Partyflock

Forumonderwerp · 771572
2 volgers · 25495x bekeken
Waarschuw beheerder
Mensen die drugs gebruiken kunnen zich niet vermaken zonder drugs............

Als ze dat wel konden zouden ze ook niet gebruiken toch???????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeik gewoon terug.

Wat is er met jou? Heb ik iets verkeerds gezegd ofsow?
Waarschuw beheerder

je had de inleiding ff wat anders kunnen formuleren denk?

k ben het totaal niet met je eens!
t geeft je iets extra's op een feesje
en dat iets extra's geeft wel een verdomd fijn gevoel meestal :D

een gelegenheidsgebruiker!
niks mis mee

.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
srry k heb het allemaal een beetje verkeerd zitten te lezen (f)
Waarschuw beheerder
wat een onzin, of je drugs gebruikt zegt helemaal niks over je persoonlijkheid!! Het gaat er meer om hoe je er mee om gaat, als je elke dag 1 gram coke wegsnuift dat is fout ja, maar je bent dan geen "mietje". Ik vind je meer een mietje als je alles doet wat de maatschappij,de overheid, je famillie etc. van je verwachten...dus lekker die oogkleppen op en eerst studeren, dan een goede baan op een kantoor tot je 65 e / en ook ff trouwen en 2 kindjes krijgen / 2 keer per jaar naar een camping in zuid-frankrijk (met je lease stationwagon natuurlijk)... en daarna tot je dood een beetje van je pensioen "genieten"!!... Als je zo wil leven, dat mag, maar ga andere mensen niet verplichten om ook zo te moeten leven.

Waarschuw beheerder
srry k heb het allemaal een beetje verkeerd zitten te lezen

ik zoek ook geen ruzie ofzo hoor. Soms kom ik best wel irritant over denk ik.

Maar laat iedereen gewoon lekker doen waar die zich lekker bij voelt dan is alles toch goed. Met of zonder drugs.

Waarschuw beheerder
:S:S drugs gebruiken is niet stoer! :S:S

maar t is wel leuk om t af en toe te gebruike ;p

maar dat ik af en toe drugs pak wil weer niet meteen zegge dat ik me niet kan vermaken zonder drug...:S
beetje krom...

maarja... iedereen moet zelf weten wat ze doen.. ik ga me eigen echt niet druk maken om andere.. wie wel of geen drugs gebruikt.. Interesseert mij dat nou:S
Waarschuw beheerder
Eh sjonnie's...dit is een stelling, geen veroordeling!
Ik vind drugs gebruikers geen mietjes, maar eigenlijk wel een beetje triest... maar das mijn mening.
En dat verhaaltje van feesten met drugs gebruikers of bierdrinkers, dat klopt helemaal!
Ik ga liever naar een feest waar een meerderheid drugsgebruikers rondloopt ( Al ben ik wel tegen drugs )
daar komt het maar zelden voor dat er knokpartijen zijn.
In een kroeg heb je elk weekend wel ruzie, terwijl dat aantal op party's veel lager ligt.

Waarschuw beheerder
mii is wakker:)
Waarschuw beheerder
de feesten van tegenwoordig zijn ook met een gemixter publiek dan vroeger
en je weet als je naar zon feest gaat dat er mensen zijn die gebruiken ja..
laat iedereen in zijn waarde zijn eigen dingen doen,,,ga niet op iedreen staan te letten die drugs gebruiken ,heb je jezelf t hardste mee
de een staat er open voor en de ander niet!!!
als jij zonder plezier kan hebben en een ander met plezier kan maken dan is t feest toch compleet..
ga niet elkaar weg staan te kijken,,,en anders gewoon wegblijven als je t niet aan kan zien

1 ding = welover drugs moet je eerlijk zijn..er wort veel gelogen dat zie ik ook om mij heen..dat is de keus aan jezelf
Waarschuw beheerder
misschien kiezen mensen dr ook wel gewoon voor om het te gebruiken voor de lol die je dr mee kan beleven

Waarschuw beheerder
koekje erbij..??!!

Waarschuw beheerder
je maakt egt veel meer mee met drugs. en je ziet de wereld ook eens op een andere manier. Is beter!

Waarschuw beheerder
tja,,, geef mijn maar een koude freddy ... dan zie ik het ook in een andere weereld

Waarschuw beheerder
ik vind de topicstartster een beetje kortzichtig.

er zijn mischien wel mensen die dat als motivatie hebben om drugs te gebruiken

maar er zijn ook mensen die ervoor kiezen en die het NIET ALTIJD DOEN!

Waarschuw beheerder
ik doe het nooit :no::no: en dan wil ik ook zo houden :yes::yes: ... en kben der trots op ook :yes:
Waarschuw beheerder
wat wil de topic starter nou eigenlijk voorn reacties op haar plausibele verklaring?

kk op iedereen doet toch wel waar ze zin in hebben of niet...

