Partyflock

Forumonderwerp · 771572
2 volgers · 26929x bekeken
Waarschuw beheerder
Mensen die drugs gebruiken kunnen zich niet vermaken zonder drugs............

Als ze dat wel konden zouden ze ook niet gebruiken toch???????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het bekende.. je bent met een gesprek bezig en weet plots niet meer wat je nou in godsnaam zei?

laat degene die drugs gebruiken het lekker gebruiken
degene die dit niet willen het HOEFT niet..

laat iedereen lekker in zen waarde:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwa - Ariano op vrijdag 2 juni 2006 om 12:52:
Jow, hoe weet jij nou wie er wel, en wie er geen drugs gebruiken??? Dat staat geloof ik niet op het profiel vermeld toch?

Ik heb zo'n vermoeden dat de topicstarter nog nooit drugs heeft gebruikt... 8)
Waarschuw beheerder
Ik heb het in ieder geval niet nodig, maar om nou te stellen dat het mietjes zijn? Ik ben meer van de 'ieder z'n eigen'
Waarschuw beheerder
Geen drugs gebruiken is pas dope b)
Waarschuw beheerder
ieder zijn lol de een houd van schaken de ander van een snoepie ik gun jou je lol dus gun mij ook wat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op vrijdag 2 juni 2006 om 17:58:
Ik heb zo'n vermoeden dat de topicstarter nog nooit drugs heeft gebruikt...

Vermoeden.... Hmmmm.....
Waarschuw beheerder
Mensen die het zelf niet gebruiken hoeven andere niet af-te-kraken, je weet dan nog niet eens wat het inhoud! Je kan het wel gebruiken maar dat wil niet zeggen dat je verslaafd bent! Er zijn genoeg mensen die het af en toe gebruiken of alleen in het weekend. En het is dan helemaal niet zo dat je je zonder niet kan vermaken, dat komt wel voor maar dat zijn mensen die veel dieper in der verslaving vastzitten; en daar heb ik gewoon respect voor! Als je niet gebruikt hoef je mensen die wel gebruiken niet af te kraken, je hebt er volgens mij niks geen last van, als je dat wel hebt zit er een probleem in je hersens en dat is is pas iets waar iemand zich voor moet schamen!

Mensen die zich aan drugs storen kunnen beter hulp gaan zoeken want dan ben je zelf een probledem!
Waarschuw beheerder
wat eeen onzin , als je het niet wil gebruiken dan gebruik je het niet, als je het wel wil gebruiken dan gebruik je het wel kap met dat afkraken.
tis trouwens wel relax, hehe
Waarschuw beheerder
Goed gezegd kaalugabber zo denk ik er ook over.. en laat iedereen in zijn waarde over zijn drugsgebruik en kijk uit dat het geen verslaving word want dan word het wel ernstig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusje :cheer: op vrijdag 2 juni 2006 om 20:15:
Ik heb het in ieder geval niet nodig, maar om nou te stellen dat het mietjes zijn? Ik ben meer van de 'ieder z'n eigen'

:yes: true true
Waarschuw beheerder
Vanaf wanneer ben je, volgens jullie, verslaafd dan?
elk weekend 1 pilletje? 2 pilletjes? of 3?
Tell me..
Waarschuw beheerder
En het kan misschien een mooi gevoel geven, maar ik vind het persoonlijk gewoon triest om te zien.
Een voorbeeld:
Laatst zag ik in het begin van de avond een erg leuke meid, waarin ik wel geïnteresseerd was. Maar een uur of 3 later zag ze er niet meer uit. Gekke bekken trekken, haast niet meer op de benen kunnen staan... onder de pillen dus.
Wees nou eerlijk, das toch nie leuk meer??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwa - Ariano op zaterdag 3 juni 2006 om 22:36:

...wel makkelijk.....;p;p;p

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
Zeker nog nooit drugs op...ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwa - Ariano op zaterdag 3 juni 2006 om 22:36:
Laatst zag ik in het begin van de avond een erg leuke meid, waarin ik wel geïnteresseerd was. Maar een uur of 3 later zag ze er niet meer uit. Gekke bekken trekken, haast niet meer op de benen kunnen staan... onder de pillen dus.

