beheerder
eensch. die kickert is wicked nice.
@ 12 sec schrok mijn buurvrouw zich helemaal wild gok ik. ik overigens ook.

u hebt een goed kapotte stijl te pakken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2011 om 19:32:
Weer iets lomps:

best wel vet gefreak weer, dit zou echt een hele dikke intro kunnen zijn van een rauwe/snelle frenchcore track!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op donderdag 30 juni 2011 om 20:54:
frenchcore

Maha, denk het ook :rot:

Thx voor de reacties!
Waarschuw beheerder
Vind m echt vet Ropje :D alleen ik vind echt dat je wel wat minder stiltes/breakdowns TUSSEN die beat kan doen. Laat het nou eens een x lekker doorgaan mang toe nou

Waarschuw beheerder
Jij snapt dat gewoon niet, haal je hoofd eens uit Marit dr reet, DIT IS EEN OPBOUW NAAR MEER :rot:

Ik vind je nogsteeds lief tho (L)
Waarschuw beheerder
dat zeg je altijd maar toch kom je elke dag met een nieuwe snippert en laat je de oude liggen :[

Waarschuw beheerder
Stiekem ben jij een fan van me! En vind je dat gewoon jammer (L) (L)
Waarschuw beheerder
Ja maak die shit af :[ elke dag 3 tracks op mn bureau! GO

Waarschuw beheerder
Vanaf NU stop ik met indirect mijn ego te spekken dmv een gesprek met jou, de auti-boy van pf. Doe die sma de groeteng! :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een idee, van de velen:

Gitaar komt uit het Sample.Logic.Cinematic.Guitars.KONTAKT pakket, erg vet _O_
Waarschuw beheerder
die kutgitaar staat wel verrekte hard :|

Waarschuw beheerder
Godver, dat krijg je dus als je 's nacht perc door wilt gaan, terwijl je vriendin leg te slapen. Moet me aanleren om enkel op de monitoren te vertrouwen, headset zuigt :rot:

Waarschuw beheerder
Nah, kut headset. Ik wil Zts Stylow tracks _O_

Waarschuw beheerder
van die goeie tracks:D Klinkt vet overigens ouwe

Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik iig door mn "welke style wil ik eik" impasse heen :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2011 om 23:26:
Vanaf NU stop ik met indirect mijn ego te spekken dmv een gesprek met jou, de auti-boy van pf. Doe die sma de groeteng!

hahahha

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2011 om 23:54:
een idee, van de velen:

hou op met intro's
Waarschuw beheerder
dat is zijn handelsmerk, hij heet niet voor niets zsnippetboi666

Waarschuw beheerder
:lol:

Hij is al 1.27, bijna mn record! :rot:

Ik maak liever 100 snippets, waar ik 1 van uitwerk dan mn tijd te verdoen aan iets dat ik uiteindelijk toch niet vet genoeg ga vinden. Al de tracks die ik "af" heb stoor ik me later toch weer aan. Zeker nu mn speakers/"studio"kamer semi deftig zijn. Het komt wel, nu heb ik alles zoals ik wil ;)
Waarschuw beheerder
sorry

maar ik ben al snipperkoning.

Waarschuw beheerder
-1
Je mag mn titel kopen evt?!

Die ander is vernieuwt, eeeeen:

(L)

Ik zal hierna ff een tijdje mn mond houden hier, t moet geen onemanshow worden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 20:48:
t moet geen onemanshow worden

is et al ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op vrijdag 1 juli 2011 om 18:06:
hij heet niet voor niets zsnippetboi666

:lol:
Waarschuw beheerder
-2
Een nieuw Dubstep project:

Waarschuw beheerder
-1
Het mag wel iets voller, meer variatie, en ik ben niet écht weg van je sounds. Al je meuk klinkt hetzelfde, plus je oordeelt nooit. -1 dus voor art-fx (en nu maar wachten op zn uitbrander en ego, daar istie ook goed in nml).
Waarschuw beheerder
donateur
:)
laatste aanpassing