Waarschuw beheerder
ik kk voor jou zerkzz niet op :no::no:
Waarschuw beheerder
owh god nee... een feministisch huisvrouwtje...
Waarschuw beheerder
deze topic starter GEEFT een plausibele verklaring.
Als je zonder drugs kunt, dan doe je dat toch ook???
Ik ken veel mensen die drugs gebruiken, en ik heb niks op die mensen tegen. Ik kan er juist goed mee worden.
Maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen drugs gebruiken, om zich lekker te voelen... kun je je dan echt niet lekker voelen zonder drugs?? iedereen weet toch hoe slecht drugs is??? ( blijkbaar niet )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwa - Ariano op maandag 16 mei 2005 om 18:30:
ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen drugs gebruiken, om zich lekker te voelen... kun je je dan echt niet lekker voelen zonder drugs?? iedereen weet toch hoe slecht drugs is???

daar ben ik het meej eens :yes::yes:

Waarschuw beheerder
Drugs kan net dat beetje extra geven , the magic feeling , meer into de muziek en into je omgeving.
Je ervaart alles mooier en beter , moet kunnen lijkt me.

Waarschuw beheerder
:vaag:
Waarschuw beheerder
ik kan er juist goed mee worden

hmmmmm :S:S

En alle mensen gebruiken drugs om zich lekker te voelen, daar zijn drugs voor. Dat betekent niet dat iemand zich niet lekker voelt zonder drugs.

iedereen weet toch hoe slecht drugs is

Kerel, loop naar buiten en dat is al slecht (uitlaatgassen, gassen van verschillende bedrijven, smog enz.) Eet een sinaasappel, zit 1001 gifstoffen in, drink melk: is slecht voor je bloed. Laat de mensen die drugs gebruiken, gewoon gebruiken. We gaan toch ook niet zeggen, ik kan gewoon echt niet begrijpen dat zwa-rjean een peuk rookt, iedereen weet toch hoe slecht roken is :S
Waarschuw beheerder
het is ook allemaal wel moeilijk he mensjes!!

Zoals als eerder al gezegd veroordeel ik niemand, ik geef een stelling!!

Maar dat wil er bij jullie geloof ik niet in!!

Waarschuw beheerder
:vaag::vaag::vaag::vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daar was ik weer na een kleine onderbreking!!
Zijn er nog mensen aanwezig hier??

Waarschuw beheerder
Meestal zet iemand een stelling neer waar hij het zelf mee eens is! Anders gaat het nergens over!

Volgens mij ben je een beetje gefrusteerd dat je het mensen ziet doen dat je het zelf ook wel wil maar dat je je pap en mam niet meer aan durft te kijken wanneer je het gedaan zou hebben!

Want je bent toch wel zo'n braaf meisje!
Dat zou hun engeltje niet doen!

LAAT IEDEREEN IN HUN WAARDE ZOU IK ZEGGEN!!!

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 22:35:
Meestal zet iemand een stelling neer waar hij het zelf mee eens is! Anders gaat het nergens over!

Volgens mij ben je een beetje gefrusteerd dat je het mensen ziet doen dat je het zelf ook wel wil maar dat je je pap en mam niet meer aan durft te kijken wanneer je het gedaan zou hebben!

Dit vind ik tot nu toe de beste opmerking die ik heb gehoord op dit forum (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the menace op maandag 16 mei 2005 om 20:42:
Kerel, loop naar buiten en dat is al slecht (uitlaatgassen, gassen van verschillende bedrijven, smog enz.) Eet een sinaasappel, zit 1001 gifstoffen in, drink melk: is slecht voor je bloed. Laat de mensen die drugs gebruiken, gewoon gebruiken. We gaan toch ook niet zeggen, ik kan gewoon echt niet begrijpen dat zwa-rjean een peuk rookt, iedereen weet toch hoe slecht roken is

haha, wel typerend trouwens...
de drugsgebruiker ontloopt het probleem altijd..
bijvoorbeeld door te zeggen dat andere dingen ook slecht zijn..
Helpt misschien voor je eigen schuld gevoel, maar het helpt niet tegen het aftakelen van je lichaam..
Waarschuw beheerder
Maar nog een keer voor de duidelijheid:
Ik val niemand aan, ik praat niemand slecht, en ik zou een drugs gebruiker er absoluut niet op aan kijken. Dat zou hypocriet van mij zijn.
Ik geef alleen mijn eigen visie erop... en daar is een forum voor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 22:35:

Mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwa - Ariano op woensdag 18 mei 2005 om 16:28:
de drugsgebruiker ontloopt het probleem altijd

we ontlopen helemaal niks, ik schaam me er niet voor dat ik een paar keer per jaar iets gebruik om iets toe te voegen aan een feest. En het aftakelen van het lichaam valt wel mee, als je wist wat er voor doe om het in conditie te houden.

