Partyflock

Forumonderwerp · 771847

Waarschuw beheerder
iemand ervaring mee?
Waarschuw beheerder
de beste zijn en blijven mijn blauwe mitsu's! nog steeds onveranded getest op 225mg:D

Waarschuw beheerder
die blauw mitsu drie hoek die zijn zeker boem en paarsen harlys zijn ok egt boeeeeeeeeeem in je ageter hoofd
Waarschuw beheerder
Lijkt wel of harleys uit de wereld aan t verdwijnen zijn...hier haast niet meer aan te komen....beetje jammer!

Stuur maar een PB op PF ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die hartjes waren echt vet relaxed, en nee niet te vergelijken met de HD's simpel zat.

De opvolger van de hartjes zijn roze vraagtekentjes, zelfde inhoud, zelfde getest, zelfde drukker, zelfde spul.

net zo relaxed. :respect:

Waarschuw beheerder
waarom al weer een opvolger er zijn er nog 1000den!!!!
Waarschuw beheerder
vage dingen.. eerst moest ik er 3 vreten om daas te worden en 3 weken geleden ging ik uit me plaat van 1tje...(dat was overigens wel een nieuwe bash..die waren veel zachter en makkelijker te breken,minder bindmiddel dus ;) )

Waarschuw beheerder
Calvin klein?

wat vinden we hier van?

Waarschuw beheerder
de hartjes vond ik niet echt goed! terwijl anderen weer compleet gesjeesd rondliepen! geef mij maar y2k of gele 1/8 die waren wel heftig!
Waarschuw beheerder
donateur
Die zijn echt beste!!! :respect:

Waarschuw beheerder
ja heb ze ook een x op....ong 3, maar t was nou nie echt wat je zegt super...! beetje jammer......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 16:10:
Calvin klein?

wat vinden we hier van?

Witte calvin kleins?
Als het om dezelfde gaat, als die ik heb?
ROTZOOI,zijn trouwens geen xtc pillen, want er zit speed in verwerkt, i.i.g dat was de uitslag van het lab.
Dus geen goede pil lijkt mij, of je moet alleen het oppepende effect willen:)
Waarschuw beheerder
roze vraagtekens 66 mg MDA

vaag hoor dat mda

roze hartjes hier getest op 77 mg mdma
Waarschuw beheerder
't zijn softe dingen laatst 3 op en niet eens knetter vaag. :S