Ik denk dat die meid er heel anders over denkt 8) Mss moet je wat vaker naar een cafe om een leuke meid te ontmoeten ;)

Waarschuw beheerder
heeee.....stelletje mietjus....ik ga ff een :xtc: wegspoele met een buisje of twee GHB......ff om me te vermaken...dat valt hier nl ook niet mee......MAZZELTOFFF...O:) Whahahahahah ;p
Waarschuw beheerder
Mmm, niemand die er echt een antwoord op geeft, ik denk dat ik gelijk heb :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwa - Ariano op zondag 4 juni 2006 om 13:11:
Mmm, niemand die er echt een antwoord op geeft, ik denk dat ik gelijk heb

ik denk het ook....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt onzin zeker weer zo'n wijf die zwaar aan de alcohol zit en de volgende dag niks meer herrinert
ga tog snuiven ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kwast op maandag 5 juni 2006 om 16:33:
echt onzin zeker weer zo'n wijf die zwaar aan de alcohol zit en de volgende dag niks meer herrinert
ga tog snuiven ofzo

helaas... dat heb je mis!!!
Ik drink nauwelijks! En als ik al drink... weet ik alles nog de dag erna!!

Charmant trouwens... die zweetplekke!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kwast op maandag 5 juni 2006 om 16:33:
ga tog snuiven ofzo

en daar bedank ik hartelijk voor!!
Dat doen de mensen maar die denken dat het hun toebehoort...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwa - Ariano op zondag 4 juni 2006 om 13:11:
Mmm, niemand die er echt een antwoord op geeft, ik denk dat ik gelijk heb :-)

Als jij maar denkt dat je gelijk heb is het toch goed? Dan kan dit topic gesloten worden. :cheer:
Waarschuw beheerder
...... rustig hier zeg!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op maandag 5 juni 2006 om 20:05:
Dan kan dit topic gesloten worden.

Ahhh... vind het net zo gezellig hier!!

Waarschuw beheerder
ik vermaak me altijd met of zonder drugs zoek gewoon af en toe ff een keer wat anders dan normaal vermaken..!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van joyce83 op maandag 5 juni 2006 om 20:35:
Dan kan dit topic gesloten worden

:jaja: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van joyce83 op maandag 5 juni 2006 om 20:35:
Ahhh... vind het net zo gezellig hier!!

Geloof ik niks van... :looser: Ik bedoel je ziet steeds dezelfde reacties en jij geeft steeds hetzelfde antwoord... Wat is daar nou leuk aan dan? We weten nou wel dat je anti drugs bent.
Waarschuw beheerder
Jow, waar maak jij je dan druk over?
Het is leuk, omdat er altijd weer idiote antwoorden komen...waar je vervolgens weer lekker op kan reageren!
Dus, wij vermaken ons heus wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op dinsdag 6 juni 2006 om 17:30:
Ik bedoel je ziet steeds dezelfde reacties en jij geeft steeds hetzelfde antwoord... Wat is daar nou leuk aan dan? We weten nou wel dat je anti drugs bent.

Het is gewoon leuk om mensen elke keer weer op de kast te krijgen!!
Je hoeft maar iets te zeggen.. en je hebt weer van die vage antwoorden of verklaringen!!
En dat is gewoon lache om te lezen!!
Dus ja... ik vermaak me er nog wel even mee...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van joyce83 op woensdag 7 juni 2006 om 17:52:
verklaringen!!

Dat zijn toch geen verklaringen, dat is gewoon wartaal. Niet meer rationeel denken, noemen we dat!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 22:55:
Dat zijn toch geen verklaringen, dat is gewoon wartaal. Niet meer rationeel denken, noemen we dat!!!

...neem dan ook drugs die van de staat niet mogen.....ga je heeel rationeel van denke....daarom mag het ook niet ;p;p;p
Waarschuw beheerder
pffft, alle mogelijke antwoorden om de kortzichtige anti-drugs mensjes van antwoord te voorzien maar ze blijven toch altijd bij hun standpunt dat als je drugs nodig hebt dat je dan zielig bent... als je dan verteld dat alcohol hard-drugs is krijg je als antwoord dat dat anders is.
standaard..standaard..standaard.

