Partyflock

Forumonderwerp · 771011
Wie heeft deze al? En zitten er veel verbeteringen en vernieuwde dingen in?
Ben zelf opzich niet veel bezig met foto bewerking maar meer voor layout designs. Als het een aanrader is om de installeren dan installeer ik hem :D

heb alleen van CS ghoord>>>

tering..hij's net uit joh.. %)
ja kan wel maar had um paar dagen geleden gedownload. alleen nog nie geinstalleerd.
Ook al gedownd maar nog niet geinstalleerd. Maar het gaat toch om het hebbenO:)
installeer, en vertel ons wat jij ervan vind? :D
waar weg btw? ik wil ook ^^

7 is nog steeds het beste in gebruik en compatibiliteit

ik ga ff zoeke, of het volledige pakket al online staat.

Adobe Photoshop® CS2, Illustrator® CS2, InDesign® CS2, GoLive® CS2, and Acrobat® 7.0 Professional

en hoe zit het met illustrator komt daar ok dan binnnkort CS2 van uit?? ..

Sooo beter hoR :D
Demo is gewoon via www.adobe.com te downen.
Denk eerlijk gezegt niet dat er echt heel veel nieuwe adds opzitten, maar kan t mis hebben!

CS was al zo een verandering met de voorgaande edities!
De 1e handige verandering die ik nu opmerk is dat je bij alle lettertypes een sample van het lettertype zie.

Streamline heb ik ja ;)

en CS2 heeft toch best wel nieuwe handige tooltjes, mits je die nodig hebt.

hij draait hier bij mij alweer netjes een paar dagen :D

Heb em wel al... maar nog niet getest... wil wel de ervaringen horen of het ook echt zin heeft van CS naar CS2 te upgraden.

Buiten de wat makkelijkere resize opties en handiger zoomen vind ik sinds 6 eigenlijk niet zoo veel veranderd... t is wat gebruiks vriendelijk dat je dr wat rapper door heen klikt maar kwa functies... mwoa niet echt veel veranderd :D
heb er nog niet veel mee gewerkt maar alleen al om de lettertype samples zou ik CS2 installeren.
heb hem wel geinstalleerd en gekeken of die werkt maar verder nog niets meegedaan

Net geinstalleerd en even getest...

je hebt nu kleine voorbeelden van fonts er naast staan...

resizen en verbeterd , layer opties zijn makkelijker te vinden... nu ook onger standaard rechtsklick...

fliter gallery werkt merkbaar sneller (1gb mem).

ik vind t toch merkbaar prettiger werken.
laatste aanpassing
Buiten de wat makkelijkere resize opties en handiger zoomen vind ik sinds 6 eigenlijk niet zoo veel veranderd... t is wat gebruiks vriendelijk dat je dr wat rapper door heen klikt maar kwa functies... mwoa niet echt veel veranderd :D

Ik vind het wel handig dat je meenik sinds CS in je layerwindow mapjes in mapjes kunt zetten! Veel duidelijkere structuur van je layers!
Je kan ook een flash gallery maken van fotos geloof ik :)

Dit is ook een mooi filmpje, geadvanceerde clone-stamp

http://www.adobe.com/products/photoshop/pop_vanishing.html
Uitspraak van Dy-namic Hogh op zondag 1 mei 2005 om 19:35:
Ik vind het wel handig dat je meenik sinds CS in je layerwindow mapjes in mapjes kunt zetten! Veel duidelijkere structuur van je layers!

dat kon in 7 ook al.
:)

heb m draaien maar ben nog geen veranderingen tegen gekomen , photosoep ook niet zo vaak eigenlijk dus zou best kunnen dat er dingen anders zijn ...
heb nu 7.0 en die vind ik genoeg ;)
máár ik ga hem zo wel ff downloaden :D
dat kon in 7 ook al.

kan wel, k ben overgestapt van 6 naar CS vandaar ;)
Ik heb hem net besteld..ben benieuwd.
Ik gebruik nog steeds 7.0

Zie het nut van CS en CS2 niet zo heel erg in....
zitten wel nieuwe functies in, maar deze zijn voornamelijk
voor de gebruiksvriendelijkheid
Vind de filter gallery een uitkomst!

Maar hoe hebben jullie het zo beetje geleerd photoshoppen. Gewoon gaan aankloten, tutorials van internet of een boek gekocht/gehuurd of een cursus?
aan kloten en www.good-tutorials.com
maar veel kloten en een eigen draai proberen te geven aan de tutorials

die site heb ik ook al wel wat dingen van geprobeerd, meeste ook wel met succes, kan ook zowat niet anders staat er stap voor stap :P
Eerste paar jaar aankloten, toen op stage veel geleerd en in mijn vrije tijd veel tutorials gedaan en daar idd zelf een draai aan gegeven! Met een beetje kennis van photoshop en creativiteit kom je iig al een heel eind ;)

Ik ben em nu aan het downloaden :yeS: Het lijkt me wel een leuk programmetje , en ben ook erg benieuwd wat er allemaal voor nieuws is :D

Ik ben trouwens steeds bezig met het uitproberen om een hartje of een rondje om een foto te zetten (bij de figuren, dus niet met je uhh pen ofzo), maar dat lukt me met PS 7 niet :S
Kan verder best aardig met photoshop over weg, maar dit lukt me niet :@
Foto over het hartje heen maskeren!

foto layer boven de layer met het hartje, met je cursor precies tussen de 2 layers in gaan staan in je layerwindow, ctrl (of was het nou alt?) indrukken, dan zie je een rondje ofzo verschijnen bij je cursor, en dan linker muisknop!

of is dat niet wat je bedoeld?

Hmmm volgens mij niet... ik kan wel zo'n hartje uitkiezen en een hartje erop zetten, maar dan zie je alleen het hartje, en niet de foto.. snap je :)?

goed met layers werken muts, met ps 7 kan het wel degelijk,

pb me als ik je verder op weg moet helpe :)

Ja :d ik heb al wat opgezocht over het internet er over, maar het probleem is dat ik Ps 7 in het Nederlands heb, en al die dingen in het Engels zijn :(
Dus als je in het Nederlands het kan uitleggen : tell me please ;) :d
whehehe ik had eerst zo een lijst met alle vertalingen erbij :)

maar die bennik kwijt :P
als je met layers wilt werken, moet je gewoon steeds een nieuwe aanmaken als je weer een nieuw dingetje op je foto wilt aanbrengen!

ps:

Layer is in t nederlands laag

;)