Partyflock

Forumonderwerp · 770566

Negativ, C-Ronic en RBdjan van THC hebben hun beef de straat op gebracht. De verbale beef heeft een fysiek gevolg gekregen in Amsterdam. Negativ en C-Ronic, beiden aangesloten bij Loyalty Records, liepen daar RBdjan en twee vrienden van de rapper tegen het lijf en die ontmoeting is alles behalve vriendelijk verlopen. Het Loyalty Records-kamp raakte na een felle woordenwisseling slaags met de twee THC-fans.

Een insider bij Loyalty Records vertelt het volgende: "Terwijl Negativ aan één van die jongens klappen staat uit te delen probeert RBdjan Nega van achteren een klap te verkopen. Omstanders waarschuwen Negativ echter waarop Nega zich omdraait en RBdjan een klap in het gezicht geeft. Nega zegt RBdjan dat hij zich buiten het gevecht moet houden en op dat moment ziet de tegenstander van Negativ zijn kans schoon en rent weg. C-Ronic, die nog steeds in gevecht is met de andere jongen, ziet de jongen een coffeeshop binnen rennen waarna hij terugkomt met 15 THC-fans." Negativ en C-Ronic besluiten daarop te vertrekken.

In eerste instantie willen zij met een hele posse terugkeren maar later besluiten zij de situatie te laten voor wat hij is. Nega is van mening dat beef alleen leuk is zolang het op track gebeurd. "Loyalty Records heeft daarna nog met THC gebeld en ze gezegd dat ze met hun aanhang moeten praten om te voorkomen dat dit escaleert," aldus de insider.

Negativ en THC kregen beef nadat het Loyalty Records-lid Lexxxus op een track waarop ook Negativ te horen was disses richting de cliq had gespit. In hun reactie richtte THC zich ook op Negativ waarop Nega weer reageerde met de disstrack 'Dacht Je Nou Echt'.

Mwhaha nu zijn ze echte gangsters B)
Majah denk niet dat men het hier niet boeiend vind maar ik post t maar omdat ik er wel om lachen :/ :vaag: :bier:

Stoer hoor:S:no:

De toekomst :respect:
wie zei dat dhc goede teksten had???:S:S

als ik me goed kan herinnere hadden ze een nummer gemaakt waarin ze Hirshi Ali bedreigden met de dood!:S:S ja goede teksten he...!! je weet er nix vanaf man..

is ook gewoon een kabelbreed dwarsliggertje die jongen .in dagelijks leven zal het wel een geadopteerd mannetje zijn met een identiteitscrisis
denk dat het een nigeriaan is die joris is genoemd
ook zingen ze over inbreken en 180 km per uur rijden op de snelweg ,geen enkel probleem !!!
hij laat even weten dat hij dat goede nrtjes vind zodat wij hem gaan vergelijken met die nrs ,dus pas op voor hem hoor :X:

maarja dhc rapt tenminste over wat ze doen
180cc runners daar zie je ze tegenwoordig allemaal mee.

maar die 'beef' van maurits robert 'negativ' delchot en 'arbi' rbdjan. die denken dat ze in amerika leven. kogel vangen voor je mattie welke kogel dan ze hebben nog nooit een kogel gezien.

t zijn toch allemaal een stelletje koos kansloosjes

Wahahahahah gangsters hoor...:no:

Denken dat het hele leven draait om blingbling smoken en pimpen...Wat een pannuhkoeken!!!:yes:

In die clips alleemaal de man uithangen maar alst er egt op aankomt...

Treurig...:yes:

XXL

Naar de shop gaan en met 15 THC fans terug komen :P

Zo kan ik ut ook hehehehehhehe
Ik kan er niet wakker om liggen, ze doen maar :D
ze bedreigenden hirsi ali inderdaad ja.... daarom....
Echte gangstas hadden hun `pippa`s gehaalt en terug gekomen en die shop in een scene uit `[url=http://www.imdb.com/title/tt0065214/]The Wild Bunch[/url]` veranderd. Stelletje wannabee`s /me ghettomode.

WHahhaa
Naar de shop gaan en met 15 THC fans terug komen

:yes: In shops zitten alleen maar THC fans 8)

Die 180 cc van DHC vind ik zekers wel vet! Leuke teksten en fucking grappig!
´´Want die jonko gemixt met tequilla maakt me snel guerilla. Para criminal in de kluts uitgerust in het zwart met een bivakmuts!´´

:P :D
Tja zijn al meer lettergrepen dan al die B -rappers(ali-b, brainpower, Baas B, Brace etc:P ) uit hun smoel kunnen krijgen!!

Die Hirsi Ali dis zit textueel ook nog wel (y) in elkaar trouwens! De inhoud is natuurlijk discutabel maar t is wel rap!