Dus wederom voor de kortzichtige mens :

als je drugs gebruikt heb je het niet meteen nodig
je kan lol maken zonder maar met is het soms nog beter

heb je het nog nooit uitgeprobeerd weet je niet waar je over praat.

omdat je ouders en leraren hebben gezegd dat drugs slecht is maakt het niet meteen waar.

ooit wordt ook xtc gedoogd en dan zijn jullie weer helemaal om

als iemand een pilletje op heeft is hij waarschijnlijk meer zichzelf dan iemand die anti-drugs is omdat de grote menigte dat ook is

drugs zorgt voor sociale problemen omdat niet drugsgebruikers altijd lopen te zeiken, je hoort niet vaak als iemand heeft gesnoven dat hij last heeft van mensen die dat niet doen en dat dat mietjes zijn

anti betekent tegen, als jij daadwerkelijk anti drugs bent, ben je wel zo zielig dat je zelf niet eens een leven hebt want wat kan jou het nou verotten wat iemand die je niet eens kent iets doet wat jij niet doet.

als je afknapt op iemand omdat hij rare bekken trekt van de pillen zit jij daar meer mee dan diegene en ga je ook blijkbaar op uiterlijk af en ben je kortzichtig.

iemand die spacend rondloopt is minder goor dan iemand die 4 liter bier staat uit te kotsen.

er zijn maar weinig gebruikers die na elk weekend aan niet gebruikers perse in detail moeten vertellen hoeveel gram ze ophebben, maar wij moeten maar wel altijd aanhoren hoeveel bier jullie wel niet opkunnen.

xtc was vroeger een medicijn dat door psychiaters werd voorgeschreven tegen depressie, kortom, volgens jullie zijn alle depressieve mensen, mensen met grote problemen en geesteszieken mietjes

speed word nog steeds tijdens oorlogen gebruikt, dus millitairen zijn mietjes.

het is bewezen dat hutspot kankerverwekkend is, en dus slecht voor je lichaam...net als drugs, maar patat is ook slecht voor je, alcohol en zelfs een trap op lopen is slecht voor je, en bij de meeste medicijnen komt een lijst met bijwerkingen die nog langer is dan alle drugsnamen bij elkaar...

als je tegen drugs bent zonder dat je een een goed argument kan noemen wat op jou betrekking heeft, is het je simpelweg aangeleerd door de grote KUDDE en ben je dus een meeloper zonder persoonlijkheid,

Als je tegen drugs bent omdat je er persoonlijk slechte ervaringen mee hebt of zoiets dergelijks, geld dat natuurlijk niet en zal het je meestal echt niet worden opgedrongen.

ALLEEN RESPECT HEBBEN VOOR ANDEREN DIE HETZELFDE ZIJN, DOEN OF DENKEN ALS JIJZELF IS SIMPELWEG SCHIJNHEILIGHEID

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Akuja op zaterdag 10 juni 2006 om 02:38:
ALLEEN RESPECT HEBBEN VOOR ANDEREN DIE HETZELFDE ZIJN, DOEN OF DENKEN ALS JIJZELF IS SIMPELWEG SCHIJNHEILIGHEID

deze insteling zal zeker niet voor een ieder gelden

als de drugs zodanig nodig is dat men daarvoor mensen moeten lastig vallen, bedriegen, bestelen, moorden dan zijn ze voormij geen mietjes, maar erger dan ... @%&$#... ( verzin het zelf maar )

dan kan ik inderdaad geen respect hebben voor ze
respect kan ik hebben als zij weer kunnen funtioneren in de maatschappij

een pilletje tegen een ziekte is OK
een drankje als genot is OK

maar als men als een inhalige dier zoveel moeten nuttigen dat het uit de klauwen loopt is ZIELIG

en men kan lullen wat men wil zie maar de laatste tijd het nieuws

en als een voorbeeld te noemen bij voetbalrellen is altijd drugs aanwezig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van joyce83 op maandag 5 juni 2006 om 19:56:
helaas... dat heb je mis!!!
Ik drink nauwelijks! En als ik al drink... weet ik alles nog de dag erna!!

