Partyflock

Forumonderwerp · 770754
119279x bekeken

Waarschuw beheerder
Aangezien ik vroeger nooit lang haar heb gehad en nu wel wil ik het graag op meerdere manieren kunnen opsteken.
Maar ik weet niet hoe?

Heeft iemand trucs of site's met voorbeelden hoe het wel moet??

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij staat het nooit bol.. Nooit een grote knot

Wel eens van touperen en haarlak gehoord? ik heb superdun haar....ook tot mn tepels, maar kan vaak kapsels creeren waar je u tegen zegt.....

gewoon uitproberen......... spray touperen en klammetjes en gewoon frutselen doen een hele hoop hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben er soms uren mee bezig, maar ik heb vet slap haar, en dan wil het helemaal niet!

Heb wel een schoonzus die het heel goed kan!

Waarschuw beheerder
zag toevallig dit, misschien dat je er wat aan heb ;)

Opgestoken krullen
Stap 1 : Breng een deel van het haar (van de zijkanten van het gezicht en een deel van de kruin) naar achteren, en maak een staart met elastiek.
[img width=120 height=141 cacheid=0008d9210018da4c1de18be61a00b66a39]http://www.magusti.nl/content/img/opgestoken2-1.jpg[/img]

Stap 2 : Breng het overige haar naar achteren en maak met je handen een staart. In plaats van dit deel vast te maken met een elastiek, draai je de staart met je handen naar boven, richting de eerste staart.
[img width=120 height=141 cacheid=0008d9230018da4e5a41f1361a00b66a39]http://www.magusti.nl/content/img/opgestoken2-2.jpg[/img]

Stap 3 : Draai het tot vlak onder het elastiek van de eerste staart, en zet het vast met spelden. Laat de krullen losjes vallen en fixeer het met een spritz of spray.
[img width=120 height=141 cacheid=0008d9240018da546721d8861a00b66a39]http://www.magusti.nl/content/img/opgestoken2-3.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op woensdag 4 mei 2005 om 18:48:
Kheb echt 2 linker handen wat haren opsteken betreft, sommige zijn daar zo snel en handig in.. alleen ik niet Vind et wel jammer want vind opgestoken haar echt wel mooi..

Same here, bovendien heb ik dun maar veel haar, wat ook zwaar is, dus alles zakt uit.. Het moet echt goed vastzitten wil het blijven zitten, en ik ben er zelf ook niet goed in.. Dus meestal wordt het iets simpels :)

Waarschuw beheerder
Wel eens van touperen en haarlak gehoord? ik heb superdun haar....ook tot mn tepels, maar kan vaak kapsels creeren waar je u tegen zegt.....

gewoon uitproberen......... spray touperen en klammetjes en gewoon frutselen doen een hele hoop hoor

Ik probeer vaak van alles om het bol te krijgen.. en na een uurtje is het weer zo plat als wat ;)
En als ik het echt heel erg toupeer.. Dan durf ik de volgende dag mijn haar niet meer uit te kammen :S Haha!

Ik ga het vanavond maar weer een proberen :P

Waarschuw beheerder
donateur
haha heb ik ook weleens van die buien dat ik dat wil maar dat gaat echt niet :nee: meidje heeft et een keer gedaan bij me nou het was mooi maar super zwaar kreeg meteen vette koppijn en het was wel erg groot enzo dus geen haar opsteken voor mij
Als ik het net gwassen heb wil ik nog weleens wat voor elkaar krijgen maar vraag nie wat voor klitten ik heb als ik het er weer uit haal :/

Waarschuw beheerder
The hueque Chik

Ja dat is pas een goed voorbeeld:-)

Heb je er nog meer toevallig???

Waarschuw beheerder
toen k me haren nog stijl had, lukte t bij mij ook van geen ene meter, nu ik permanent heb blijft t tenminste zitten, paar knipjes en schuifjes en voila...
Waarschuw beheerder
donateur
Ga denk k morgen ook maar es beetje kloten met me haar, maar doordat k et nog niet zo lang geleden heb geblondeerd heb k niet alles op 1 lengte... zal wel een gehannes worden van heb k jou daar