Partyflock

Forumonderwerp · 770005
630x bekeken
Waarschuw beheerder
oke mijn zusje is dus echt niet wijs he! Droogklooi :-s
ik ben momenteel zwanger en had al daaaagen trek in een whopper...nou eindelijk gingen ik en mn zusje er ff eentje halen net. Komen we daar aan gaan de lichten uit dus we dachten dat hij misschien dicht ging (de drive-thru) dus reden we maar ff naar het loket.
Staat er zon Turkse gozer en die staat al een beetje irritant te doen enzo,je kent dat wel met zn collegaatjes..."owwww lol staan vrouwen aan mn loket blabla." Dus mn zusje zegt: een dubbele whopper met kaas menu en een losse milkshake...ow en dat menu doe maar kingsize want mn zus hier is zwanger :|
nou tering zeg heel die zaak werd ingelicht:"zwangere vrouw aan het loket" :/ schaamde me dood man hahahha..

NEEEEE wat krijg ik van die gast?zon ding wat ze in happy-mealdingen doen...ja hier heb je vast een speeltje voor later hahahaha (grappig :/) en dan moet je ook echt mn zusje met dr droge kop zien grijnzen he :@

nou ja ehm....moest het ff met jullie delen 8)
Waarschuw beheerder
is de rest dan al versleten

:no: jij eet toch ook niet elke dag boerekool met worst ;-p

En? ben je nu weer blij dat je je dagelijks portie aandacht gekregen hebt ?

hebbie weer zon mister traagzaad....kijk even naar de datum van het topic ofzo :/ 8) uhhhh ow jaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
donateur
Of je nou nu of vorig jaar je aandacht kreeg .. Boeiend ?

Ik vraag alleen of je er blij mee bent .. Is dat zo moeilijk? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je vind dat ik een kansloze kop heb?> nou ik heb teminste niet zo`n verlept karakter als jou!!! enne zit hier niet dag en nacht zoals jou!!!
Waarschuw beheerder
ow gutteguttegut meisje toch maak je toch niet zo druk om mij dat is slecht voor je hart :-D zegt echt meer over jou dan over mij (f)