Charmant trouwens... die zweetplekke!!

wtf lul jij nou weer
wij zijn levensgenieters
en als jij je daaraan stoort ,zal ik as ik jou was maar es hulp gaan zoeken!!!!
sjonge jonge kansloos wijf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwa - Ariano op zaterdag 3 juni 2006 om 22:31:
Vanaf wanneer ben je, volgens jullie, verslaafd dan?
elk weekend 1 pilletje? 2 pilletjes? of 3?
Tell me..

Ik denk dat je verslaafd bent, op het moment dat je geen lol meer kan maken zonder drugs (kspreek uit eigen ervaring :P )

Waarschuw beheerder
dan ben ik verslaafd haha :D:D:P;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van joyce83 op zondag 1 mei 2005 om 19:51:
Mensen die drugs gebruiken kunnen zich niet vermaken zonder drugs............

Als ze dat wel konden zouden ze ook niet gebruiken toch???????

Denkt: *Dit moet haast wel een geheime boodschap zijn?* :dood:

Dus jij bent de gene die altijd zorgt voor groener gras aan de overkant! :[
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwa - Ariano op maandag 29 mei 2006 om 19:05:
Juist! de eerste paar keer ben je van een half pilletje zo gek als een deur. Later wordt dat er 1, en na een poosje moetje voor hetzelfde gevoel 2 of meer pillen slikken...
En hoe triest het ook is, dit is gewoon de waarheid zoals het er in het echt aan toe gaat.
punt uit

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 18:08:
beter laten voorlichten.... vriend in het begin gebruik je misschien niet zo veel maar als je echt in de drugsscene komt dan komt er een moment dat je duidelijk elke vrijdag en zaterdag en altijd als je gaat partyen drugs nodig heb......jij zal me misschien niet begrijpen maar ik weet zeker dat de meeste mensen die idd OVERMATIG DRUGS GEBRUIKEN dit wel begrijpen en als ze het nog ontkennen dan houden ze alleen zichzelf voor de gek....;)

Maar dan heb je het over de uiterste. Zijn ook zat mensen die het recreatief gebruiken. 1 x in de maand of nog minder. en daar geld echt niet voor dat ze afhankelijk worden. Geloof ik niks van. Zolang het maar recreatief blijft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 03:04:
en als een voorbeeld te noemen bij voetbalrellen is altijd drugs aanwezig

....inderdaad : BIER ! ...de staat heeft er z'n belasting over geheven en wij draaien op voor de gevolgen!!!

FUCK de staat, doe mij m'n XTCtje!

en als je alle voetbalsupporters een xtctje zou geven vonden ze elkaar allemaal lief en waren er geen voetbalrellen ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb je het nog nooit uitgeprobeerd weet je niet waar je over praat.

Wie zegt dat we geen ervaring hebben??
omdat je ouders en leraren hebben gezegd dat drugs slecht is maakt het niet meteen waar.

dat zeggen de ouders en leraren niet alleen, de doktoren zeggen het ook!
ooit wordt ook xtc gedoogd en dan zijn jullie weer helemaal om

dan nog blijft het slecht op langere termijn!
als iemand een pilletje op heeft is hij waarschijnlijk meer zichzelf dan iemand die anti-drugs is omdat de grote menigte dat ook is

Kom eens met iets beters!
Bullshit, met drugs op doe/zeg je dingen die normaal niet door de beugel kunnen!
als je afknapt op iemand omdat hij rare bekken trekt van de pillen zit jij daar meer mee dan diegene en ga je ook blijkbaar op uiterlijk af en ben je kortzichtig.

Maybe, maar volgens mij checkt iedereen als eerste op uiterlijk! Dus is iedereen kortzichtig..
iemand die spacend rondloopt is minder goor dan iemand die 4 liter bier staat uit te kotsen.

