Partyflock

Forumonderwerp · 771312
Waarschuw beheerder
donateur
Er was eens........
Waarschuw beheerder
gerard joling natuurlyk
Waarschuw beheerder
een soa aan dr piemel gekregen van
Waarschuw beheerder
teveel BillenSex, trouwens Gerard Joling heeft zijn eigen Remia Frietsaus Feestje, dus REMIA FRIETSAUS!! HET NIEUWE GLIJMIDDEL VOOR mensen die graag van achteren staan... BOMMETJE!!! dus...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geldt het volgende
Waarschuw beheerder
Dat het verboden zou moeten worden, net als die Autodrop, maar zou dat wel zo een goed idee zijn?? want
Waarschuw beheerder
gaan er nog wel mensen auto rijden zonder autodrop....?
Waarschuw beheerder
Nee, want het is ook zo lekker. Ze konden er niet vanaf blijven. Zelfs het verhaal van Driesje Drop kon hun niet tegenhouden. Total Loss en Zoete Cadillac waren sterker, zo vol van smaak, zo zacht, net als een...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gompie een ijsje van 50cent met een kauwgombal onderin bijna net zo lekker als
Waarschuw beheerder
een vers glas yoghurt, waar Jantje wel trek in had gekregen na het laatste lijntje te hebben gesnoven van de linkerborst van Kate Moss. Die lag uitgeteld op een berg hooi, en er was hem verteld dat je lichaam sneller hersteld van Coke-gebruik als je een heerlijk glas Yoghurt drinkt, of Melk. Waar er trouwens genoeg van was: De Mest was opgeruimd en die koeien stonden heerlijk in de wei te grazen, na ze te hebben gemolken. Tja Jantje, sometimes you HAVE TO LICK IT!!!!
Zo, en dan nu naar de Zwarte Cross om nog even lekker met een Mollige Ramona te Hokken. Kate Moss was daar namelijk veel te mager voor. Onderweg naar de Cross begon ie weer te zingen: Aaaieee aaie aaie aaiie.....
Waarschuw beheerder
ja laaa oeiie doeiie aaiie uut goan graaiie
Waarschuw beheerder
jaja kate moss aan de sos jaja kate moss aan de sos whooohooo kate moss aan de sos jaja kate moss die gaat los,samen met jos en
Waarschuw beheerder
een 27 jaar oude SoesFlamoes uit Alphen die helemaal doorgedraaid geworden was door aan kate te snuiven
Waarschuw beheerder
en likken waar kate zelf totaal geen last van had,maar de minderjarige eekhoorns die mee deden konden hun bek weer niet houden tegen de kinderbescherming ooohneee zei
Waarschuw beheerder
ooohneee zei Jos: Nu worden we verraden door die fukkin Knabbel en Babbel. Straks worden wij nog opgepakt wegens smerige activiteiten in de buitenlucht, wat zwaar verboden was. Dus konden Jos en Jantje nog maar 1 ding doen. Wegrennen voor de kinderbescherming kwam. Ze renden en renden totdat ze beiden vielen in een gigantische Roze spleet wat veel weg had van een Reuzevagina. Het rook er naar Vis.

Toen ze naar boven keken zagen ze enorme sappige schaamlippen als een ovale muur. Das KUT, zei Jos... en
Waarschuw beheerder
jantje jaa dikke lul daar ga ik echt niet naar binnen,maar wat komt daar nou uitgekropen
Waarschuw beheerder
Allemaal wormen en die begonnen elkaar te beschieten, het leek net Worms 3D en ook met de lucht van kruitdampen en nog steeds die vislucht natuurlijk, maar dat....

Waarschuw beheerder
kwam omder er iemand zalmolie tussen de frituurolie had gegooit, wat een laffe streek om dat te doen. volgende keer moet hij maar eens...
Waarschuw beheerder
Zijn eigen worst frituren, en daarna natuurlijk Remia Saus eroverheen doen. HAPPEN MAAR GERARD!!! en hij zong: Ik leef mijn droom, en dat...

Waarschuw beheerder
Werd ineens verstoord toen de frietpan ontplofte! Gerard begon te rennen voor zijn leven zoiets had hij namelijk nog nooit gezien, maar wel...
Waarschuw beheerder
een grote wordt vol met remia fritessaus, want...

Waarschuw beheerder
Curry lustte hij niet. Hij had zelfs zon afgunst tegen currysaus dat hij ooit een fles uit het raam gooide, die per ongeluk viel op...
Waarschuw beheerder
Een dikke blonde Anita die zat te bonken op Jantje, maar ze merkte niks van het brekende glas geluid, ze kon alleen maar haar schaamlippen horen: FLETS FLETS FLETS FLETS FLETS, ALS een dikke kalkoen die wordt uitgehold. De currysaus lekte over haar hele rug heen doordat ze zo heen en weer ging. Holy Damn, het leek net ThanksGiving.

Geer keek uit het raam en zei: dat is Goor, ik moet even...

Waarschuw beheerder
Mijn foto camera halen, en wat fap-glijmiddel voor een heerlijk eenzaam avondtuurtje dit duurde helaas niet zo lang omdat..
Waarschuw beheerder
de reus Zwalibanda weer binnenviel en zich ging vermaken met...

