Partyflock

Forumonderwerp · 772005
denk je een rilaxxx een avondje voor de paddo'te gaan eindig je op de eerste hulp van het rijnstate...damn wat een trip...ech a rilaxxx...geest en lichaam waren ech nie meer 1...nog meer van die badtrip ervaringen....drop ze hier

Vitamine C remt inderdaad paddotrip!
Een vriendin van mij had eens een bad trip, en na een paar vitamine C tabletten ging het al wat beter met dr.

Suiker werkt inderdaad ook goed, ook met andere drugs als je niet lekker gaat.
een paar glazen suikerwater helpt echt goed!

Ik heb trouwens ook eens gehoord dat chocolade de trip versterkt?

Heb ook wel eens een bad-paddo-trip gehad, heel veel blowen en in slaap vallen heeft geholpen.
Maar ik had wel zoiets van kan me goed voorstellen dat veel mensen in zo'n situatie zelfmoord plegen

Je moeit sowieso nooit meer als een half portie nemen voor de 1e keer, dan zijn de paddo's nog redelijk vriendelijk en kan er niet erg veel mis gaan.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 17:37:
Vitamine C remt inderdaad paddotrip!
Een vriendin van mij had eens een bad trip, en na een paar vitamine C tabletten ging het al wat beter met dr.

Suiker werkt inderdaad ook goed, ook met andere drugs als je niet lekker gaat.
een paar glazen suikerwater helpt echt goed!

No way ! Placeboeffect zoals boven al beschreven.

Als je paddo's hebt gehad kun je alleen nog maar je gordels vastmaken en wachten totdat de achtbaan stopt.

Valium helpt wel, mensen die flippen krijgen valium toegediend.

Gewoon uitzitten !

Paddo's is dan ook niet voor mensen met een zwakke geest, als je twijfelt, niet lekker in je vel zit of psychisch in de war bent kun je het maar beter niet doen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 17:37:
Ik heb trouwens ook eens gehoord dat chocolade de trip versterkt?

Dit klopt, chocolade is een MAO remmer, maar dan moet je wel al heel veel ervan eten. Kijk trouwens uit met MAO remmers, combinatie met andere drugs kan dodelijk zijn en kunnen behoorlijke katers opleveren

Is er dan niks wat een trip verminderd als het fout gaat ?
En ik altijd maar me vitamine C tabletjes meenemen :P Haha.

Zoals schrijnie al zecht valium schijnt goed te werken om de trip af te remmen.

Ik heb het nu 1 keer gedaan!! Ik vond het echt hartstikke leuk hoor, heb me rot gelachen! maar de trip duurde mij iets te lang!! Ik zat me zelf in de weg.
En wij zijn tijdens de trip door de polder gaan lopen, maar toen moesten we natuurlijk weer terug naar de stad, toen we daar aankwamen had ik het idee of iedereen me aan zat te staren, voelde me echt ongemakkelijk!!
Maar zoals ik al zei, de trip zelf is echt lachen.

Uitspraak van actief op donderdag 12 mei 2005 om 16:51:
maar de trip duurde mij iets te lang!! Ik zat me zelf in de weg.

En dan zeggen de meeste mensen, nu moet het stoppen. En dat doet het dan niet. En dan worden ze gek !

Ik wil altijd dat het langer duurt, kan niet lang genoeg zijn. Gewoon uitzitten de rit, en er van genieten. Gewoon niet gek laten maken en positief blijven denken. Niet vergeten dat je drugs ophebt, alhoewel dat met sommige trippers moeilijk is.

Ja inderdaad, zolang je je blijft beseffen dat het komt door de drugs dat je tript, gaat het meestal wel goed.
Sommige raken dan dat besef kwijt en denken dan ook dat ze erin blijven hangen.. (wat dan ook kan gebeuren!)