Niet meteen probleem afschuiven door een ander op de schuld te geven. We hebben het nu even over de harddrugs.
Dat doet de drugs gebruiker veel. Zichzelf verdedigen door te zeggen dat een ander het ook doet "Ja, maar dit is ook slecht" "en dat is ook slecht"
er zijn maar weinig gebruikers die na elk weekend aan niet gebruikers perse in detail moeten vertellen hoeveel gram ze ophebben, maar wij moeten maar wel altijd aanhoren hoeveel bier jullie wel niet opkunnen.

idem dito op m'n vorige verklaring. Verdedig nu jezelf eens, en val niet iets anders aan.
xtc was vroeger een medicijn dat door psychiaters werd voorgeschreven tegen depressie, kortom, volgens jullie zijn alle depressieve mensen, mensen met grote problemen en geesteszieken mietjes

Vroeger werden ook heksen op brandstapels gegooid. Vroeger bestaat niet meer.
het is bewezen dat hutspot kankerverwekkend is, en dus slecht voor je lichaam...net als drugs, maar patat is ook slecht voor je, alcohol en zelfs een trap op lopen is slecht voor je, en bij de meeste medicijnen komt een lijst met bijwerkingen die nog langer is dan alle drugsnamen bij elkaar...

Ook bullshit, dat soort dingen zijn bij overdreven veel gebruik. Zout is ook pas dodelijk als je er een kilo van in neemt.
als je tegen drugs bent zonder dat je een een goed argument kan noemen wat op jou betrekking heeft, is het je simpelweg aangeleerd door de grote KUDDE en ben je dus een meeloper zonder persoonlijkheid,

Nee joh, als je met je gekke bek in de rondte loopt heb je pas persoonlijkheid! Wie weet hebben we hier baat bij, omdat we mensen zien aftakelen hierdoor. Waardoor we er vervolgens weer een topic over maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sjonge jonge wat een lang verhaal :/

Waarschuw beheerder
En alcohol dan...is gewoon drugs, en ook best schadelijk! :/
Alleen alcohol word gezien als iets normaals en is al heel lang geaccepteerd...( :bier: )
Ik denk dat het aan jezelf (Denkwijze, opvoeding, vrienden enz.) ligt hoe je over drugs denkt :jaja:

Waarschuw beheerder
Pffh en dat op de zaterdagavond...
Haha ''serieus'' moment B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 12:52:
dan ben ik verslaafd haha

en wees er trots op.....

Drugs is niet goed te praten ook al proberen jullie het nog zo hard... als het niet schadelijk was geweest, (schadelijker als drank) dan was het wel gedoogd in Nederland.. Maar het zit vol chemische rommel dus ja... dan zal wel niet reuze gezond zijn..
Maar mijn mening he!!

En ik heb ook heus wel vrienden die zo nu en dan een pilletje achterover gooien.. met deze topic worden meer de mensen bedoeld die elke keer als ze gaan stappen een pilletje nemen... en dan heb ik het niet over 1tje maar meerdere.. en als ze dat niet doen.. om 2 uur alweer staan te zeuren dat ze naar huis willen.. Omdat ze het niks aan vinden, zich niet kunnen vermaken..
Is ie zo duidelijk??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van joyce83 op zaterdag 10 juni 2006 om 23:08:
en wees er trots op.....

dat ben ik owk :cheer:
ik kan tenminste bij de hemelpoort zegge dat ik van mn leven heb genoten :D :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van joyce83 op zaterdag 10 juni 2006 om 23:08:
met deze topic worden meer de mensen bedoeld die elke keer als ze gaan stappen een pilletje nemen... en dan heb ik het niet over 1tje maar meerdere.. en als ze dat niet doen.. om 2 uur alweer staan te zeuren dat ze naar huis willen.. Omdat ze het niks aan vinden, zich niet kunnen vermaken..

Kijk nu gaan we ergens komen. Nu wordt het al een stuk genuanceerder. Ipv van meteen iedereen (drugs gebruikers) over 1 kam te scheren, doel je dus eigenlijk op de mensen die drugs misbruiken door het elk weekend of zelfs door de week te gebruiken. Heel verschil!

Waarschuw beheerder
Waarschuwing: ik mot GEEN pf ruzie... :yes: Gezelligheid, daar hou ik van :D :cheer:

Maar Stel he... :)

Als je nou een *mietje(:Vaag:) bent, (Gewoon zo geboren, Mieterse mietjes, Ziekte van Mietje enz. enz. enz.)

Gebruik/Consumeer je dan automatisch drugs? :vaag:

Nu ist wel even iets anders he, hoop op een doordacht antwoord misschiemn snap ik sommige PF-people dan beter :X
Bedankt alvast, voor het meedenken...

?????????????????????????????????????????????
laatste aanpassing