Waarschuw beheerder
De naaktfoto's van suger lee hooper, die dus ook op die camera stonden :S Dit was voor Zwalibanda de normaalste gang van zaken omdat..
Waarschuw beheerder
hij sugar lee hoogst persoonlijk kent via facebook ze hebben al jaren een band mede doordat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze samen de ondergang van andere socialnetworks hebben doorgemaakt zoals van hyves, zulke momenten maakt je band sterker en..
Waarschuw beheerder
dan ga je elkaar ook meer waarderen om vervolgens samen te gaan...
Waarschuw beheerder
Picknicken op Lowlands en flink vies te worden in de modder als twee vrolijke varkentjes en daarna pingpongen met..

Waarschuw beheerder
Iedereen die daar zin heeft dan komen er soms vreemde figuren die alleen je balletjes willen pikken. Dit komt ook omdat
Waarschuw beheerder
de meeste mensen daar alleen maar uit zijn op balletjes en...
Waarschuw beheerder
hondenstront huh waarom hondenstront vraagt suske aan wiske tijdens et pingpongen dat zal ik je eens uitleggen zei wiske dat komt omdat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het donkerbruin is, je er ook balletjes van kan draaien, het lijkt op chocoladetruffels en er komt een dampende stoom vanaf en dan doen ze er een beetje Remia Saus overheen en...
Waarschuw beheerder
dat bleek geen goede keuze te zijn omdat het geheel nu op mellie lijkt en niemand het meer wil eteng :(

wat nu?
Waarschuw beheerder
Gewoon alles weggooien, die stomme balletjes ook. Lekker naar Dikke Mick en het volgende bestellen: Patat Met, Fikandel Speciaal, Kroket, Kaassoufle, Hamburger, Cola en een softijsje met gekleurde spikkeltjes. Dan twee uurtjes rusten en gaan bowlen bij WabbaJacks Party Centrum.

En iedereen is uitgenogigd: Jos en Jantje, Knabbel en Babbel, Zwalibanda en Sugar Lee, Gerard Joling, Kate Moss, Mollige Ramona en Dikke Anita. Na het bowlen begint het indrinken in de schuur van Leipe Harry. Oblomov Vodka, Red Label, Blue Label, Bacardi, Absynt, Baileys, Hellfire Club Whiskey en Bourbon en Momma's Medicine.

en op de achtergrond muziek van...

Waarschuw beheerder
DJ redje, en MC nutteloos jeetje wat een sensatie zei..

Waarschuw beheerder
je oma maar toch heb ik liever de BEE-GEES en ..
Waarschuw beheerder
Frank Sinatra, want weet je, in mijn tijd, was je al blij met een boterham(zonder boter), een sinaasappel en een versleten pofbroek.

De Jeugd van Tegewoordig met hun Blackberry en I-phone en Lady Gaga en Dubbel Whopper en die stomme dansfeesten is ook niet meer wat het geweest was. Ze hoeven nu alleen nog maar een pilletje in te nemen en de hele tijd als een malloot gaan springen. Dat noemen ze dan Sensation White, of die stomme Defcon 1. Vroeger had je niks. Alleen maar een houten stok en een wiel, daar was je de hele dag mee zoet. en toch...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toch zou ik graag weer terug willen naar de tijd van toen. Ik op de woelige baren... en heerser van zeven zeeen de zoute zee doro mijn adem en schreeuwend naar mijn mannen. Op zoek naar de Nieuwe Wereld. voorwaarts mars....

het komt er tocvh wel van want...

Waarschuw beheerder
na 3 zegels LSD wil je wel op reis, en waar je dan uitkomt nou dat kan ..

Waarschuw beheerder
.. een hotel zijn vol met maden, vlooien en pissebedden. Wie weet hallucineer je Alberto Stegeman erbij want die....

Waarschuw beheerder
weet wel hoe je mensen te stuipen op het lijf kan jagen ! dan erbij..
Waarschuw beheerder
komt herman van het programme Herrie in het Hotel, en die zegt vervolgens iets in de stijl van...

Waarschuw beheerder
Wat is dit nou voor wouze ter*ngzooi! hier :S waar zijn jullie nou allemaal mee bezig!

Van die kreet werden de jongens wel even wakker en nuchter en besefte toen dat...
Waarschuw beheerder
bier drinken tijdens het werk gewoon een must is, net als het nuttigen van...

Waarschuw beheerder
paddo's tijdens je vroegtijdige ejaculatie, en het anaal inbrengen van spiritus tijdens de ramadan. Dit waren ze namelijk al een tijdje vergeten. En ze schaamde zich dood want wat als er nu ...
Waarschuw beheerder
iemand een vuurtje bij een scheet laat met al die spiritus dan zit je op de blaren tenzei

Waarschuw beheerder
je je billetjes lekker insmeert met je vroegtijdige ejaculatie, dan vormt er een soort van beschermlaag waar de brand niet doorheen komt. scheelt je een hoop gedoe en...

Waarschuw beheerder
.. het is heel wat minder bizar dan je overbuurvrouw die een hond selecteert op penislengte. Het dier heeft het weliswaar goed bij die ouwe vrijster maar...