Partyflock

Forumonderwerp · 771358
941x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk kennen we ze allemaal wel de 'partyspetters'

Heb je net een vet nieuw t-shirt ofzo gekocht, ga je er mee naar een feest en heb je zwaar staan :bounce:-en....kom je thuis en dan zitten er van die (meestal grijze) spetters in je kleren.

Nou vind ik het in mijn (spijker)broeken en op mijn schoenen nooit zo erg, die krijg je wel schoon, maar o wee als je het in een shirt ofzo hebt zitten, no way dat dat er nog uitgaat (tenminste bij mij niet)

Waar zou die shit eigenlijk uit bestaan......flyers diversen drank, zand e.d. :S

Iemand misschien een tip hoe je die 'partyspetters' eruit krijgt?
Ik heb al vanalles geprobeerd,maar nog geen goede remedie gevonden......

Waarschuw beheerder
eerst soppie maken in een teiltje beetje bleek op de vlekken (alleen witte kleding) en dan gelijk het t-shirt in het teiltje doen ff laten weken en vlek weg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op vrijdag 6 mei 2005 om 20:25:
dat ga ik mijn moeder wel geven voor moederdag

haha das idd n goed idee ja :D
Waarschuw beheerder
donateur
Werkt dat Vanish van jullie ook op gekleurde kleding??????

Volgens mij is het zwaar agressief spul, ik durf het er niet zo goed op te doen, de meeste van mijn shirtjes zijn namelijk van nogal gevoelige stofjes.......

Maar ja probeer het gewoon een x......

Waarschuw beheerder
Heb alleen drankspetters...:S
Waarschuw beheerder
donateur
heb je zijden kleding dan

O.a. :yes:

Maar gewoon allemaal van die fijne stofjes.....

Maar het kan dus ook gewoon op gekleurde 'fijne' stofjes?
Waarschuw beheerder
beter doe je gewoon een beetje donkere kleding aan...En wat betreft de vlekken....alles gelijk in de wasmachine dan krijg je ze er meestal toch uit....Als je eerst nog een paar uur gaat pitten ben je al te laat en krijg je ze er echt niet uit......Maar echt fijne stofjes doe ik meestal toch niet aan op van die feesten....Meestal zweet je nogal en dan blijft alles maar kleven en zit het na een tijdje niet lekker meer.........
Waarschuw beheerder
donateur
alles gelijk in de wasmachine dan krijg je ze er meestal toch uit

Nou ikke dus niet :(

Waarschuw beheerder
ik zie net bij je fotos dat je bij een party op de grond ligt met een meissie.. dat moet je ook niet doen he.. worden je kleren (shirts) ook niet smerig!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie net bij je fotos dat je bij een party op de grond ligt met een meissie.. dat moet je ook niet doen he.. worden je kleren (shirts) ook niet smerig!!

hahahaha

Dat was een uitzondering :D

En toen was ik trouwens nog niet eens vies :o Toen had ik alleen andere spetters in mijn broek ;)

Maar als we dat nou iedere week zouden doen, tja dan had ik ook geen recht van spreken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
trek gewoon een zwart shirt/topje aan (y)
Waarschuw beheerder
donateur
trek gewoon een zwart shirt/topje aan

:no: ben een kleurrijk mannetje, en btw mijn meisje is al altijd in het zwart :D