Dat ze schoon is en daar bedoel ik mee haar hele lichaam.
Dus zeker op die plek...
Als ie stinkt steek ik mijn hoofd er echt niet tussen!
Het liefst lekker glad en kaal geschoren en fris, zodat ik niet zit te flossen i.p.v. ...
Dat ze schoon is en daar bedoel ik mee haar hele lichaam.
Dus zeker op die plek...
Als ie stinkt steek ik mijn hoofd er echt niet tussen!
Het liefst lekker glad en kaal geschoren en fris, zodat ik niet zit te flossen i.p.v. ...
ik lik een damen echt niet de eerste paar x
lik alleen als ik met dat met dat meisy vast ga!
sorry maar sommige dames(wijfe) verdienen het alleen om hard geneukt te worden en in hun bek gespoten te worden
hoe denken julie daar over ?
pijpe ? laatste aanpassing 26 april 2005 15:10
ik vraag er nooit om en het gebeurt altijd... of kom ik alleen maar manne tegen die van beffe houden?
dat voor wat hoort wat is om te kotsen
ik vraag er nooit om en het gebeurt altijd... of kom ik alleen maar manne tegen die van beffe houden?
als ik zin om zijn piemie te likken doe ik da toch ook?
dat voor wat hoort wat is om te kotsen...als het er bij mij zo aan toe gaat dan krijg je helemaal nix
beffen is gewoon een beloning voor de vrouw, omdat je de eer heb om daar na binne te moge(A) zie het als ene soort betaling
haha ja pcies...en vind eht juist leuk om te doen,, de vrouw hore genieten...weet je cker dat je iig iets goed doet hahaha
en vind eht juist leuk om te doen
haha dankje heb je dezelfde mening als me vriendin hahaha kvin het oowk lkkr als ik klaarkom, wrom zouk me vriendin niet oowk laten kome??
pcies haha mss word je der nog voro beloond oowk, en is toch veel geiler als je alle 2 helemaal geniet??
ik vind dat het niet zo is dat vrouwen het moeten verdienen als ze het lieft vraagt komt het ook wel goed
maar dus als jij gepijpt moet woorden moet je het dus ook verdienen waar slaat dat op
haha wie houd daar nu nie van
dan heb je als meisje pech als je met dat soort jongens na bed gaat