Schuldgevoel, absolutely NOT, op naar LUNA!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Mensen die drugsgebruikers veroordelen als ze nog nooit zelf drugs hebben gebruikt zijn ALTIJD irritant :[

Waarschuw beheerder
helemaal niet want MIJN moppies zijn geen mietjes vind het alleen kut maar hoezo mietjes..
als hun willen gebruiken moeten ze dat zelf .. weten al heb ik liever un maatje die ok zonder kan.. maar daardoor noem ik hem nog geen mietje... hou evengoed van ze..
(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toch interessant om te lezen, hoe de bezoekers van Partyflock, denken over drugs. De meningen zijn nogal verdeeld, lees ik.
E\
Uitspraak van the menace op donderdag 19 mei 2005 om 08:47:
En het aftakelen van het lichaam valt wel mee, als je wist wat er voor doe om het in conditie te houden.

En als je eens wist hoeveel makkelijker dat zou gaan als je er vanaf bleef. ;)
Al die stoffen die niet natuurlijk en al helemaal niet lichaamseigen zijn, zijn zo slecht voor je lichaam.
Je kunt oververhit raken, je lichaam warmt zo snel op dat het de warmte niet kwijt kan, het kan er zelfs voor zorgen, dat je vitale delen (lever, milt e.d.), zomaar oplossen.
Uitspraak van the menace op maandag 16 mei 2005 om 20:42:
Kerel, loop naar buiten en dat is al slecht (uitlaatgassen, gassen van verschillende bedrijven, smog enz.) Eet een sinaasappel, zit 1001 gifstoffen in, drink melk: is slecht voor je bloed.

Daar kan geen enkele van deze voorbeelden tegenop!!!

Uitspraak van Zwa - Ariano op woensdag 18 mei 2005 om 16:33:
Maar nog een keer voor de duidelijheid:
Ik val niemand aan, ik praat niemand slecht, en ik zou een drugs gebruiker er absoluut niet op aan kijken. Dat zou hypocriet van mij zijn.
Ik geef alleen mijn eigen visie erop... en daar is een forum voor.

Maar precies wat m'n maat R-jean zegt: We veroordelen niemand!!!
Maar bezint, eer ge begint!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van joyce83 op zondag 1 mei 2005 om 19:51:

Drink je dan geen koffie? alcohol? rook je? paracetamolletje?

volgens mij valt dit volgens erowid.org ook onder drugz....
Waarschuw beheerder
donateur
No drugs....... no life!
Wat je wil, als iemand alleen biologisch eet, is het toch ook geen mietje. Je doet/gebruikt iets omdat het iets toevoegt.
Drugs zijn gewoon lekker..... stom he!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van party4ever4m op donderdag 19 mei 2005 om 21:30:
No drugs....... no life!

Da's 'n stelling die ECHT nergens op slaat!!!

Waarschuw beheerder
pff altijd dat in dat hokje splaatsen van drugsgebruikers zo ken ik er oook nog een je hebt geen genoeg plezier in je leven dus ga je elk weekend uit? ja is net zo lompe stelling
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 21:33:
Da's 'n stelling die ECHT nergens op slaat!!!

MIJN STELLING.... en als hij wat jou betreft nergens op slaat..... BITE ME! Pfff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 21:02:
dat je vitale delen zomaar oplossen

hahahaha.... het is nog niet onderzocht door de professoren wat het doet op langere termijn en dokter schnuggles weet al wat het doet.

Waarschuw beheerder
hahahah heb alleen da vitale onderdelen af en toe weigeren :P maar oplosse da wil ik zien hahaha
Waarschuw beheerder
waarom denken zoveel niet drugs gebruikers altijd zo krom....... veel vinden het wel normaal als iemand 10 - 15 bier baco of wat dan ook drinkt maar als iemand 1 2 of 3 pilletjes neemt vinden ze dat niet normaal. Ik gebruik ook op feesten omdat dat iets extra's geeft op een feest voor mij, nou so what...maak je druk om je eigen dingen of heb je een afkeer tegen drugs omdat je gewoon bang bent het een x te proberen......WIE IS HIER NOU TRIEST

Waarschuw beheerder
ja idd mense suipen ze elke weekend de tering in da mag wel das wel gezonf maar een een paar pille of grammetjes gaan ze lopen zeuren. ik drink gewoon nie veel ook want dronken mesen zijn bij mij meestal lastig
Waarschuw beheerder
oh, ik weet nog iets dat slecht voor het lichaam is, zijn jullie toch ff vergeten op te noemen in jullie "lijstje"
jullie zijn de anabolen helemaal vergeten... oei oei oei.
Waarschuw beheerder
als ik ga drinken ga je pas lachu....niet dus..als je mij drank geeft gaat het fout......vind topicopener beetje discrimineren...nu zijn alle drugsgebruikers mietjes dus ook de mensen die op doktersvoorschrift blowen???

Waarschuw beheerder
anabole slecht kom je er bij je ken er wel mooi uit van gaan zien laten we de binnekant en de rest ff achterwegen maarja alles heeft voor en nadeel he