Partyflock

Forumonderwerp · 771807

Ik heb een paar wkn geleden 25 gr speed gekocht, en het spul ruikt onwijs sterk en smaakt ook goed (voor zover die gore smaak goed te noemen is.)

Ik kan me niet voorstellen dat het spul sterk is versneden. Toen ik het spul thuis uit mn jaszak had gehaald rook mn jas na n half uur nog sterk naar speed.

Nu wilde ik wel eens zien wat voor uitwerking het, na 8 jr geen speed te hebben gebruikt, op mij zou hebben.

Ik heb gisteren over de hele dag ongeveer 1 gr gesnoven. Wel kreeg ik n speedgevoel, maar ik heb vreemdgenoeg de hele dag gewoon kunnen eten zonder problemen.

Ook had ik een kleine leuter, maar toen ie aan het werk moest stond ie in no time. :bounce:

Om het uur had ik het gevoel dat mn maag leeg was en dat ik moest eten. Nu eet ik normaal ook al 5-6 maaltijden per dag, maar dat ff terzijde.

Verder kreeg ik ook geen tintelingen in n hoofd en langs mn ruggegraat, en heb vannacht gewoon geslapen.

Iemand dit wel eens eerder meegemaakt?

Toen ik nog vaak speed gebruikte (1995-1997) had ik aan 1 gr genoeg, en was ik 2 dgn wakker en kon ik ook geen hap door mn strot krijgen.
laatste aanpassing
Ik probeer t iedere keer weer ja om er vanaf te blijven maar...:no:
Hoewel probeer ik probeer de eerste 5 lijnen in 1 keer te nemen meest...:kwijl:

Uitspraak van xXxMelxXx op dinsdag 14 juni 2005 om 03:01:
Heb nu wel goeie bron voor pure pep. Geen onversneden rotzooi. Alleen kap ikzelf voorlopig met die zooi te gebruiken. Netjes

Ja man. Ben sinds een aantal jaren fanatiek bezig met powerlifting/bodybuilding en ben ruim 2 jr clean geweest tot begin dit jr.

Al dat geklooi heeft me vooral de laatste 2 maanden al zo'n 7kg gekost, terwijl ik gewoon doorbleef vreten, ook onder invloed.

nee als ik speed heb gehad hoef ik ook geen eten sowieso dan het hele wknd niet maar jah ik vindt het maar vaag eigenlijks voel je er dusz nix van gewoon rommel dusz nog nooit mee gemaakt ik heb altijd wel een strak gevoel enzo :jaja:
laatste aanpassing
ik ben ook in 2mnd 7 kilo afgevallen. ben nu gestopt voor onbepaalde tijd (sinds zaterdag al :O ;D)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:45:
Al dat geklooi heeft me vooral de laatste 2 maanden al zo'n 7kg gekost, terwijl ik gewoon doorbleef vreten, ook onder invloed.

Hehe, komt omdat je lichaam het voedsel niet goed opneemt en er een afkeer van heeft omdat je lichaam bezig is met de drugs aan het verwijderen, en die processen krijgen voorrang. En áls je lichaam al wat opneemt, wordt het direct gebruikt voor energie, daarom kun je vaak alleen suikers tot je nemen. Omdat je lichaam ander voedsel afwijst.