Verklaart gij nader

...
Ik zou zeggen ga eens naar:
http://www.nieuwemobiel.nl/
Je kan daar de telefoons ook met elkaar vergelijken, maar zijn eigenlijk min of meer hetzelfde.
Maar als je gewoon gaat kijken naar toestellen zie je onderaan commentaar staan van de mensen die die telefoon al in bezit hebben.
Ik moet zeggen dat de mensen over de d500 meer lopen te zeuren dan over de e720
En btw die slide-dingen zijn sowieso niet erg handig vindt ik dan, gaan veel te snel kapot.
Ik kom er o.a. tegen:
Heb 3 maanden de D500 gehad,en nu deze

het geluid van de mp3 en beltonen zijn iets zachter dan bij de D500,maar hard genoeg.Hij maakt mooiere filmpjes dan de D500,verbinding met bluetooth gaat beter,smst even makkelijker,Leuk toestel,kan hem iedereen aanraden

Heb er geen spijt van

of
Ik heb de D500 nu drie weken, en er hopen zich steeds meer kleine ergernissen op. Bij smsen bijvoorbeeld, onthoudt hij zelden de laatst gebruikte mode (staat ie ineens weer op ABC i.p.v. T9) en de toetsen zijn erg klein. Qua robuustheid valt ie ook wat tegen, er zit speling tussen de twee delen in uitgeschoven toestand. Verder loopt bluetooth regelmatig vast, en als je meer dan 10 afbeeldingen hebt ontvangen vanaf een computer, worden ze allemaal zwart. Ook jammer dat je alleen maar van je zelf genomen fotos een slideshow kunt laten zien, niet van gedownloade afbeeldingen. Ook zijn de menus slecht vertaald. Al wil je bijvoorbeeld alle muziek wissen, vraagt de tel. "Ook beveiligde FOTOs wissen". In t Engels staat daar Items. Verder gaat scrollen door grote afbeeldingen traag, maar dat is in principe logisch, omdat hij thumbnails moet maken. Als laatste puntje van kritiek is dat de memorecorder, net als de videorecorder, een extreem slechte geluidskwaliteit hebben.